امیرعلی شيرين تر از امیرعلی شيرين تر از ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

امیرعلی دردانه ی ما

این چند ماه!!!

1391/11/26 12:06
1,151 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

الان فرصت کردم بیام اتفاقاتی که تو این چند ماهی که نبودیم افتاد رو براتون بگم.

بعد از عقدم ٢٧ آذر ماه اسباب کشی کردیم خونه ی جدید.خونه ی جدیدمون نزدیک خونه  امیرعلی ایناست ازین بابت خیلی خوشحالم

قرار بود اینترنتم رو به محض اینکه اسباب کشی تموم شد و کارارو جم و جور کردیم وصلش کنم که دلیل تاخیرش بخاطر این بود که دیگه نمیخواستم ادامه بدم که تو پست بعدی برای امیرعلی جونم مفصل توضیح میدم

٨آذر مهم ترین روز برام بود باورم نمیشه از زمانی که همین فسقلی روتو بیمارستان دیدمش ٢سال گذشته الانم با شیرین زبونیاش دنیامون رو رنگین تر میکنه وای وقتی یاد حرفای شیرینش می افتم خندم میگیره بعضی وقتا یه حرفایه قلنبه ای میزنه که هاج و واج بهش نگاه میکنم و میمونم بهش چی بگم!!!

خاله جون شرمنده که نتونستم بیام اینجا و در سالروز آغاز زیستنت بهت تبریک بگم ولی بازم تولدت رو تبریک میگم.امسال در روز تولد امیرعلی جون اینا پیش ما نبودن یک روز به تولدش رفتن تهران خونه ی عمه لیلا و جشن تولد گرفتن البته چون ماه محرم بود فقط کیک تولد گرفته بودن و دورهم بودن

و اما یه اتفاق ناراحت کننده و غم انگیز که تو این مدت گذشت فوت مامان بزرگ امیرعلی(پدری) بود واقعا شوک بزرگی برای همه بود ایشون حدود دوماهی تهران بودن و ٢٨صفر هم با خونواده ی عموی امیرعلی آقا مهدی اینا رفته بودن پابوس امام رضا(ع) و روز دوشنبه برگشته بودن تهران و روز پنچ شنبه ٢٨دی ماه هم بعدازظهر حالشون خراب میشه و فوت میکنن  و رو جمعه هم به خاک سپرده میشن خدا رحمتشون کنه

تو مراسم های عزاداری مامان بزرگ امیرعلی دردونه پیش ما بود و شبا میبردیم خونشون آخه وقتی میدید همه دارن گریه میکنن اینم شروع میکرد به بی تابی و گریه کردن 

الانم وقتی از امیرعلی میپرسم مامان جون کو؟ میگه رفته بهشت

فعلا تا اینجا مینویسم بقیش برای بعدا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان ریحان عسلی
23 بهمن 91 18:00
سلام
خدا مامان بزرگ رو قرین رحمت کنه همینطور پدر شما رو
8 آبان یا آذر ؟ اگه نه خب شفاف سازی کن این 8 آبانو
خصوصی


سلاممرسي ممنونم
واي من چقدر غلط چاپي دارم؟!!!!!!!
مهرناز
24 بهمن 91 0:08
سلام خاله
خوبی؟سلامتی؟امیرعلی کوچولو خوبه؟
همه خوبید؟
خاله عقدتونو تبریک میگم عزیزم

فوت مامان بزرگ امیرعلی رو هم تسلیت میگم
ایشاا...هم آخرتون باشه...

خیلی وقت بود نیومده بودم و دلم تنگ شده بود ...


سلام مهرناز نازنين
مرسي شماخوبين؟
ممنونم گلم
منم دلتنگتونم من نميتونم بهت سربزنم انگار وبلاگت حذف شده
مـــــــــــــــــــــلی
24 بهمن 91 3:58
قوربرونه اون حرفای قلمبه سلمبه ات
خدا رحمت کنه مامانه بابا رحمان رو


خـــــــــــــدا نكنه خاله...
مرسي خدا همه ي رفتگان رو بيامرزه





نارینه
24 بهمن 91 17:33
خوش برگشتی عزیزم ...

خونه جدید مبارک ...
تولد نازدونه هم مبارک ...
خدا رحمت کنه مامان بزرگ رو ... همسفره ی فاطمه زهرا باشند انشالله

زود بنویس همه چی رو ... عکس هم یادت نره ... بالاخره ما باید دامادمون رو ببینیم یا نه !!!


مرسي نارينه جونم
چشم دراسرع وقت.از همسري اجازه گرفتم قبول كرد كه عكسهاي نامزدي رو بذارم
مهدی
25 بهمن 91 23:09
سلام امیر علی جون تسلیت میگم برای غم از دست دادن مادر بزرگ.دوما تبریک به خاطر تولدت انشالله سالها درکنار پدر مادرت شاد باشی وانشالله عروسیت وسوماعقد خاله انشالله خوشبخت بشن وچهارما این وبلاگتو از خاله بگیر هر 5 ماه یه بار اپدیت میکنه کلی دلمون تنگ شده بود. هنوز 28 بهمن نیومده اشتباه شده فکر کنم


سلام مرسي عموجون
سلام ممنونم باور ميكنين از وقتي اين پست رو نوشتم 3بار ويرايشش كردم كلا وبلاگ نوسيس يادم رفته!!!!ممنونم كه گفتين ويرايش شد
یک عاشقانه آرام
26 بهمن 91 12:42
سلااااااااااااام عزیزم خوبی فدات شم؟دلم برات تنگ شده بود
قربونت برم الهی همیشه شاد باشی
رمز پستای غیرخصوصی هم هست


سلام مرسي از حضورت نسترن جونم
فدات بشم ممنونم
مادرانه
27 بهمن 91 0:03
منزل نو مبارک باشه عزیزم ....تولد امیر علی جون هم مبارک ایشالا 120ساله بشهدرضمن خدا مادربزرگ روهم بیامرزه روحش شاد پدر شما روهم خدا رحمت کنه......درضمن در صورت امکان رمزوبرام بفرست

مرسي مامان قشنگ جون
چشم الان براتون دوباره ميذارم

مامی امیرین
27 بهمن 91 8:57
سلام عزیزم خوبی؟
پیش خودم گفتم الهه عروس شد چقدر تنبل شد!
یادته میخواستی عروس من بشیایشالا که خوشبخت بشی.
فوت مادر بزرگ امیر علی رو هم از وبلاگ ریحانه جون متوجه شدم خدا رحمتش کنه
بیزحمت رمز هم برای ما بیار.


سلام
مرسي شما و گل پسرات خوبين؟
اره ديدم ديگه حرفي نزدين منم رفتم عروس مادرشوهرم شدم!!!
چشم الان ميذارم
مامان امیرعلی جیگر
27 بهمن 91 11:40
اول تولد امیر علی خان مبارک.از بس نیسی دلم نمیومد بیام وبلاگت آخه خیلی سوت و کور بود.

غم آخرتون باشه .خدا رحمتشون کنه مادر بزرگو

دوباره برگرد خبرای دیگه رو بده.البته خوشحال کننده


مرسي عزيز دلم
خدا رفتگان شمارو هم بيامرزه