امیرعلی شيرين تر از امیرعلی شيرين تر از ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

امیرعلی دردانه ی ما

امیرعلی و اتمام سفر

1390/8/26 19:23
511 بازدید
اشتراک گذاری

سلامSmilehaa

امیرعلی جونم بالاخره فاصله بین من و تو برداشته شد و شما نازنینم دارین برمیگردین نمی دونی چقدر دلتنگت هستم عزیزکم

اگه ببینمت انقدر بوست میکنم که سیر بشم تازه مامان جونی هم دلتنگته نمی دونی چقدر نوه ی یکی یه دونشو دوست داره بهت حسودیم میشه نازدونه

 

امیر علی کوچولوی نازنین برایت یک بغل  گندم ,دلی خشنود از مردم, برایت سفره ای ساده ,حلال و پاک و اماده ,برایت شور پاییزی, که برگ غم فرو ریزی, برایت یک غزل احساس ,دوبیتی های عطر یاس,  برایت هرچه خوبی هست دعا کردم

امیرعلی

لبت همیشه خندون فرشته ی نازنینم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان ریحانا
26 آبان 90 19:25
سلام چه زود ؟


فکر کنم دلش برا خاله جونش تنگیده واسه همین زود اومدن
مامان ریحانا
26 آبان 90 19:25
ایشالا به سلامتی


مرسی جونم پس شما کی میاین؟
مامان پارسا
26 آبان 90 20:01



آرش
26 آبان 90 20:28
سلاممممممممم
وای به سلامتی امیر علی گله داره برمیگرده

خوش بحالت امیر علی که همچین خاله ی مهربونی داری.
راستی ایشالا امیر علی که برگشت یه بوس گنده از طرف من بگیر از لپش


چشم مرسی
آرش
26 آبان 90 20:29
راستی یه چی بگم؟
امیر رو قرمزش کنیااااااااااااااااا


حتماااااااااا قرمزته


مامان سام
28 آبان 90 17:33
من فكر ميكردم همه تهران جمع شدن خونه ليلا خانوم چه زود برگشتن


فقط مامان بزرگ فیروزه موندن تهران


امیر
29 آبان 90 2:38
سلام دوست من: چه زیباست دنیای کوچک کودکانمان به به خدا حفظش کنه چه با مزه خندیده ای جانم راستی شایان من چهارم مهر امسال به دنبا اومده که یه سری عکساش تو آرشیو وبم هست و بزودی با عکسهای جدید آپ میشیم