امیرعلی شيرين تر از امیرعلی شيرين تر از ، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

امیرعلی دردانه ی ما

درددل خاله

1390/6/17 12:45
861 بازدید
اشتراک گذاری

عشق بزرگ دنیای کوچک خاله

دردانه ی من هرچی درباره ی تو بگم کم گفتم

تو از روزی که پا گذاشتی به دنیای من دنیا یه رنگ و شکل دیگه برام گرفته

عشق کوچولوی من...

توی دنیا چی میخوای به پات بریزم

 همه هستیمو من به سراپات بریزم

لب برخنده میخوای بیا لبهام مال تو

 چشم برگریه میخوای هردو چشمام مال تو

چرا من بی تو بمونم نمیدونم نمیتونم

 واسه ی زندگی کردن تورو میخوام خوب میدونم

توبدون عشقم تو هستی برامن زندگی هستی

توبدون عشقم توهستی برامن زندگی هستی

 

 

دردانه 

در دیده ی تو رمز نهانی پیداست

                           در جام نگاه تو جهانی پیداست

کس ره نبرد درون ان قلعه ی راز

                        در بام و برش تیروکمانی پیداست

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامانی طاها
5 شهریور 90 0:32
سلام عزیزم
وبلاگ قشنگی داری خدا نازدونتونو براتون نگه داره ، الهی .
گل پسر منم یه وبلاگ برا خودش داره که دیدنش خالی از لطف نیست ، اگه مایل به تبادل لینک هستین منو بی خبر نذارین .
مرسی


سلام عزیزم حتما خوشحال میشم
مامان پارسا
6 شهریور 90 3:01
امیر علی جون قدر این خاله ی مهربون و بامحبت و بدون
اینم برای خاله جون


مرسی دوست خوبم
monib
7 شهریور 90 18:19
با مطلب شرايط اجابت دعا و روش خواستن از خدا به روز هستم و منتظر حضور شما
مامان ریحانه
8 شهریور 90 0:10
شعر قشنگی بود



مرسی عزیزم