امیرعلی شيرين تر از امیرعلی شيرين تر از ، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

امیرعلی دردانه ی ما

روز مادر مبارك

1391/2/23 15:43
623 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

ای مادر جای تو اینجانیست بهشت است من رو هم با خودت ببر

 

جملات زیبا و دلنشین برای روز مادر و زن

زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه “مادر” است

مادر، یعنی به تعداد روزهای گذشته تو صبوری! مادر یعنی به تعداد روزهای آینده تو دلوا پسی! مادر یعنی به تعداد آرامش همه ی خوابهای کودکانه تو بیداری! مادر یعنی بهانه بوسیدن خستگی دستهایی که عمری به پای بالیدن تو چروک شد! مادر یعنی بهانه در آغوش کشیدن زنی که نوازشگر همه سالهای دلتنگی تو بود!

مادر یعنی باز هم بهانه مادر گرفتن... به یاد مادرهایی که از  پیشمون رفتن و به سلامتیه مادرهایی که کتارمون هستن صلوات.

ميلاد حضرت فاطمه (س) و روز زن و مادر رو به همه ي مادراي مهربون و دوستاي گلم و خواهر گلم مامان الناز تبريك ميگم

تقدیم به آنی که بهشت زیر پایش جا دارد
به مادرم…
که مهرش تا ابد در دلم جای دارد.
تو بهترین گل، میان شهر گلهایی
تو رنگ آفتابی،
شب که می رسد، مثل ستاره،
گوئیا مهتابی
مادر خوبم، روزت مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

ملی مامان میکاییل
23 اردیبهشت 91 15:17

این گلا ماله مامانه گلته
اتفاقان قالب جدیدت خیلی قشنگه
دسته مامان الناز درد نکنه


مرسي بس من چي؟؟؟
واقعا بهش حتما ميگم
نارینه
23 اردیبهشت 91 15:18
روزت مبارک بانو


مرسي گلم روز شماهم مبارك
نسترن
23 اردیبهشت 91 16:04
سلام به خاله مهربون...
ممنونم روز زن بر شما هم مبارک.ایشالا عروس بشی.


سلام
ممنونم گلم
نانازیا
23 اردیبهشت 91 16:53
سلام
شما هم بیاین برای کوچولوتون توی نانازیا ، شهر اینترنتی بچه ها یه خونه درست کنین

شاد باشید
www.nanazia.ir
نانازیا ، شهر اینترنتی بچه ها


سلام
چشم حتما
ممنون بابت حضور سبزتون
مادرانه
24 اردیبهشت 91 8:33
دوست دارم با نسیم سحری
شاخه ای از گل یاس بوته ای از گل سرخ
همه را دسته کنم تا بسازم سبدی
از پر طاوس سفید تاکه تقدیم کنم به
عزیزی که وجودش همه عشق استروزت مبارک.درضمن روز مامان گلتم مبارک:


الهي فداتون بشم مرسي مرسي ممنونم
مامان ریحان عسلی
24 اردیبهشت 91 11:40
سلام
روزتون مبارک
خصوصی


سلام
مرسي همچنين
مرسييييييييييييي
مامان سيد كوچولو
24 اردیبهشت 91 12:17
به به چه قالب خوشگلي
يه خيلي بوس براي امير علي و مامانش و خاله گلش


مرسي عزيز دلم چشات خشگل ميبنن
مرسي اينم براي قند عسل شما
آرش
25 اردیبهشت 91 23:17
عشق يعني مادر، صبر يعني يك زن، نور يعني دختر، مهر يعني خواهر، هرچه هستي عشق، صبر، نور , مهر و یا الهه ی زیبایی روزت مبارك…


مرسي ممنونم عزيز دلم