امیرعلی شيرين تر از امیرعلی شيرين تر از ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

امیرعلی دردانه ی ما

شرح كامل عقد خاله

1391/11/29 11:21
1,575 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

31تيرماه عزيزترين به همراه دوتا خواهراش و هانيه دوستم كه معرف من بودن اومدن خواستگاري. عزيزترين پسردايي  و برادر زن داداش هانيه هست هانيه از دوستاي دوران دبيرستان هست تا به الان

قرار شد مراسم عقدمون بعداز سالگرد بابام كه 21مرداد ماه بود( ولي مراسم سالگرد 20 مرداد بود) بشه درست يك روز بعداز مراسم سالگرد بابام روزشنبه زلزله مياد و يكي از اقوام عزيزترين فوت ميكنن و عقدمون به تعويق ميفته تو اين مدت من و عزيزترين البته با توافق و اجازه ي بزرگترا باهم بيشتر آشنا ميشيم و بعداز چهلم شوهر عمه ي عزيزترين حاصل اين مدت آشنايي رو كه جوابش مثبت بود رو به خونواده هامون ميديم

سه شنبه ٩ آبان ساعت 4بعدازظهر مراسم بله برون: عزيزترين به همراه پدرشون و دوتا خواهراش و پسرعمه ي باباشون ميان خونمون و با توافق بزرگتراي هردوخانواده تعداد مهريه گذاشته ميشه و جعبه ي شيريني رو باز ميكنيم و خواهر عزيزترين حلقه ي نشان ازدواج رو دستم ميكنن

چهارشنبه10آبان ساعت يك بعدازظهر  بعداز گرفتن آزمايش خون از عزيزترين و رفتن به كلاسهاي مشاوره جواب نهايي رو ميدن و ماهم خوشحال به خونمون برميگرديم

پنچ شنبه11 آبان صبح به همراه عزيزترين و خواهر كوچكشون و خاله ربابم ميريم آرايشگاه و بعدازظهر هم به اتفاق پدر عزيزترين براي خريد حلقه ي ازدواج ميريم بازار

جمعه 12آبان  عصر با عزيزترين ميريم براي گرفتن وقت از آتليه

شنبه13 آبان مقارن با عيد غدير: ساعت 12ظهر عزيزترين با خواهر كوچكشون ميان دنبالم تا بريم آرايشگاه دخترعموي اميرعلي جونم مريم خانوم ساعت 4:30كارم تموم ميشه و با عزيزترين ميريم آتليه و ساعت 6عصر هم ميريم محضر

تپش قلبم چندبرابر  شده بوم بوم ميزنه و دارم سوره ي "يوسف" رو ميخونم و زير لبم براي دوستانم دعا ميكنم براي خوشبختي همه و خودم

ساعت 7:30 خطبه ي عقد خونده ميشه و بلـــــــــه رو ميگم و وارد زندگي متاهلي ميشم

ساعت 8شب به طرف تالار غذاخوري حركت ميكنيم و ساعت 9:30 به خونه مياييم و يكمي شادي ميكنيم و ساعت 11شب مراسم تموم ميشه

 پ.ن : اين پست همراه عكسهاي نامزدي بود ولي چون ني ني وبلاگ  عكسهاي بدحجاب رو اجازه نميده بذاريم عكسهارو حذف كرده ماهم به درخواستشون احترام ميذاريملبخند

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

هیراد و عمه لیلاش
26 بهمن 91 23:33
سلام ، هیراد جون توی مسابقه شرکت کرده لطفا به وبلاگش بیایید و کمکش کنیدارزومند ارزوهای شما


ما راي داديم انشاالله برنده بشه
نارینه
27 بهمن 91 1:49
عکسات عالی بود

ما بدون رمز دیدیم


نه بــــــــابــــــــــا!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مادرانه
27 بهمن 91 2:11
عزیزدلم هزار ماشالا خوشگل که بودی خوشگلتر شدی ...آرزو میکنم در لحظه لحظه زندگی مشترکتان شادیها به کام وخنده بر لبهایتان باشد پیوندتان مبارک


مرسي مامان قشنگ جون شما لطف دارين
مامان امیرعلی جیگر
27 بهمن 91 11:40
رمـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــز


چشم الان ميذارم
مامان امیرعلی جیگر
27 بهمن 91 11:42
وای الهه خیلی خوشحالم برگشتی دختر

الهه دارم میرم دانشگاه .حال کن اراده رو .

