امیرعلی شيرين تر از امیرعلی شيرين تر از ، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

امیرعلی دردانه ی ما

سرماخوردگی خاله

1390/7/5 21:01
341 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق خالهزیبا

دردانه ی نازنینم امروز پنجم مهرماهه اغاز فصل سردniniweblog.comو ریختن برگ درختان و شروع فصل سرماخوردگی

و من سه روزه که سرما خوردم niniweblog.comو حالم خوب نبود و نمی تونستم اپ کنم حتی نتونستم تو کلاسهام شرکت کنم الان که دارم این مطلبو می نویسم شما پیشم هستی  و صداهای عجیب غریبی در میاریو مثلا داری با ما حرف میزنی ای جاااااانم کاش می فهمیدم چی داری میگی

فدای شما بشم زیباکه از وقتی شمارو http://s1.picofile.com/file/6402487922/kiss.gifدیدم خداروشکر حالم خوب شده ولی نتونستمز سیر باهات بازی کنمز اخه ترسیدم  وروجک خاله هم مریض بشه قربون دستای کوچکت برم که وقتی امروز منو میدیدی دستاتو باز میکردی بغلت کنمSmiley ولی من بخاطر سرماخوردگیم نمیتونستم بغلت کنم امیدوارم خاله جونتو با دل کوچیک و مهربونت ببخشی

تا بعد...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان ریحانا
5 مهر 90 23:31
سلام ایشالا که به زودی خوب بشی مواظب خودت بیشتر باش


مرسی جونم
مامان گیسو
6 مهر 90 1:54
دوستم سلام
امیدوارم زودتر خوب بشی گلم
آخی نازی قربون دستهای کوچولوت عزیزم
بوسسسسسس


سلام عزیزم مرسی مهربونم
بووووووووس
مامان ارشیا
6 مهر 90 18:09
سلام
اخی نی نی مون مریض شده
خاله جون مواظب خودت باش تو این فصل
این بوس گنده هم واسه تو که ما رو فراموش نکردی


عمه ی امیرحسین
6 مهر 90 20:21
سلام خاله جون . بدنباشه ایشالا زود خوب بشی . راستی روزت مبارک


سلام عزیزم مرسییییییییییییییییییییی عزیزم
عمه مائده
7 مهر 90 10:50
خاله جونی
ایشالله زود زود خوب بشی


مرسی مائده جونم
آنــدیــآ دخمل مــآ
7 مهر 90 13:17
سلام عزیزم؟حالت خوبههه؟
روز دختر مبارککک
روزت مبارک


سلام مرسی عزیزکم