امیرعلی شيرين تر از امیرعلی شيرين تر از ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

امیرعلی دردانه ی ما

خلاصه ي اين چند وقتي كه نبوديم

1391/7/17 21:30
1,383 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان

وااااي اصلا همه چيز يادم رفته استرس همون روزي رو كه براي اولين بار ميخواستم چند خطي رو بنويسم رو دارم تازه اينجا خيلي فرق كرده چند روز پيش كه اومدم ديدم چقدر اينجا تغيير يافته مرتب تر از قبل شده تازه كوچولوهاي خشگل هم بزرگتر و ماه تر شدن خيلي دلم براي تك تكتون تنگ شده بود

قبل عيد فطر خونمون رو فروختيم!!! شارژ اي دي اس الم هم 12 شهريور ماه تموم شد منم گفتم ميخوايم خونه جديد بخريم واسه چي دوباره الكي شارژش كنم منتظر بودم خونه جديد رو بخريم كه بعداز يك ماه گشتن آخر سر تونستيم يه آپارتمان تك خوابه بخريم الان كه دارم اين مطلبو مينويسم واسه حياط بزرگمون افسوس ميخورم حالا چجوري ميخواييم تو آپارتمان زندگي كنيم خدا ميدونه!!!

خونه ي جديدمون نزديك خونه ي دردونه ايناست منتها ماه بعد اسباب كشي ميكنيم منم كه ديدم هنوز يك ماه و نيم مونده رفتم اينترنمتمو شارژ كردم اين بود خلاصه ي روزهايي كه نبودم اميدوارم عذرم موجه باشه در اسرع وقت به همه ي خونه هاي قشنگتون سر ميزنم

اميرعلي

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مهدی
17 مهر 91 23:03
سلام امیر علی خوبی
سلام خاله چرا خونه رو فروختین هیچی خونه ویلایی نمیشه خیلی ادم توش راحته ولی چون بچه ندارین اپارتمان خوبه امنیتش بیشتره خلاصه مبارک باشه به دلخشوشی برین اونجا شیرینی ما هم یادتون نره

تازه امیر علی همش میتونه خونتون باشه نزدیک شدین


سلام
خب قسمت اين بود والا خودم الان دلم تنگ ميشه .اقعا كاش نميفروختيم
چشم حتما
اره اينجاش بهم خيلي روحيه ميده
ملی مامان میکاییل
18 مهر 91 21:23
وای خدا چه خوب شد که اومدی دلم برات یه ذره شده بود وقتی اومدم دیدم ده تا نظر دارم گفتم این کاره الهه است اومدم دیدم بعله خوده خودشه
واسه اون احضار روح همون رمزه قبلیه که داری حالا دوباره واست خصوصی می ذارم
وقتی برین خونه نو از اونجا هم خوشت میاد مبارک باشه


فدااااااااااااااات گلم د منم براي هردوتاتون تنگ شده بود حساااااابي
فدات گلم خيلي گلي
مرسي عزيزم
مادر
18 مهر 91 22:40
سلام
چقدر خوب که دوباره برگشتی و خبری از خودت دادی.خونه جدید مبارک.امیدوارم که همیشه تو خونه جدید شادی و خوشی باشه.


سلام دوست گلم
ممنونم عزيزم.مرسي كه به ياد ماهستي
براي شما دوست خوبم هم ارزوي سلامتي و خوشي دارم
مامان گیسوجون
20 مهر 91 1:03



:
نارینه
22 مهر 91 13:41
سلام عزیزم ... وااااااااای گقدر دلم گرفت از فروش خونه ... ما هم این روزا همین بحث رو داریم !!! ولی اصلا دلمون نمیاد برا فروش ... ایشالله با خوبی و خوشی برید خونه ی جدید و فقط شادی مهمونه خونتون باشه ...

چقدرم امیر علی جونم بزرگ شده !! ماشالله


سلام
الان خودم دلم گرفته اولا ميگفتم بفروشيم الانم كه فروختيم دلم گرفته اخه به خونه ي حياط دار بدجور عادت كردم تازه كي اسباب كشي ميكنه واااااااااي متنكه خيلي بدم مياد
مرسي عزيزم
مامان امیرعلی جیگر
24 مهر 91 12:59
مبارک باشه ایشالا خونه جدیدتون.
من عاشقه آپارتمانم ولی حیف که حیاط ندارن.
ایشالا به خونه جدیدتون عادت میکنی اساسی
همین که به خونه دردونه جانتون نزدیکه خودش یه برتریه


مرسي عزيز دلم
اره فقط يه دلخوشي كه از خريد اپارتمانمون دارم اينه كه به دردونه اينغا نزديكيم وگرنه دق ميكردم