امیرعلی شيرين تر از امیرعلی شيرين تر از ، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

امیرعلی دردانه ی ما

اميرعلي و شركت در مسابقه

1391/3/10 15:40
848 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام دوستان

امیرعلی جون ما برای اولین بار در مسابقه ای با موضوع ني ني و شكلك شرکت کرده عزیزانی که دوست دارن به امیرعلی جون ما رای بدن میتونن به این  آدرس  (روي آدرس كليك كنين) برن و با دادن راي هاشون مارو خوشحال كننزیبا

 

پيشاپيش از دوستانم بخاطر ياري كردن ما تشكر ميكنم دوستتون دارم11.gif

دوستان زمان رای گیری شده هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم

دوستان به چند نفر ميتونيد همزمان راي بديد البته به هركس فقط يكبار

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (38)

مامان امیر علی
8 خرداد 91 10:05
به منم خبر بدیا


چشششششششششششم
مامان ریحان عسلی
8 خرداد 91 10:33
سلام
مرسی از حمایتت نسبت به شرکت کردن در این مسابقه ، امیدوارم که برنده بشی


سلام
با كمك شما ايشالاه برنده ميشه
مهدی
8 خرداد 91 17:01
سلام امیر علی جونم خوبی عمو من بهت رای میدما تقلبم میکنیم

انشالله که برنده بشی


سلام عمو جون
مرسي
باكمك شما انشالاه
مهدی
8 خرداد 91 17:02
سلام خاله من هستم زیر سایتون چرا نگفتی مسابقه هست ممنون که به یاد ما هستی


سلام
حاتون خوبه؟
مرسي ديشب اين عنوان مسابقه رو گذاشتم
نسترن
9 خرداد 91 0:24
قربونت بششششمممم مرسییی
عکسارو گذاشتم بددددو بیااااا


خدا نكنه
واااااي مرسي همين الان
ملی مامان میکاییل
9 خرداد 91 0:40
اه یه عالمه نوشتم یادم رفت کد بزنم
بی خیال از اول
هر موقع خواستی تو فقط یه سوت بزن ما زودی میایم
سلیقه ات تو انتخاب آهنگ ها فوق العادس
اون منصور رو من خیلی دوست داشتم ساعت ها می اومدم صفحه تو باز می کردم به اون آهنگ گوش می دادم
این آهنگ هم واسه من خاطره انگیزه
یه روزگاری من و دانیال خیلی دور بودیم
دانیال که دیگه کم آورده بود روی این آهنگ کلپی از عکسای من ساخته بود اون وقت می ذاشته و باش زار زار گریه می کرده قبلنا دانیال بد عاشق پیشه بوده نگاه به الانمون نکن


الهي فدات بشم من
واقعا؟اگه دوست داشته باشي ميتونم عوضش كنم و منصورو برگردونم سرجاشا؟
وااااي چه خاطره اي؟بس هر وقت اين آهنگو گوش ميدي ياد اونروزا ميفتي؟البته شما بازم مثل قبل عاشق هستيد شما الگويي براي زندگيه آيندم هستيد ملاحت جون
مادرانه
9 خرداد 91 0:52
درمورد مسابقه امیر علی جون منتظر خبر از شما هستم .درضمن اینو میدونی که خیلی دوست دارم .و گاهی دیر ازت خبری میشه برات نگران میشم.خیلی گلی
ممنون که بهم سر زدی


مرسي مامان قشنگ جونم
فدات بشم منم من خيلي كم لطفي ميكنم در حقتون خيلي ببخشيد ولي اينو اصلن يادتون نره شما هميشه تو قلب و ياد من هستيد
زهرا از نی نی وبلاگ213
9 خرداد 91 6:58
سلااااااااااام خصوصی داری


