امیرعلی شيرين تر از امیرعلی شيرين تر از ، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

امیرعلی دردانه ی ما

برای دردانه جونم

1390/4/29 16:09
370 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره ماهم اومدیم

من خاله جونی چندوقتیه وبلاگ های دوست جونامو میخوندمخیلی خوشم اومدو تصمیم گرفتم برای دردانمون امیرعلی جان خواهرزاده ی گلم که قربونش برموب باز کنم و خاطرات شیرین بچگیشو براش بنویسم این کمترین کاریه که که میتونم در حقش کنم

میخوام چندوقتی خبر وبو به خواهرجونم نگم تا سورپرایزش کنم حتما خیلی خوشحال میشه

niniweblog.com

فدای هردوتون بشمممممممممم

دوستتون دارم

مااااااااااااااااااااچ

niniweblog.com

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله مصی
29 تیر 90 19:59
بوس برای امیرعلی کوچولو






مرسی لطف دارین


مامان ریحانه
30 تیر 90 0:11
خوش اومدین بیشتر از امیرعلی بگید برادرزاده شوهرمنم تو این روز بدنیا اومده

یک دوست
31 تیر 90 21:38
سلام خاله ی امیر علی انشا ال.. امیر علی زیر سایه ی مامی و ددیش و مخصوصا این خاله ی مهربونش بزرگ بشه


hr]

مرسی مهربونم لطف داری جونم
زيبا جون
17 مهر 91 0:03
اٍ،چه خاله خوبي داره!خوش به حالش!هركسي از اين كارها نمي كنه.چي شد كه اشنا شدين با اين سايت؟اصلا زياد امير علي رو مي بينين چون منم اگه تونستم ميخوام برم براي پسر خاله يا پسر داييم وبلاگ بسازم.


فدات گلم
من اين سايت رو از طريق مامان ريحان عسلي كه زن عموي اميرعليه آشنا شدم چندباري به وبلاگ ريحانه جون ميومدم و مطالب روزانشو ميخوندم تا اينكه دلم خواست براي خواهرزاده ام وبلاگ درست كنم
اگه اين كارو براي پسرخاله يا پسر دايي بكنيد كار خوبي ميكنيد چون خاطراتشون ثبت ميشه