امیرعلی شيرين تر از امیرعلی شيرين تر از ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

امیرعلی دردانه ی ما

امیرعلی و تولد خاله جونی

1391/7/25 19:24
2,681 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

وااای آدم چه حسی پیدا میکنه وقتی میخواد برا خودش تبریک بگه امروز ٢٥ مهرماه یه روز خاص برای من هست امروز سالگرد تولدمه یک سال دیگه هم گذشت وارد ٢٢سالگیم شدم پس تولدم مبارک

خواستم براي خودم متن تبريك بنويسم  ولي ديدم بهتره متن پيام تبريكي كه دوستم  صبح برام اس ام اس كرده بود رو اينجا بنويسم بهتره خيلي خوشم اومد از دوستمم ممنونم متن پيام اين بود

الهه جان!

سالروز تولدت را تسليت ميگم به فرشته هاي آسمون!چون 22سال پيش ازشون جدا شدي اما تبريك ميگم به خودم چون فرشته ي زميني من شدي تولدت مبارك دوستم!

امروز دردونه اينا از صبح خونمون بودن كلي شيطنك بازي ام كرد تازه برام شعر تولدت مبارك رو هم ميخوند

niniweblog.com

دولد دولد دولدت مبارك

دولد دولد دولدت مبارك

بيا شمعارو.......

تا همينجا ميخونه و بقيشو يادش نمياد بعدش از خودش آهنگي درمياره كه ادامه ي شعرو تكميل ميكنه الهي فداش بشم من. تا يادم نرفته بگم همه جوره تولدم مبارك

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

مامان ریحان عسلی
25 مهر 91 20:24
سلام
تولدت مبارک ایشالا 120 ساله شی
اینم کادوی مجازی من :
http://www.golforoush.com/Media/Image/Product/2012/1/4622_634629287333815781_l.jpg
اینم کادوی ریحان عسلی به خاله الهه ی مهربون :
http://www.zar.ir/Media/Image/Product/2012/8/8958_634804740237521250_l.jpg



مرسي عزيزم
چه كادهاي زيبايي دست گل شما و ريحانه جونم درد نكنه
مامان اميرحسين
26 مهر 91 9:58
واي عزيزم تولدت مبارك الهه جان ايشالا شاد و خرم باشي


ممنونم عزيز دلم
مامان گیسوجون
26 مهر 91 11:10
تولد تولد تولدت مبارککککککککککک
الهی 120 سالگیت رو جشن بگیری
بوسسسسسسسسس
تقدیم با عشق

خصوصی داری


مرسييييييييييييييييييييييييييييييييي
فداي تو دوست گلم
مادرانه
26 مهر 91 18:10
الهه دختر عزیزم تولدت را تبریک میگم ودعا میکنم مزرعه ی زندگی ات همواره پر از محصول موفقییت وبردباری باشد زیر سایه مادرهمیشه شاد باشی=D


مرسي مامان قشنگ جون واقعا بي نظيريد چه دعاي قشنگي@};
مادرانه
26 مهر 91 18:12
درضمن عزیزم ممنون که بهم سر زدی چون واقعا دلم برات تنگ شده بود


بخدا منم دللم براي همه ي مهربونياتون تنگ شده بود
ملی مامان میکاییل
26 مهر 91 23:04
سبز ترین خاطرات ازآن کسانیست که ، در ذهنمان عاشقانه دوستشان داریم

تولدت مبارک



ممنونم ملي جونم عاشقتم
ملی مامان میکاییل
26 مهر 91 23:09

مرسی که اومدی


هزارتا بوووووووووووووووووووس
مامان ریحان عسلی
28 مهر 91 0:12
ایمیل داریییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی


مرسييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي
نارینه
28 مهر 91 0:30
ای بابا .............. مبارکه .... خیلیم مبارکه

نمیدونستم اینقدر کوچولویی ها !!!!!!!!!!!!!!!!

همسن دختر خواهر من !!!
برات بهترینها رو از خدا میخوام عزیزم


مرسي گلم......ممن.نم...... فدااات
واقعا؟پس به خودم اميدوار شدم!!!!
مرسي همچنين
نایسل
28 مهر 91 0:32
مرسی گلم نظر لطفته خودت ماهی


فدات گلم
نایسل
28 مهر 91 0:32
مرسی مهربون ایشالا خوشبختی تو


مرسي دوست خشگل و گلم
نایسل
28 مهر 91 0:33
آره گلم سرطان ریه داره
الهی خدا شفاش بده


الهي آمين
نایسل
28 مهر 91 0:34
امام رضا مارو هم نمی طلبه بابا با اینکه اینقدر نزدیکیم اره خواهرم خیلی ماههه
نمیخوام تعریفش کنم ولی خیلی دختر پاکیه


خدا براتون نگه داره
نایسل
28 مهر 91 0:35
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ


مرسيييييييييييييييييييييييييييييييييي
نایسل
28 مهر 91 0:35
واسه چی دانلود نشد خیلی راحته که باید صبرکنی ثانیه اش تموم شه


عزيزم بلاخره دانلود شد و شنيدم واقعا زيبا ميخونن خيلي خوشم اومد
زهرا از نی نی وبلاگ213
28 مهر 91 9:31
تولدت مبارککککککککککککک


مرسي عزيز دلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
زهرا از نی نی وبلاگ213
28 مهر 91 9:32
تولدت مبارکککککککککککککک



ممنونم گلم فداااااااااااااااااااااااااااااااااااااات
زهرا از نی نی وبلاگ213
28 مهر 91 9:33
به به بیست و دو سالگی !
قدر لحظه لحظه شو بدون
خیلی جوونی


مرسي عزيزم
مامان آرمان
28 مهر 91 22:16
سلام
تولدتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت مبارککککککک
امیدوارم شاد باشی و سلامت و زیر سایه مادر و بقیه بزرگترهای مهربونت خوب و خوشبخت باشی.


سلام
مرسيييييييييييييييييييييييييييييي دوست مهربونم
فدات عزيزم
آرمان جونو ببوسين
مهدی
28 مهر 91 23:43
سلام خاله تولدت مبارک اصلا هواسم نبود انشالله سالها زنده باشی


سلام
مرسي ممنونم
خاله جون
29 مهر 91 16:28
سلااااااااااااااااااااااام عزیزم
با تاخیر تبریک مرا بپزیر.




تولدت مبارک الهه جون






فدااااااااااااااااات خاله جون مهربون
سمی مامان امیرین
30 مهر 91 18:02
تولدت مبارک خانمی...
الهی که 100 ساله بشی
پس تو هم مثل من متولد ماه مهر هستی.


مرسي سميراجونم
باعث افتخاره منه كه با دوستم ماه تولدمون يكيه
mamane helena
2 آبان 91 10:31
سبز ترین خاطرات ازآن کسانیست که ، در ذهنمان عاشقانه دوستشان داریم
تولدت مبارک
ببخشید گلم که دیر شد .بوسسسسسسس


مرسي عزيزم خواهش ميكنم
مامان امیرعلی جیگر
3 آبان 91 16:26
آقا زیاد دیر نشده پس تولدت مبارک خانمه 22 ساله.
ایشالا 222 ساله بشی با عصا ببینمت
شوخی کردم .ایشالا عروس بشی منم بیام برقصم برات


مرسي عزيزم ممنونم
ههههههههه چه دعاي خوبي!!!!
مرسي