امیرعلی شيرين تر از امیرعلی شيرين تر از ، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

امیرعلی دردانه ی ما

امیرعلی و پیدایش هفتمین مروارید

1391/3/15 22:52
951 بازدید
اشتراک گذاری

شکلکهای جالب آروین

سلام

الوعده وفا مامان امیرعلی جوننیشخند

قند عسل خانمون جناب امیرعلی خان بعد از پنچ ماه فاصله بالاخره مروارید هفتمی رو از لثه ی بالایی هم درآورد شکلکهای جالب آروینامروز که رفته بودیم خونه ی خواهرم تا باهم بریم سرخاک یهویی دستشو زد به لثه ی دردونمون و دید که بعلــــه یه چیز نوک تیزی به دستش برخورد کرد و با خودش گفت بگو دیگه چرا شبا بی تابی میکنه الهی بمیزرم برای جوجوی شیطونک خودم تازه مروارید هشتمی هم درراهه البته جاش سفید شده و یکی دو روزه آینده درمیاد ایشالاه

امیرعلی جونم مبارکه خاله ایشالاه که بقیه ی مرواریدای کوچولوتو بدون درد درمیاری و خلاص میشی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مـــــــیلاد
15 خرداد 91 21:36
به به مبارک باشه
ایشالا همه ی دندوناشو بدون درد در میاره

سخنی با امیر علی:
امیر علی الان دیگه وقتشه قدرت خودتو نشون بدی،با این هفت تا دندونت طوری دست خاله جونتو(الهه)گاز بگیر که تا مدت ها جاش بمونه
که دیگه یادش بمونه دیر به دیر نیاد نت


مرسي عزيزم ايشالاه
داشتيم آقا ميلاد؟ خاله ي به اين گلي رو مگه گاز ميگيرن؟ديگه نبينم ازين جور كارا به اميرعلي ياد بديااااا
چشم سعي ميكنم زود به زود بيام
مامان گیسو جون
16 خرداد 91 0:08
مروارید قشنگت مبارک عزیزم
دوست گلم از محبتت بی نهایت ممنونم
خیلیییییییییییییی می دوسمتتتتتتتتتتت
بووسسسسسسسس


ممنونم خاله جونم
مرسي عزيز دلم منم همينطور
بوووووسسسسسسسسس
مامان عسل
16 خرداد 91 11:38
سلام.مرواريد هفتم مبارک اميرعلي جان
ممنون خاله جون مهربون اين مدت به ما سرزدي و به يادمون بودي. من اين يه ماه اسباب کشي داشتيم و فرصت نداشتم بيام نت. انشالا هميشه سلامت و خوشحال باشيد


سلامممممممم عزيزم
اي واااااي چه عجب ميدونيد چقدر نگرانتون بودم خيلي خوشحالم
بسلامتي انشالاه خونه ي جديدتونم مبارك
ممنونم شماهم همينطور
زهرا از نی نی وبلاگ213
16 خرداد 91 14:56
هفتمین مرواریدت مبارک پسر کوچولوی دوست داشتنی


مرسي خاله جونم
مامان شاهزاده ها
16 خرداد 91 15:11
سلام سلام
این یکی هم مبارکهاخه 5 ماه دندون در نیاورده بودفکر کنم امیر علی شما هم مثل امیر علی من دیر دندون در اورده....امیر علی 11 ماهگی دندون در اورد.
شاد و موفق باید.


سلامممممممممممممممم
مرسي عزيزم
آره قندعسلمون هم مث فندقيه شما دير دندون آورد فعلا كه تو هفتمي استپ كرده
نسترن(یک عاشقانه آرام)
16 خرداد 91 15:25
مبارگههه مبارکهههها
ایشالا ست مرواریدات کامل بشه خاله جون....


مرسي عزيزم
ايشالاه... بوووووووووووووووووووس
نارینه
16 خرداد 91 17:54
مبارکه ... بالاخره این پسر کوچولو یه تکونی به دندوناش داد !!


مرسي... آره والاه
نسترن(یک عاشقانه آرام)
16 خرداد 91 23:35
فداااااای تووووووو
خوب شد باهات حرفیدم یه کم دلم وا شد
برو گلم.شبت آروممممممم
بووووس


قربووووووووونت
منم عزيزم خيلي حال كردم شب بخير
بوس بوس
مادرانه
17 خرداد 91 0:38
مبارکش باشه ایشالا بسلامتی .ایشالا بدون ناراحتی بقیه مرواریداشم در بیاره وحسابی غذا خور بشه دل مامانو خاله جونشو شاد کنه....


ممنون مامان قشنگ جون ... ايشالاه
مامان امیر علی
17 خرداد 91 0:53
الهی من فدات بشم.درکت میکنم امیرعلی جونم که چقد درد داره.آخه امیر علی منم خیلی درد کشید.
الهه جون مرسی که پست جدید میزاری
راسی گل پسر واکسن 18 ماهگیشو زد؟



خدا نكته
ايشالاه كه همشون رو درميارن راحت ميشن
مرسي عزيز دلم الوده وفا ديگه
چرا ديروز زدن
تارا
17 خرداد 91 18:52
سلام
ممنون از حضورت
واسمون دعا کن!خیلی ناراحت شدم که به خاطر من درسش رو ول کرد!


سلام
خواهش ميكنم
چشم حتما گلم
محدثه
17 خرداد 91 23:05
مبارکههههههههههههههههههه عزیز دلم


مرسي گلـــــــــــــــــمX
بافق مظلوم
18 خرداد 91 4:50
سلام وبلاگ جالبی دارید با تبادل لیک موافقم اگر خواستید خبرم کنیدhttp://www.niniweblog.com/images/smilies/smile%20(27).gif


سلام مرسي نظر لطفتونه
خبرتون ميكنم
مهدی
18 خرداد 91 8:25
سلام امیر علی جون خوبی عمو میبینم که 7 دندونت دراومدهمبارک باشه فقط گاز نگیری کسیو گناه دارن دندوناتو مسواک بزن شبا که میخواهی بخوابی چون موش میخورش انشالله که همش دربیاد اش دندونی هم که به ما ندادی




سلام
مرسي عمو جون چشم حتما
ممنونم شرمندم
مامان سید کوچولو
18 خرداد 91 14:42
نازی...الهی اصلا درد نداشته باشه


مرسي گلمX:
مامان ریحان عسلی
21 خرداد 91 17:23
سلام
مبارکه
ایشالا بعدیهاشم زودی در بیآره تا وقتی می خنده اینجوری بشه لبخندش



سلام
فدااااااااااااات
انشالاه عزيز دلم
روي ماه دخملتو ببوووووس
ملی مامان میکاییل
24 خرداد 91 23:29
ای جونمممم قوربونش برم مبارک باشه مرواریدای خوشگلت
راستی ریحانه بخاطر اینکه وبلاگش دسته جاریش افتاده بود وبشو عوض کرد اما تو اون هم دو بار بیشتر آپ نکرد الان 4 ماهه ازش بی خبرم موبایلم رو هم که عوض کردم دیگه شمارشو ندارم خودم هم نگرانشم

مرسي ملاحت جونم
واقعا؟منم نگرانشم آخه قبلنا خيلي صميمي بوديم اما حالا...!!!!
روي گل ميكي جونو ببوس