امیرعلی شيرين تر از امیرعلی شيرين تر از ، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

امیرعلی دردانه ی ما

امیرعلی و پیشرفتهاش

1390/9/22 22:10
692 بازدید
اشتراک گذاری

 شکلکهای جالب آروین

سلام به شازده کوچولوی قهرمانمwww.smilehaa.org

پسرک کوچولومون هر روز شیرینتر از روز قبل می شود کم کم می تواند تمرکز کند و روی پاهای خودش بایستد فکر کنم تا چند روز اینده تاتی کردنشو شروع بکند قبلنا که غذا کم میخورد خداروشکر الان بهتره تصمیم گرفته حسابی چاق بشود

ziba

 

هرچیزی رو بخواد با انگشتش نشون میده و میگه اوووونی  مامان بزرگشو بیشتر از خاله جونش دوست داره تو خونه ی خودشون باباییه و تو خونه ی ما هم از کنار مامانم تکون نمیخوره همیشه در حال حرف زدنه بابا رفت و مامان نی نی رو تکرار میکنه اخه کوچولو جون مامانه تو کجاش نی نیه؟  هی باهاش خاله گفتن رو تمرین میکنم ولی دریغ از یه حرف ولی اینو بگم هر وقت میبینمش سرمو تکون میدمو براش شعر میگم دردونه هم همزمان با من سرشو تکون میده خواهر جونی هم وقتی ازش میپرسه خاله کووو دوردونه هم سرشو تکون میده واااای دلم ضعف میره وقتی میبینم میدونه من خاله ی یکی یه دونشم 

دردونه

شازده کوچولومون دیشب به جشن تولد دعوت بود به جشن تولد دختر عموی کوچولوی همسن خودش ریحانه جون از همین جا به ریحانه جون یک ساله شدنشو تبریک میگم

عکسها دست بابا رحمانه به دستم برسه حتما براتون میذارم

 شکلکهای جالب آروین

دردونه جون امروز صاحب چهارمین مرواریدمwww.smilehaa.org شد تبریک میگم پسرک شجاع

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

ملی مامانه میکاییل
23 آذر 90 9:35
واقعان که خیلی خوردنی شده این امیر علی ها !!! خیلی خندیدم اونجایی که مامان نی نی


کار هرروز ما شده خندیدن خانمی
بالزم مرسی میکائیل جونو ببوسین و یلداتون مبارک
مامان ریحانا
23 آذر 90 17:05
سلام
من اومدم ممنونم ازت به خاطر این همه لطفی که به ما داشتی خاله مهربون
دندون 4 مبارک


مرسی عزیزم منم ممنونم بخاطر این همه مهربونیات
آرش
24 آذر 90 20:29
سلاااااااااااااامممم بر خاله ی یکی یه دونه ی امیر علی جون .باهاش تمرین کنین زودتر بگه خاله چون میدونم از همه چی بیشتر دوسش داری. خدا حفظش کنه و خاله ی مهربونشم براش نیگه داره همیشه



ممنونم دوست عزیزم دارم همین کارارو میکنم
مامانی سید کوچولو
25 آذر 90 23:34
درسته که نمیتونه بگه خاله ولی بدون از ته قلبش دوست داره. خودت میدونی که خاله ها چقدر عزیزن


وااااای فدات بشم عزیزم
کوچولو رو ببوس و یلداتونم مبارک
مامان ریحانا
25 آذر 90 23:36
پنج شاخه گل شقايق برات ميفرستم از امروز
هر روز يکي از اونارو بردار وقتي تموم شد بدون که من اولين کسي بودم ک گفتم يلدات مبارک



مرسی گلم یلدای شما هم مبارک
مامان ریحانا
27 آذر 90 17:12
سلام نیستی خانم چی سرتو سرگرم کرده ؟


سلام دست رو دلم نذار که خونه به کامبیوترم ویروس وارد شده کلا سیستمم از کار افتاده ویندوزشو عوض کردیم ولی اینترنتم قطعه الان از کامبیوتر دانشگاه استفاده میکنم
ریحان گلی رو ببوس
مامان ریحانا
27 آذر 90 17:12
عشق و ل ا ن ه ا
مامانی طاها
28 آذر 90 1:38
پیشاپیش تاتی کردنش مبارکککککککک و همچنین مروارید جدید


ممنونم دوست نازنینم
یلداتون مبارک
مامان گیسو
29 آذر 90 2:29
سلام عزیز دلم خوبین ؟
مرواریدهای خوشگلت مبارک عزیز خاله
همیشه به شادی دوست گلم
می دونی تو دنیای مجازی یکی از بهترین دوستام شما هستی
ممنونم ازت
بوسسسسسسس


مرسی گلم شما هم همینطور گیسو جونو ببوسین یلداتونم مبارک
مامان ریحانا
30 آذر 90 2:54
بدو که روز کوتاهه
پاييز آخر راهه
هندونه رو اوردي؟
جوجه هاتو شمردي؟
زمستون ميآد فردا
مبارک باشه يلدا عزيزم



سلام مرسی عزیزم یلدای شما هم مبارک
ماجراجويي هاي جغله كوچولو
2 دی 90 23:45
جغله: سلام .تبريك ميگم. وبلاگ خيلي خوبي دارين
ايشالا خانوادگي سلامت و موفق باشين .

باعث افتخارمه من هم در ليست دوستان شما باشم
خوشحال ميشم به وبلاگم تشريف بيارين و نظرتون رو درباره وبلاگ من بنويسين.
www.jegheleh.niniweblog.com
[hr
سلام مرسی که به وبلاگمون اومدید سرافرازمون کردین به روی چشم حتما