امیرعلی شيرين تر از امیرعلی شيرين تر از ، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

امیرعلی دردانه ی ما

طرز جدید خوابیدن

1390/6/24 22:28
1,896 بازدید
اشتراک گذاری

خدمات وبلاگ نویسان جوان , قالب وبلاگ               www.bahar-20.com

سلام فندقی خاله

امروز از صبح با خاله بودیز باهم رفتیم دانشگاه البته شما تو ماشین پیش مامانی بودی من کارامو کردم باهم رفتیم سرخاک بابابزرگ جون بعد اومدیم خونه و تا عصر با خاله جونی بازی کردی زعصر هم بخاطر داشتن مراسم شب جمعه میخواستم بخوابونمتز با اینکه خوابت میومد نخوابیدیز و چه صداهایی که با صدای بلند از خودت در نیاوردی مهمونا هم بخاطر صداهای عجیب غریبی که در میاوردی خوششون میومدو میخندیدن زاخر مراسمم که کلی بازی کرده بودیز خسته بودیز کنار مامانی نشسته بودی که دیدیم اروم سرتو گذاشتی روی پای مامانی و لحظه ای چشاتو بستی و باز کردی منم که خیلی خوشم اومده بود این صحنه رو به تصویر کشیدم

دنیای زیبا

خوابیدن

زیبا

خوابیدن

 زیبا

خوابیدن

دنیای زیبا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان سيد كوچولو
24 شهریور 90 22:59
ني ني ها صداي قلب مادرشونو از تو پاهاي ماماني هم ميشنون... قربون اون خماري و خواب الودگي ني ني ناناز


مرسی دوست نازنینم
مامان ریحانه
25 شهریور 90 11:59
بابا تو دیگه کی هستی افتادی تو خط زود زود آپ کردنا
کمرش درد نگیره


به پای شما که نمیرسیم عزیزم
نمیدونم موندیم چکار کنیم از دست این وروجک
ریحانه
25 شهریور 90 18:34
ای جان نیگاش کن چه جوری خوابیده.
من اگه جای مهمونا بودم میدزدیمش..
عزیزم خدا پدر رو رحمت کنه.



فدای تو من بشم جونم
مرسی عزیزم
عمه ی امیرحسین
25 شهریور 90 20:22
چه خودشو لوس میکنه واسه خالش !!!!
خیلی قشنگ خوابیده . خدا کوچولو رو واستون حفظ کنه


مرسی نازنینم خوشحال شدم که به وبمون سر زدید
مامان ارشیا
26 شهریور 90 0:04



آنــدیــآ دخمل مــآ
26 شهریور 90 13:45
نــازیییی اونقد بازی بازی کردی خسته شدییی کوشولووو
مامانی طاها
26 شهریور 90 17:14
ای جااااااااااانم ببین چقدر خواب داره من که عاشق بچه هایی هستن که خوابن انگار معصوم تر میشن تو خواب
مامان پارسا
29 شهریور 90 17:06
اااااااااااااای جانم بببین وروجک چه جوری خوابیده