مرسي
محمد
9 خرداد 91 7:54
برنده : امیر علی خان
شاد بودنت آرزوی من است


وااااي مرسي
ممنونم همچنين داداشي
زهرا از نی نی وبلاگ213
9 خرداد 91 9:23
شما لینک شدید دوست خوبم


ممنونم شما قبلن لينك شديد
مامان شاهزاده ها
9 خرداد 91 10:08
سلام
اخه این امیرعلی شما فقط 12 روز از امیر علی من بزرگتره .یادمه یه بارم چند وقت پیش اومدم پیشتون وازتون خواستم تبادل لینک کنیم .ولی ازتونخبری نشد .منم ادرس نداشتم کهباز بیام .که الان باز اتفاقی اومدم اینجا.ببوسش خاله جون.
دوست داشتی تبادل لینک کنیم خبرم کن.


سلام
چه عجب خانومي؟ميدونيد اگه بريد همون پستي كه برام كامنت گذاشته بوديد رو نگاه كنيد براتون پیغام گذاشتم تو پی نوشت كه مامان شاهزاده جون آدرست اشتباهه
ممنونم خدا آرزومو براورده كرد خيلي وقته دنبالتونم
من شمارو لينك ميكنم
محدثه
9 خرداد 91 12:18
سلام عزیزم رای گیری هنوز شروع نشده شروع شد حتما میرم رای مید


عزيزم امروز شروع شده
محدثه
9 خرداد 91 12:38
خاله جونم رای دادم


قربووووووووونت
شیدا مامان کیمیا
9 خرداد 91 13:41
خاله جووووووون منم رای دادم عکسش خیلی خوشگله امیدوارم برنده بشه


سلام شيدا جون
ممنونم بابت مهربونيات ايشالاه به كمك شما برنده ميشه


مامان شاهزاده ها
9 خرداد 91 15:46
سلام
اشتباه از من بود که ادرس نزاشته بودم.
منم لینکتون کردم.به جمع دوستانم خوش اومدین.


سلام
مرسي شماهم همينطور
مهدی
9 خرداد 91 17:11
سلام امیر علی جون خوبی من رای دادم اونم دو تا به کسی نگی تقلب شد

مهدی و mehdi jon
البته ای پی عوض کردم نشناسن


سلام
مرسي اي اي فك كنم تا حالا لو رفته باشي عمو ممنون كه بخاطر من خودتو بخطر ميندازي
مرسي ايشالاه جبران ميكنم
مامان سید کوچولو
9 خرداد 91 17:37
حتما عزیزم.
راستی رمز تو خصوصی


مرسي گلم فدات بشم
بازم ممنونم
محدثه
9 خرداد 91 22:57
عزیزم دوباره الان میرم رای میدم


خيلي خيلي ممنونم محدثه جونم
مامان آرمان
10 خرداد 91 10:10
سلام دوست خوبم
چشم حتما حتما رای خواهم داد اما تکلیف ماها که چندتا از دوستانمون شرکت کردند و همه هم انتظار دارند رای بهشون داده بشه چیه
من با آدرس وبلاگ دختر خواهرم رونیا به امیر علی رای میدم
امیدوارم شما برنده باشیددوستتون داریم

سلام ممنون ميشم
خب شما ميتونيد به چند نفر راي بديد البته به هركي يكبار خيلي ممنونم كه مارو حمايت ميكنيد




مامان رهام
10 خرداد 91 10:27
سلام عزيزم پسمل خوشگلي داري خدا براتون حفظش كنه.


مرسي عزيز دلم
مهدی
10 خرداد 91 13:38
سلام خاله لو نرفتم هر دو تا رای من بودش

فقط امیر علی

باید مثل عموش کلک باز بشه


سلام
مرسي ممنونم از لطفت ايشالاه كه بتونم جبران كنم
تو اين زمونه بايد بخوري تا خورده نشي
ابوالفضل
10 خرداد 91 17:09
سلام گوزوم اوسته
روستای اسایش تو شهرستان هشتروده


سلامت الاسيز گوزلريز بي بلا
چه خوب بس 2ساعتي از هم فاصله داريم
خاله رونیا
10 خرداد 91 18:08
سلام
من خاله رونیا هستم یعنی همون مامان آرمان از اونجایی که من شما را خیلی دوست دارم و از وبلاگ خواهر زاده ام به شما رای دادم و یک رای هم به کوثر جون...امیدوارم شما دوستان خوبم برنده باشید.


