امیرعلی شيرين تر از امیرعلی شيرين تر از ، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

امیرعلی دردانه ی ما

روز بدر +15 خرداد تولد بابا رحمان

1391/3/15 12:10
731 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيزان 

 

                           عکس, تصویر, کارت پستال روز پدر،کارت پستال روز مرد،کارت پستال ولادت
 حضرت علی (ع)                                                     

پدرم   میدونی چندوقته صدات نکردم؟ میدونی چقدر دلتنگتم؟   

بابا منم دختر ته تغاريت

                 همونی که همیشه چیزای بهترو واسش میگرفتی

هموني كه رياضيش خوب بود
همونی که همیشه حساب کتاباتو دستش میدادی
نمیدونی چه حس خوبی داشتم اون وقتا
هنوزم باورم نمیشه که دیگه بینمون نیستی بابا
کاش بودی تا واسم یه تکیه گاه بودی تو این روزای تنهایی
خیلی شبا به یادت گریه کردم بابا
کاش بودی
دلم واست تنگ شده
هنوز فکر میکنم زنده ای، ولی نیستی و این تا آخر عمرم واسم یه درده تو قلبم که وقتی به یادت می افتم ، بغضم میگیره
بابایی هر چند که نیستی ولی روزت مبارک، کاش بودی دستاتو میبوسیدم، این شده واسم یه حسرت که چرا یه بارم بهت نگفتم دوست دارم
کاش بودی
بابایی واسم دعا کن، واسه تنهاییام دعا کن، واسه دل شکستم دعا کن، دعا کن به آرامش برسم

به یاد تمام پدر هایی که امروز در بین ما نیستند اما خاطره ی روز های حضورشان هرگز فراموش نخواهد شد و امروز خوب است که به یاد آن ها هم باشیم: 

پدرم ، خوب می دانی که همیشه تکیه گاهم بودی و در سایه ات با افتخار به آسمان نگاه می کردم . و طنین صدای دلنشینت تا ابد در گوشم زنگ می زند.

روز ولادت مولای متقیان ،حضرت علی (ع) و روز پدر را به  تمام پدران گل ایرانی از جمله بابا رحمان تبريك ميگم و آرزوی سلامتی و طول عمر رو براشون دارم

 

تولد بابا رحمان در ادامه ي مطلب

حقارت واژه ها را وقتی دیدم که نتونستن مهربونیت رو توصیف کنند
به اندازه تمام خوبی های دنیا خيلي برام عزيزي . تولدت مبارک بابا رحمان

بله دوستان امروز سالروز تولد بابا رحمانه امروز بابا رحمان وارد 32 سالگيش شد ديروز به مناسبت روز بدر و تولد بابا رحمان يه جشن تولد 6نفره گرفتيم آخه مامان بزرگ من از شهرستان اومده بود امروزم رفتن ميخواستيم اونم تو جشن تولد باشه مامان الناز كيك تولد رو زحمت كشيده بود دستش درد نكنه  شوهر خواهر جون امیدوارم 100 سال بعد در چنین روزی كنارت كلی نوه نتیجه باشه و شمعای كیك 132 سالگیت رو فوت كنی و هیچی از كیكم به خودت نرسه هههههههههههنیشخند

  پ.ن١: داشتم عکسهای کیک تولد رو میزدم که مموریم شکست و رم ریدر هم خراب شد!!!!

پ.ن ٢: ممنون از دوستای نازنین و گلی که در مسابقه به امیرعلی جون رای دادید ایشالاه که بتونم تک تک جبران کنم بازم ممنونم و دوستتون دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان امیر علی
15 خرداد 91 13:39
الهه جون ایشالا خدا پدرت رو بیامرزه.ایشالا روحش شاد باشه.دمه بابات گرم عجب دختر باحالی داره.مطمئنم بهت افتخار میکنه.
همون طور که من افتخار میکنم چنین دوستی دارم.که ندیده عاشقت شده ام.
با رحمان تولدتون مبارک .روزتون هم مبارک.به مامان المیرا هم تبریک بگو به خاطر داشتن همچین همسری.
روی امیرعلی گل منم ببوس.


