امیرعلی شيرين تر از امیرعلی شيرين تر از ، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

امیرعلی دردانه ی ما

امیرعلی و رفتن به عروسي

1391/3/1 23:44
840 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

خوبین دوستان؟

این روزا اینترنت زده شدم دلیلش هم بخاطر امتحاناتمه فقط یکیش مونده روز ٥شنبه تموم میشه حالا ببخشین اگه کم میام (قابل توجه دوست عزیزتر از جانم مامان امیرعلی)

امیرعلی ما بالاخره برای اولین بار قسمت شد که بره عروسی اونم عروسی کی؟ عروسی پسرعموی من و مامان الناز پسرعمو احمد پارسال درست روز پدر عقد کردن و امسالم رفتن خونه ی خودشون انشالاه که خوشبخت بشن

جشن عروسیه خوبی بود دردونمون خیلی پسر خوبی بود و مامان الناز و اذیت نکرد دلیلشم اینکه از اول عروسی تا آخر بغل خاله جون بود آخرسر هم تو بغل خودم خوابش برد

روز شنبه هم پاتختی بود و  مراسم هم تو خونه ی زن عمو نیر بود رفتیم و عصر هم برگشتیم جاتون خالی خوش گذشت

5

اميرعلي

اميرعلي جونم قبل از رفتن به جشن عروسي

اميرعلي

اميرعلي جونم در تالار

 شکلکهای جالب و متنوع آروین

پ.ن١: امروز دوشنبه هوای تبریز وحشتناک آلوده بود و هنوزم ادامه داره خدا کنه  زودی برطرف بشه

پ.ن٢: لیله الرغائبی دیگر در راه است

سه روز مانده به لیله الرغائب از همین حالا شروع کنیم پاک وارد این شب عظیم بشویم که لیاقت داشته باشیم


اول از همه امیدوارم اولین آرزوتون در این شب جمعه

ظهور اقا امام زمان باشه

ليله الرغائب شب آرزوها شبی که آسمانش پر از برق ستارگان است.

در آن شب هر دعایی  ستاره ای خواهد شد و در پهنه­ی آسمان خواهد نشست.

بیا ستاره های هم را نظاره کنیم و بر هر کدام آمین بگوئیم.

و در آخر هر چي آرزوي خوبه مال تو....




 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (27)

مهدی
1 خرداد 91 21:47
به به سلام امیر علی جونم مبارکه انشالله عروسی خودتبیام برات کلی برقصم هولا هولا
فقط زن گرفتی زن ذلیل نشیخدا یه ابجی هم بهت بده خواهر شوهر بازی دربیاره

به امید روزی که امیر علی جون هم داماد بشه


سلاممرسي عمو مهدي جون ايشالاه دوماديه خودت
چشم تو مرام ما زن زدليلي نيس
مرسي
مادرانه
1 خرداد 91 22:37
خوبی عزیزم ایشالا همیشه جشن وشادی باشه.عروسی خودت گلمماشالا به امیر علی جون خیلی اقا شده.خدا حفظش کنه.


مرسي امان قشنگ جون شرمنده ي همه ي محبتهاي شمام
ممنونم نظر لطفتونه
محمد
2 خرداد 91 8:20
همیشه به جشن وشادی
عروسی پسر عموی عزیزت احمد مبارک
خوشبخت بشن
ان شاءالله عروسی خودت ودومادی امیر علی


مرسي ممنونم
ممنونم داداش گلم ايشالاه عروسيه زهرا و علي نازنين
مامان اميرحسين
2 خرداد 91 14:06
منم همين حس رو دارم حسابي اينترنت زده شدم يا بهتر بگم حوصله وبلاگ نويسي ندارم حالا خوبه شما امتحان دارين نمياين من به كل زده شدم به سلامتي كه پسرعموتون سرو سامون گرفتن مبارك باشه تيپ امير علي روووووووووووووووووووووووووووو


بعضيا ميگن مال فصله اين بي حوصلگي نميدونم
بس ما دوتا همدرديم
ممنونم ايشالا عروسيه اميرحسين جون
خاله جون
2 خرداد 91 15:24
سلام خاله جون ماشالله به این گل پسرهمیشه به شادیخوشحال میشم به ما هم سر بزنید و نظر بدین


سلام عزيز دلم
چشم حتما
نسترن
2 خرداد 91 15:56
نمیدونم چرا باز نشده برات؟رمز همونه دوباره امتحان کن.


وارد ميشم ولي جاي عكسها يه مربع و ضربدر قرمزه!!!!!
مامان امیر علی
2 خرداد 91 16:58
چه عجب خانم اینترنت زده.بچه درس خونی چیکارت کنیم دیگه.هی میخوام از راه به درت کنم ولی فایده نداره.عجب .
ایول امیرعلی خان چه خوشتیپ شدیا.
همه عروس دوماد شدن جز تو.تو این شبا دعا کن بختت باز بشه بری خونه بخت.منم دعا میکنم.
شوخی کردم دعا کن تو درسات موفق باشی بعد عروس شی و بعد هم نی نی


هههههههه اي دوست ناباب
ايشالا عروسيه جفت اميرعلي جونااااا
مرسي ايشالاه همه موفق ميشن منم همينطور
مامان ریحان عسلی
2 خرداد 91 20:21
سلام
به به همیشه به مهمونی
خوشبخت بشه ایشالا ، ایشالا روزی خودتون و همینطور امیر علی


