امیرعلی شيرين تر از امیرعلی شيرين تر از ، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

امیرعلی دردانه ی ما

امیرعلی و امدن دختر عمو ریحانه

1390/9/2 0:16
738 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

دردانه ی نازنینم امیرعلی جان بعد از یک ماه و  هیجده روز ندیدن و دوری از زن عمو سیما و دخترعمو ریحانه که به بوشهر رفته بودند بالاخره دیروز به تبریز برگشتن و دیشبم زن عمو و ریحان گلی رو دیدی

دیشب عمو موسی و عمو مهدی و زن عمو لیلا و عسل جون و زن عمو ها و بچه هاشون خونه ی شما شام مهمون بودن منم که عصری یک راست از دانشگاهخونه ی خواهرجونی رفتم وقتی شنیدم  زن عمو سیما و ریحان عسلی رسیدن و قراره اونا هم به خونه ی شما بیان کلی خوشحال و سورپرایز شدم  

خلاصه شما و دخترعمو ریحانه بعد از خوردن شام باهم بازی کردین خیلی خندیدیم یه عروسک بود که ریحانه خیلی ازش خوشش اومده بود وقتی میذاشت زمین شما وروجک شیطون زودی میخواستی برداریش و خودت باهاش بازی کنی

ریحانه ی خشگلم که تازگی در استانه ی راه رفتن هست با تاتی کردنش کلی دل همه ی مهمونا رو برد و همه هم کلی قربون صدقش رفتن 

ریحانه

رسیدن بخیر ریحان عسلی گل

ریحانه 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

شیدا مامان کیمیا
1 آذر 90 21:29
سلاااااام ممنون از لطف شما خاله مهربونم
لوگوی امیر علی گل شما هم در وبلاگ کیمیا جون قرار گرفتامیدوارم دوستهای خوبی برای هم باشیم


مرسی انشالاه دوست نازنینم
dp
1 آذر 90 21:31
سلام . بابای ملیسا خانم با افتخار وبلاگ دخترشون رو به روز کردند . ببخشید فرصت نبود کارت دعوت براتون تهیه کنیم . ملیسا جان ، خوشحال میشه اگر افتخار بدید و وبلاگش رو با نور دیدگانتون منور کنید .


سلام
خواهش میکنم خدمت میرسیم
آرش
1 آذر 90 22:09
سلام
وای پس کلی خوش گذرونده امیر علی جیگررررررر

ایشالا همیشه لباش خندون باشه


مرسی دوست خوبم


مامان سام
2 آذر 90 23:09
واي خدا قربون ريحان عسلي برم چقدر دلم براش تنگ شده
پ
3 آذر 90 15:42
کبوترم ، لانه ی من بام توست ، کجا روم ؟ مرغ دلم رام توست ، پادشه کشور عشقم ولی ، نگین انگشتری ام نام توست .


مامان گیسو
4 آذر 90 17:08
سلامممممممم عزیز دلم خوبی ؟
دلم براتون یه ذره شده بود
یه کمی دیر شده ببخشید اما عیدتون مبارکککککککک
هزار تا بوسسسسسسس


سلام دوست مهربونم
ما هم همینطور
گیسو جونو ببوسین عزیزم
مامان گیسو
4 آذر 90 17:17
ازتون بی نهایت ممنونم دوست گلم
مهرناز
4 آذر 90 23:10
سلام
بار اوله که میام وبلاگتون
خیلی کار خوبی میکنید که دارین لحظه های امیر علی رو ثبت می کنید
شاد و خوشحال باشید هم شما هم امیر علی


سلام خوش اومدید خوشحالمون کردید بازم پیشمون بیاین
مادر آرمان
5 آذر 90 14:13
سلام.
خوبید؟
من با خوندن این بخش متوجه شدم که ایمر علی عزیز و ریحانه جون با هم فامیلند.خوشحالم که هر دو شما جزء دوستان آرمان بودید و هستید.
راستی در بخش دوستان آرمان من تاریخ تولد تمام دوستان را ثبت کردم و دیدم که امیر علی جون تولدش نزدیکه و بعد هم ریحانه جونه.
پیشاپیش تولد امیر علی خان را بهتون تبریک میگم تا در روز خودش دوباره خدمت برسم و یک تبریک ویزه بهتون بگم.

سلام دوست نازنینم
ماهم افتخار میکنیم که با شما دوستیم ریحانه و امیرعلی دخترعمو پسر عمو هستن
ممنون عزیزم که به یادمونید با سپاس فراوان



مامان ریحانا
23 آذر 90 17:13
مرسی به خاطر پستی که واسه ریحانه گذاشتی ایشالا بتونم جبران بکنم


خواهش میکنم عزیزم