امیرعلی شيرين تر از امیرعلی شيرين تر از ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

امیرعلی دردانه ی ما

محض اطلاع دوستان

1390/8/23 19:27
388 بازدید
اشتراک گذاری

 

Orkut Scraps - Welcome

سلام به همه ی دوستان عزیزتر از جانم و دردانه ی یکی یه دونم امیرعلی جانwww.smilehaa.org

جهت اطلاع دوستانمziba امتحانات میانترمم فعلا شروع شده و انگار تمومی ندارهwww.smilehaa.org برای همین غیبت هام طولانی شده اگه به وب هاتون نمیام این چند روز رو به بزرگواری خودتون ببخشید شرمندم

امیرعلی جانمم امروز با مامانی و بابایی یه مسافرت یک هفته ای رو شروع کردن راهی تهران و خونه ی عمه جون لیلا رفتن تا انجاییکه خبر دارم به سلامتی به قم هم میخوان برن الهی خاله جان فدات بشه اخه  این اولین سفر دردانمون به قم هست

در اولین فرصت که خبرها به دستم برسه براتون میذارم حتما

www.smilehaa.org

نازنینم گل خوشبوی خاله دلم از امروز برات خیلی تنگ شدهwww.smilehaa.org اخه من چطوری میتونم یک هفته دوریتو تحمل کنم و روی ماهتو نبینم برایت بهترین سفرها رو ارزو مندم التماس دعا دارم  و امیدوارم براتون خوش بگذره

قهرمان کوچکم تو همه ی دنیای منی با تمام وجودم دوستت دارم

مواظب خودتون باشین و از دور میبوسمتونziba

دنیای زیبا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان پارسا
23 آبان 90 1:28
امیدوارم امتحاناتتو بخوبی پشت سر بزاری و به امیر خان هم حسااااااااااااااابی خوش بگذره


مرسی عزیزم
مامان زهرا نازنازی
23 آبان 90 10:35
موفق باشی خانومی


مرسی دوست مهربونم
مامان ریحانا
23 آبان 90 17:03
سلام
سفرشون بی خطر
ایشالا موفق باشی خاله حون


مرسی عزیزم
آرش
26 آبان 90 0:03
سلام
آهنگ وبلاگ خودتون که قشنگترههههههه
حسودیم شدددد. تازه چیزی نمونده بود بدزدمش بزارمش تو وبلاگم


نه بابا راس میگین پس ایول به خودم