امیرعلی شيرين تر از امیرعلی شيرين تر از ، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

امیرعلی دردانه ی ما

یه خبر داغه داغ

1390/7/30 23:32
595 بازدید
اشتراک گذاری

مژده   مژده  مژده

به اطلاع کلیه ی دوستان و نی نی ها و امیرعلی گلم میرسانم که بالاخره انتظار ما به سر رسیدو نی نی کوچولو قند عسل کاکول پسر شیطون بلا بهراد جوووووون فندقیه ریحانه جون دوست وبلاگیمون چشمهای نازشو به دنیا وا کرد و  دنیای مامانی و بابایی رو نورانی و پر معنا کرد طبق اطلاعیه ای که هم اکنون به دستم رسید حال مامانی و نی نی جون خوبه خوبه  واااااای که چقدر خوشحالم

 

 دنیای زیبا

ریحانه جان امیدوارم قدم بهراد جان پر خیرو برکت باشه و صمیمانه بهت تبریک میگم

بهراد جان لمس بودنت مبارک

 

اینم از بهراد کوچولوووووووی نااااااااز

اینم یه دسته گل زیبا از طرف من و دردانه ی کوچولومون به ریحانه ی عزیزم که طعم مادری رو چشید

دنیای زیبا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

سمیه : مامان مسیح مقدس
1 آبان 90 15:35
تولدت مبارک بهراد جوووون...
مامان ریحانا
1 آبان 90 17:07
چه کاره قشنگی کردی من بازم از اینجا به ریحانه جون تولد بهراد جونو تبریک میگم
عمه جون
1 آبان 90 18:50
سلام اپممممممممممممممممم
اپمممممممممممممممم
خوشحالم میکنیین اگه بیایین
ممنونم


حتما گلم اوووووووووووووووووووووومدم
مامان زهرا نازنازی
2 آبان 90 2:09
قدم نو رسیده مبارک
نسترن
2 آبان 90 21:41
مبارکککککککککککککککککههههههههههههه
عمه ی امیرحسین
3 آبان 90 0:49
قدم نو رسیده مبارک باشه !!! نسبتش با شما چیه ؟؟؟؟


مرسی جونم پسر دوستمه نسبت فامیلی نداریم گلم
مامان گیسو
3 آبان 90 1:13
دوستم خصوصی داری بوسسسسسسس
مامان گیسو
3 آبان 90 3:12
من هنوز شرمندت هستم دوستم
خیلی ماهییییییییییی
عاشقت شدم
بوسسسسسسسس


خواهش میکنم دشمنت شرمنده
دوستت دارم
ناهید
10 آبان 90 13:28
به ریحانه جون تولد بهراد رو تبریک بگو.