امیرعلی شيرين تر از امیرعلی شيرين تر از ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

امیرعلی دردانه ی ما

اميرعلي و سفري به كندوان

1391/7/20 9:51
1,082 بازدید
اشتراک گذاری

سلامشِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے

دوشنبه شب مامان الناز بهم زنگ زد و گفت كه فردا صبح بياين خونه ي ما صبحانه بخوريم و بعد صبحانه هم بريم كندوان

سه شنبه ساعت 10صبح از خواب بيدارشديم و تو راه هم نون روغني تازه خريديم و رفتيم خونه دردونه اينا و صبحونه رو باهم خورديم ساعت 12:30 بود كه حركت كرديم من تابحال به كندوان نرفته بوديم ابتدا از شهرستان اسكو كه واقعا شهرستان سرسبزي هست عبور كرديم هردوطرف جاده پراز باغ هاي ميوه بود منكه واقعا لذت ميبردم ازاسكو تا كندوان 15كيلومتر راه بود ساعت 13:30بود كه رسيديم كندوان توريست هم اومده بودن نميدونم چيني بودن يا ژاپني آخه چشماي همشون بادومي بودن

پيشنهاد ميكنم اگه تبريز اومدين حتما به كندوان برين خيلي جاي قشنگ و باصفايي هست

كندوان

كندوان

كندوان

كندوان

كندوان

كندوان

بدون شـــــــــــــــــــــــــــــــــــــرح!!!!

كندوان

كندوان

از لواشك هاي خوشمزه ي كندوان هم خريديم

كندوان

اميرعلي

اميرعلي

اميرعلي

اميرعلي

اينـــــــــــــــــــــــــــــــــم از عكسهاي آلوچـــــــــــــــــــــــه ي خاله

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مهدی
21 مهر 91 14:04
سلام امیر علی خوبی خوش گذشت یکم لواشک برای ما بیارین دهنمون اب افتاد

چینی


سلام مرسي عموجون جاتون خالي
تشريف بيارين تبريز لواشك هم حتما ميديم
مامان اميرحسين
22 مهر 91 10:49
سلام خوش گذشت كندوان ،منم شنيدم خيلي جاي ديدنيه چه جالب كه اولين بارت بوده رفتي آخه شما اهل تبريزين


سلام
اره واقعا جاي باصفايي هست اب و هواشم واقعا عاليه
اره والا در چند قدميه ما بودو من اصلا نرفته بودم!!!
نارینه
22 مهر 91 13:42
به به .. بازم گردش با شوهر خواهر محترم !!!!

خوبه که خوش گذشته بهتون ... منم تا حالا کندوان رو ندیدم ... البته کلا تبریز رو ندیدم ها !!!!!! ولی شنیدم که خیلی زیباست ... کاش از خونه هاشم عک میگرفتی ...


هه هه... گوش شيطون كر!!!!
اره جاتون خالي... كاش تشريف بيارين تا همه جاي تبريزو ببرم نشونتون بدم
خب از خونه هاشم عكس گرفتم همون صخره هايي كه بالاي كوه هستن اونا خونه هاي اهاليه كندوانه پنجره هاشونم ديده ميشه
مادرانه
22 مهر 91 20:08
سلام ...خوبین ایشالا..ماشالا امیر علی هم که خدارو شکر خوبه ...منزل نو هم مبارک باشه ایشالا بسلامتی ..... همیشه خوش باشی ودوستان رو هم از یادببری ولی ما همیشه به یادتون هستیم


سلام... مرسي مامان قشنگ جونم شما خوبين؟
فداتون بشم من
ماكه هيچ وقت محبت هاي شمارو از ياد نميبريم و جاتون هميشه تو قلب ماست
ملی مامان میکاییل
22 مهر 91 21:59
من تبریز بیام عمرا کندوان برم می خوام همش بیام پیشه تو
عکسه اون خره واقعان هنری بود
نمی گی من الان لواشک بخوام چی کار باید بکنم ؟؟؟
عزیزم امیر علی ماشالله چه آقایی شدی واسه خودت
آها نون روغنی هم می خوام تازه (


شما تبريز بيا كندوانا نخواستيم بري
ههههههه جالبه مگه نه؟
اخ فدات بشم من.بخدا لواشك خريديم ولي اصلا مزشو نچشيدم ببينم چجوريه حالا هم كه اينجو گفتي عمرا اگه بتونم بخورم
وا؟خواهر نون روغني مگه اونجا نميپزن؟الهي فدات بشم
مامان امیرعلی جیگر
24 مهر 91 13:01
به به عجب آلوچه خوشمزه و شیرینی.
خوشحالم بهتون یه عالمه خوش گذشته.
جای ما خالی


مرسي عزيز دلم
فداااااااااااااااااااااااااااااااات
خاله جون
24 مهر 91 22:07



ملی مامان میکاییل
24 مهر 91 23:31
الی جون بخورلواشکو بیا بگو خوشمزه بود یا نه
خدا ایشالله پدرتو بیامرزه آخه اینا می دونن نون چیه که نون روغنی بپزن نون تست فقط هست تازه در گوشت بگم تو شهر ما باگت هم نداره
عـــــــــــــــــــــــــــــرررررررررررررررر


چشم اگه خوردم ميام ميگم ولي تنهايي دلم نمياد بخورم
وااااااااااااااااااااااااا!!!!!!!!!!
مامان ریحان عسلی
25 مهر 91 12:00
سلام
خوش اومدی
همیشه به گردش دلم آب افتاد وای خدا لواشکککککککککککککککک
خصوصی


سلام مرسي عزيزم
اي جانم فدات بشم
مرسي
مامان آرمان
28 مهر 91 22:21
سلام
چقدر خوب که رفتی و این روستای دیدنی و معروف را دیدی.رستی شما در تبریز هستی و تا حالا نرفته بودی.من 4 بار رفتم.دفعه آخرش همین سفر تابستونی که به آذربایجان شرقی داشتیم بود.خیلی تغییر کرده و آباد شده.اگه 10 سال پیش میرفتی خیلی فرق داشت.عکسهای درد.نه هم خیلی قشنگ شده.ماشاءا.... چقدر بزرگ شده.


سلام
واقعا خيلي خوب شد من تا حالا نرفته بودم و فقط از تي وي ديده بودم اب و هواشم خيلي تميز بود خيلي لذت بردم
پس شما امسال به تبريز اومدين و ما سعادتشو نداشتيم كه شمارو ببينيم؟
ممنونم عزيزم