سلام
واقعا؟من نميدونستم كه اسمتون رونيا هست خيلي ممنونم
ممنونم عزيزم خواهر زاده ي گلي داريد
خاله رونیا
10 خرداد 91 18:11
راستی آدرس وبلاگ آرمان و دختر خواهرم را اشتباه وارد کردم. آدرس رونیا هست: http://roniya.niniweblog.com/
كاچي
10 خرداد 91 18:37
راي دادم خانومي1ايشالا مه برنده بشه!نشه هم خدا حفظش كنه!همشون خوجل و ناناسن


مرسي عزيز دلم ممنونم
مامان شاهزاده ها
10 خرداد 91 19:00
ممنون دوستم که اینقدر مهربونی.
ادم با وجود دوستانی مثل شما دلخوریاشو از بعضی دوستان بی لطف از یاد میبره.به داشتن دوستی مثل شما افتخار میکنم.
امیر علیو ببوس.


خواهش ميكنم مهربوني از خودتونه عزيز دلم
منم به داشتن دوستي مث شما افتخار ميكنم
جفت نازنيناتو ببوس
نایسل
11 خرداد 91 0:15
قربونت گلم شب خوش


فدااااااات شب بخير
مادرانه
11 خرداد 91 2:04
سلام عزیزم.دست گلت درد نکنه . چندتایی برام ایمیل اومده ممنونم


خواهش ميكنم بس بخونيد و لذت ببريد
مامان امیر علی
11 خرداد 91 11:52
تو برنده ای خوشکله پسر


مرسي ممنونم
مامان امیرعلی
12 خرداد 91 11:30
تو میخوای من دق مرگ بشم


خدا نكنه واسه چي؟
مامان سارا
12 خرداد 91 23:26
سلام
رای دادم


فدااااااااااات
مامان شاهزاده ها
13 خرداد 91 10:37
سلام
خوبین ؟؟؟دیدم مطلب جدید نداری گفتم یه عرض ادبی کنم.ببین رو قولم هستم .سریع انتخاب کن


سلام
مرسي شما چطورين؟شاهزاده ها خوبن؟
مرسي عزيزم الهي فدات بشم آخه مادر شوهر به اين مهربوني از كجا ديگه ميتونم گير بيارم
یاس کوچولو...!!!
13 خرداد 91 11:41
سلام عزیزدلم خدا خفظش کنه خیلی نازه ...


مرسي گلم فدات كه اومدي
مامان آیسل
13 خرداد 91 16:25
منده سیزی لینک الدیم


ساغ الاسيز
سمیه : مامان مسیح مقدس
14 خرداد 91 15:30
عزیزم رمز رو خصوصی برات فرستادم


مرسي عزيز دلم
نسترن(یک عاشقانه آرام)
14 خرداد 91 20:40
نه دوست جونم ناراحت نمیشم
قربونت برم که به همه چی و همه کس فکر میکنی....


فدااااااااااااااااااااااااااات....
سمیه : مامان مسیح مقدس
15 خرداد 91 1:33
عزیزم ...همین الان بهت رای دادم....انشاالله امیر علی ناااازمون برنده بشه...
منتظر خبر برنده شدنش هستم...بی خبرم نزاری...


ممنونم سميه جونم ايشالاه با كمك شما برندعه ميشه
مامان ریحان عسلی
21 خرداد 91 17:25
منم که رای دادم دیدی؟


آره عزيزم ممنووووووووووووووووووووووووووووووووووون