امیرعلی شيرين تر از امیرعلی شيرين تر از ، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

امیرعلی دردانه ی ما

اميرعلي و مكالمه ي تلفني + مهمونی مامان جون

1391/5/19 20:07
1,061 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان

امیرعلی شیطون ما وارد بیست ماهگی شد یک پسر بیست ماهه ی شیطون بلا و شیرین زبون!!! ديگه با حرف زدناش كلي دلبري ميكنه بخشي از گفتگوي من و اميرعلي رو اينجا ميذارم وقتي كه با تلفني حرف ميزنيم:

اميرعلي:سلاااااااام

من:سلام خاله جون

اميرعلي:دو گَ بيزَ(بيا خونه ي ما)

من:چشم.بابا جون كجاست؟

اميرعلي:ايشدَ (سركار)

من: خاله رو چقدر دوست داري؟

اميرعلي؟چؤؤؤؤوخ(زياااااد)

من:منمدوست دارم عزيزم

اميرعلي:خدافظ

اميرعلي

niniweblog.com

يكشنبه خونواده ي زن عمو نير و عمه پوران  خونمون افطاري مهمون بودن زن عمو نير خيلي وقت پيش بود كه دردونه رو نديده بود وقتي كه دردونه رو ديد گفت ماشالاه چقدر بزرگ و خوردني شده و البته چااااق!!!! كلي هم اميرعلي براشون با شيرين زبونياش دلبري كردو اونا هم كلي قربون صدقش رفتniniweblog.com

به دخترعموم نسرين كه خيلي اميرعلي رو دوست داره همش ميگفت نسين به زن عموم  همش سر سفره ميگفت: من عمو سس ور(زن عمو سس بده) بعدش ميگفت: من عمو گِداخ دَدَر(زن عمو بريم ددر)

خلاصه اون شب تا نصف شب مهموني ادامه داشت و با وجود گل سرسبد خونواده اميرعلي جون خيلي بهمون خوش گذشت

niniweblog.com

اميرعلي

اميرعلي جون هنگام بستن كمربند ايمني(موقعي كه به خونمون ميومدن)

اميرعلي

اميرعلي

اميرعلي

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

ملی مامان میکاییل
19 مرداد 91 22:41
وای ماشالله هزار ماشالله
چقدر یهویی تغییر کرده این دردونه
فدات شم با اون ترکی حرف زدنت
بخدا اگه کم بیای دق می کنم


مرسي ملي جونم
خدانكنه گلم چشم ديگه دير به دير نميام فقط بخاطر تو
مامان امیر علی
20 مرداد 91 17:44
کجایی حرفیدی جیگر؟نکنه ترکی حرف میزنه این امیرعلی؟
من موندم شما تبریزیا چجوری هم زبونه ترکی بلدین هم زبونه فارسی تو بچگی.
فکر کنم خیلی سخت باشه به دو زبان حرف زدن؟


تركي خاله جون
خب ياد ميديم ديگه مثلا الان اگه شما به اميرعلي جون تركي ياد بدين زود ياد ميگيره
مامان امیر علی
20 مرداد 91 17:44
کجایی دختر دلم برات خیلی تنگ شده ها


همين جاااام
منم همينطور
نارینه
23 مرداد 91 1:43
مبارک باشه ... 20 ماهگیت نانازی
وااااااااااااااااای ... ترکی حرف میزنه دردونه ؟؟؟؟؟؟

چه سفره ی خوشمزه ای ... !
نوش جونتون


مرسي خاله جون
اره تركيه
مرسي ممنون خانومم
نسترن(یک عاشقانه آرام)
23 مرداد 91 9:11
ای جانممممممممممممم اینارو به ترکی میگه؟
راستی خصوصی داری


اره خاله جونش
مرسي
مامان ریحان عسلی
25 مرداد 91 18:58
سلام
20 ماهگیش با تاخیر مبارک
خیلی امیر علی رو دوست داری نه خدا تورو براش نگه داره خاله ی مهربون
شام افطاری تون گذاشته بودید متوجه نشدم


سلام
مرسي ممنونم
اره خيلي
خدا ريحانه جون رو هم حفظش كنه
كوكوي سيب زميني تو نون باگت- كوكو ماكاروني- چلوكباب