فدااااااااااااي زهراي گلم
منم به داشتن دوست گلي مث شما افتخار ميكنم
عاشقتم
ممنونم بابت تبريك
مرسي شمام قندعسلتو ببوس
مـــــــیلاد
15 خرداد 91 21:28
منم از همین جا تولد بابا رحمان رو بهش تبریک میگم و امیدوارم در کنار خونواده به همه ی آرزوهای قشنگش برسه
البته این الهه خانوم یکم کم لطفی کردن،من امیدوارم یکم از کیک تولد 132سالگی بابارحمان به خودش برسه

مرسي عزيزم
ما كه بخيل نيستيم ايشالاه كه ميرسه

زهرا از نی نی وبلاگ213
16 خرداد 91 14:58
متاسفم پدر واقعا تکیه گاه دختره
روحش شاد .....



واقعا همينطوره گلم...
ممنونم
زهرا از نی نی وبلاگ213
16 خرداد 91 14:59
تولد آقا رحمان مبارک باشه تبریک میگم


مرسي عزيز دلم
زهرا از نی نی وبلاگ213
16 خرداد 91 15:00
به ما سر بزنیدخبرهای جدید داریم


چشششششششششششششششششم
مامان شاهزاده ها
16 خرداد 91 15:07
مبارکه مبارکه
ایشالا ایشالا خاله جون.


مرسي مرسي
نسترن(یک عاشقانه آرام)
16 خرداد 91 15:26
یوهووووووو تولد بابا رحمان جون مبارکههههه ایشالا 120 سالگیشونو براشون جشن بگیرید.


مرسييييييييييييييييي
نارینه
16 خرداد 91 17:56
انشالله که پدر بزرگوارت همنشین با حضرت علی باشه ...

خدا رحمتش کنه



مرسي نارينه ي عزيزم
خدا پدر شمارو هم بيامرزه
دوستت دارم...
مهدی
18 خرداد 91 9:32
پدر دستای گرمت چرا سرده
پاهای پیرت دیگه خالی ز درده
پدر چرا چراغ خونمون دیگه خاموشه
چرا هر کیو اینجا می بینم سیاه می پوشه
پدر نوازشم کن اگه بیداری
تو گفتی تا که هستم امنیت داری
پدر صبرم تمومه نگو رفتی
ببین تو آخرین سفر منو تنهام گذاشتی
پدر جونم پدر عمرم پدر سالار خونه پدر رفتی سفرت تا ابد یادم می مونه
پدر جونم پدر عمرم پدر سالار خونه پدر رفتی سفرت تا ابد یادم می مونه
پدر صدام بزن صداتو می خوام پدر نفس بکش هواتو می خوام
هنوز چشمای من باور نداره که باباست داره اشکمو در میاره
پدر جونم پدر عمرم پدر سالار خونه پدر رفتی سفرت تا ابد یادم می مونه
پدر جونم پدر عمرم پدر سالار خونه پدر رفتی سفرت تا ابد یادم می مونه



پدر، خیلی دلم این روزا برات تنگ شده
کاش تو این روزا در کنارم بودی نه زیر خروارها خاک
این روزها روزهای دیوانگیست..روزهای دلتنگی..
روزهای بی پدری..بی کسی..
چه روزگار غریبیست..
دلم برای آغوش پر مهرش به اندازه مهربانیش تنگ شده...
چرا سردی خاک مرا نمیگیره




سلام
چه متن فوق العاده زيبايي ممنونم
مامان ریحان عسلی
21 خرداد 91 17:24
سلام
همیشه به شادی


سلام
رسيدن بخير خانوم
مرسي شما هم همينطور
ملی مامان میکاییل
24 خرداد 91 23:26
خدا روح پدر مهربونت رو شاد نگه داره
تولد بابا رحمان هم مبارک باشه


ممنونم روح باباي بزرگوار شما هم شاد انشالاه
چه عجب خانومي؟بالاخره به روز شدي كلي نگرانت بودم