سلام
مرسي
شما چطورين؟خوبين؟بوشهر خوش ميگذره؟ريحان جونم چطوره؟ببوسش نانازي رو
مرسي همچنين عروسي ريحانه خشگلم
ملی مامان میکاییل
2 خرداد 91 23:09
ای جونم عزیزمممممم همیشه به عروسی
ایشالله عروسی خاله خوشگلت
خوش به حاله مامان الناز
کاش منم یه خواهری مثل تو داشتم پنج دقیقه تو روز هم بسه بخداااااااااااا


الهي فداااات بشم مرسي
واااااي مرسي
بخدا منم همين حسو دارم ميگم اي خدا چي ميشد ملي خواهر واقعيه من ميشد
مامان ریحان عسلی
3 خرداد 91 2:06
سلام
ما خوبیم واسه دیدن پستام از اکسپلور میری یا موزیلا


از اکسپلور ولي نميدونم چرا باز نميشه
مامان امیر علی
3 خرداد 91 6:36
مادر من نمیخوام مادر شوهر شم.مادر شوهرا پیرن همه.



بالاخره چه دلت بخواد چه دلت نخواد ميشي
اين شتريه كه دم در همه ميخوابه
يه پیشنهاد؟اميرعلي رو زود زنش بده تا پیر نشدي
محدثه
4 خرداد 91 23:09
آرزو دارم :

خورشید رهایت نکند

غم صدایت نکند

ظلمت شام سیاهت نکند

و تو را از دل آنکس که تنش در تن توست

حضرت دوست ، جدایت نکند . . .


الهي من فدات شم مرسي عزيز دلم
آرش
5 خرداد 91 1:03
سلااام
پس خاله ی مهربون تمام مدت تو عروسی امیر علیو نگهداری کرده. مهربونترین خاله ی دنیایی مطمئنم.
چقدر هم عکساش خوشگل شده امیر علی جیگر



سلام
ممنونم عزيزم
بازم مرسي
تارا
5 خرداد 91 23:54
سلام
ممنون که تمام مطالب رو خوندید
مرسی
ما هنوز ازدواج نکردیم
واسمون دعا کن!
لینکتون کردم با افتخار


سلام
حژخواهش ميكنم
براتون دعا ميكنم
شمام لينك شديد
خاله ی باران
6 خرداد 91 21:28



مامان امیر علی
7 خرداد 91 15:48
تو زنش میشی
کجایی بیا دیگه.اه.
کی این امتحانا تموم میشه


باكمال ميل كي بهتر از اميرعلي خاااااان!!!!
تموم شده گلم
مامان امیر علی
7 خرداد 91 17:58
بریم سر اصله مطلب.امیرعلی ما روزی 4 بار مای بیبیش باید عوض بشه.دیگه شیر نمیخوره پس باید بیشتر بهش غذا بدی.
هر ماه هم باید لباس خوشگل بخری براش.آیا قبوله؟


اوووووووووووووه!!!البته من چون عاشق اميرعلي ام جون براش ميدماااا ولي كلفت ميخاي ببري خونت؟اون دوره زمونه ديگه تموم شده
اصلن من شوهر نخواستم كي رو بايد ببينم!!
مادر شوهرم مادر شوهراي قديـــــــــــــم
مامان ریحان عسلی
7 خرداد 91 20:34
سلام خصوصی
مامان آرینا موفرفری
8 خرداد 91 0:37
مبارک باشه.یه عالمه بوس برای خوش تیپ خاله


مامان شاهزاده ها
10 خرداد 91 8:33
سلام من رفتم به امیر علی جون رای دادم.
راستی من برای این پستت نظر داده بودم .ولی الان نیستندیدیش
راستی چند سالته خاله مهربون .مامان امیر علی شرایط سخت گذاشته .بیا عروس خودم شو


سلام
واقعا ممنونم الن ديدم كه راي داديد خيلي ممنونم
عزيزم هر كامنتي كه دريافت كنم تاييد ميكنم حتما برام ارسال نشده ناراحت نشي يه وقت از دست من
من متولد 69ام
ايول عزيزم شما كه مث مامان اميرعلي شرايط مرايط نداري؟
قربونت برم كه هوامو داري
نایسل
10 خرداد 91 23:56
ائنی که گفتی حتما


ممنونم عزيزم
مامان گیسو جون
11 خرداد 91 13:29
سلام عزیز دلم خوبی ؟
همیشه به شادی
گلم من به امیرعلی عشقم رای دادم
بوووسسسسسس


سلام عزيزم
مرسي شما چطورين؟
ممنونم مامان گيسوجون
بوووووسسسسس
خاله سودی
11 خرداد 91 14:14
سلام خوبی دردانه؟
سلام خاله الهه تو خوبی؟
اهههه همیشه به شادی باشین ما هم شینیلی میخوایما عسیسم چه خوشتیپ کرده امیر علی
چشم رمزو برات خصوصی میزارم راستی ایشالا پسر عمو احمد خوشبخت شن



سلام خاله سودي چه عجب
خوشحالمون كردي
مرسي خوش ميگذره؟ريحان خشگله خوبه؟
ممنونم بابت رمز عزيز دلم
ميبوسمت و سلام برسون
خاله سودی
11 خرداد 91 14:14
سینمیم70
مامان
12 خرداد 91 23:01
سلام ما که رای دادیم عزیزممم


الهي فداتون بشم ممنونم
مامان آیسل
13 خرداد 91 10:56
خصوصی عزیزم


مرسي