سر پیری معرکه گیری




سلام
منم خيلي خوشحالم
خب ميدونستم ميري فك كنم اين ترم ترم دو هستي آره؟ اوضاع درسا چطوره؟با بچه ميتوني بخوني؟
شما كه اول راهيد هنوز تا پيري خيلي مونده
تارا
27 بهمن 91 12:36
سلام خاله جونی
خوش اومدی
حسابی این مدت خوش گذشته هااااا
ما هربار مومدیم میدیدیم نیستی باز میرفتیم
خوشبخت بشی عزیزم



سلام تاراي نازنين
جاي شما خالي انشاالله هرچه زودتر قسمت شماهم بشه
ممنونم از لطفت
مامی امیرین
27 بهمن 91 17:47
تبریک میگم الهه جون.ایشالا خوشبخت بشی..لذت بردم از دیدن عکسهای زیبات.
رنگ چشمهای خودت یا لنز؟از رو عکس نمیشه تشخیص داد.
ممنون بابت رمز مهربونم


ممنونم عزيزم
فداتون بشم رنگ چشمهاي خودمه
ممنونم
مامان ریحان عسلی
27 بهمن 91 17:53
منم رمزززززززززززززززززززززززززززززززززززز خصوصی
مامان ریحان عسلی
27 بهمن 91 18:09
مرسی از رمز من که از نزدیک عکسا رو دیده بودم
خوشگل بودی خوشگلترم شده بودی
یه بار دیگه تبریک میگم ایشالا به پای هم پیر بشید
عزیزترین منظورت همون آقای داماد هستش؟


سلام
ممنونم نظر لطفته
خب بلــــــــــــه ديگه!!!!!!!
مریم--------❤
27 بهمن 91 21:56
منم رمز عزیز
سپیده
27 بهمن 91 21:59
سلام سلام اینو بخونید: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید. خوب وقتی دیدیش یادت نره به ما بگی موفق شدی منتظرما.........ا
مامان امیرعلی جیگر
28 بهمن 91 6:26
ای جانم.
الهه این عکسارو مدیر نی وبلاگ برداشته که.
من ندیدم.میخوام ببینم
الهه جونم ایشالا خوشبخت بشی.
خوشم اومد از عزیزترینم.
خو اسمشو بگو ما هم آشنا بشیم با این آقای خوشبخت
بازم بهت تبریک میگم.


اره عزيزم
دوباره آپلودش كردم
فدات بشم
اسمش "رضا" هست
مامان امیرعلی جیگر
28 بهمن 91 6:28
الهه همه دیدن عکسارو جز من



زود بيا نگاه كن
مامان امیرعلی جیگر
28 بهمن 91 11:56
وای چه خوشکل شدی .البته خوشکل بودیا.
ایشالا همیشه خوشبخت باشی.
به آقا رضا سلام برسون.بهش بگو خیلی خوش شانسه ها


فدات بشم من
مرسي عزيز دلم
مرسي هميشه بهش ميگم!!!!!!!!!
مامان امیرعلی جیگر
28 بهمن 91 11:57
مرسی بهم زنگ زدی خبر دادی.کلی حال کردم با عکسات


ممنونم عزيز دلم
مریم--------❤
28 بهمن 91 22:20
سلام
به به بازم تبریکایشالله پای هم پیرشین
عکسها خیلی خوشگلن عزیز
راستی لباست خیلی خوشگله


سلام
مرسي عزيزم ايشالاه روزي برسه كه تورو تو لباس عروسي ببينيمت
مریم--------❤
28 بهمن 91 22:22
اسم داماد عزیز ترین هست؟


نه گلم اسمش رضا ست
نارینه
29 بهمن 91 1:36
اومدم دوباره ببینمت .. با دقت !!! دیدم عکسا باز نمیشه !!

نینی وبلاگ میخوره این عکسارو !!!!!!

بوووووووس


سلام گلم
واقعا شما قبلا عكسهارو ديده بودي؟اخه چطوري؟
اره تازه تلگراف زده كه ديگه ازين جور عكسها نذار
بوووووووووووووووووووس
مهدی
1 اسفند 91 18:30
سلام خاله شیرین کووووووووووو یه دستی هم سر ما بکشید دیگه پیر شدیم


انشالاه كه هرچه زودتر قسمت شماهم بشه
مامان اميرحسين و ارميا
5 اسفند 91 11:45
پس من دير رسيدم عكسها حذف شد؟؟؟؟؟؟؟؟امكان بازگشتش نيست


دوبار آپلودش كردم كه مدير ني ني وبلاگ برام تلگراف زد كه مسدود ميشه اگه دوباره بذاري!
شیما
6 اسفند 91 10:28
عزیزم ممنون که به ما سر میزنی.خدا انشاله پشت و پناهت باشه همیشه و بهترین ها رو برات رقم بزنه تولد نازنین فرشته زییبارو مبااارک.اگر قابل دونستی به ما هم رمز بده


سلام
مرسي دوست گلم
روي گل نفس خانوم رو ببوس
حتما
مــــــــــــــــــلی
8 اسفند 91 3:02
الی جونم ایشالله که خوشبخت بشی الان عزیزترین خوشبخت ترین هم هست با تو
چقدر غصه ام شد ندیدمت خودتم بهم رمز نداده بودی


گلم ني ني وبلاگ فقط يك روز عكسهارو نگه داشت از روز دوم عكسها حذف شدن اگه رمز هم داشتي فكر نميكردم بتوني ببيني اخه تازه رسيده بودي ايران و ...
خودم چند باري سر زدم ديدم مطلب نذاشتي گفتم حتما خيلي كار داره
مامان عسل
8 اسفند 91 14:02
تبریک میگم عزیزم انشالا خوشبخت بشین


مرسي عزيزم