امیرعلی شيرين تر از امیرعلی شيرين تر از ، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

امیرعلی دردانه ی ما

امیرعلی و کتاب داستان

1390/7/10 12:09
810 بازدید
اشتراک گذاری

Hello Hi Glitter Graphics and Scraps for Orkut, Myspace, Hi5

امیرعلی جونم امروز خاله جونی که من باشم  بعدازظهری باهات بازی میکردم کهزموبایلم زنگ زد دخترعمو نسرین بود قرار بود بریم نمایشگاه کتاب که از ششم تا دوازدهم مهر ماه هست و هرساله هم در نمایشگاه بین المللی دایر میشه منم زودی اماده شدم و خیلی دلم میخواست شمارو هم ببرم زولی چون هوا سرد بودniniweblog.com و مامان الناز نمی رفت منم قبول کردم که تنهایی برمشکلکـــ های آینـــ ـ ـاز

خلاصه با دخترعمو جونم از غرفه ها دیدن میکردیم که من در فکر این بودم که چه کتابی بخرم که مناسب سن شما باشه که تو سالن امیرکبیر چندتا غرفه مخصوص کودکانdance.gif بود ولی چون سن شما خیلی کوچیکه کتاب مناسبی پیدا نکردم اخر سرم یه کتاب داستان به انتخاب خودم برا شما خریدمز تا بزرگتر که شدی برات بخونمز امیدوارم خوشت اومده باشهز

وقتی هم که کتاب رو بهت نشون دادم مثل اینکه از طرح روی جلدش خوشت اومدو خندیدی

 زیباسازبهترین و جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان جوان                www.bahar22.com

 

کتاب

کتاب

این اولین کادوی کتابی هست که برات خریدم مبارکت باشه عزیزمزیبا

کتاب

زیبا

کتاب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان ریحانا
10 مهر 90 1:26
سلام خوبید چه خبر هوا هنوز سرده؟
دستتون درد نکنه



سلام مرسی شما چطورید خوش میگذره؟اره حسابی سرده
شیپلپلون
10 مهر 90 19:59
به به چه پسر گلی .کتاب خون هم که هستی حتما دانشمند می شی.خاله گل خوشبحالت نمایشگاه کتاب بودی .خوش گذشته و خریدات رو هم کردی .ممنون که به ما سر می زنی


مرسی جونم لطف داری گلم
مامان ریحانا
10 مهر 90 22:11
آره خیلی جاتون خالی به الناز سلام برسون


مرسی عزیزم اونم سلام مخصوص داره
ریحانه
11 مهر 90 2:24
سلام خاله الهه مهربون.
عزیزم دستت درد نکنه.
مثل اینکه گل پسری حسابی عزیز دردونه است.
خوش به حالش با این خاله ای که داره.



مرسی گلم
سمیه :مامان مسیح مقدس
12 مهر 90 1:14
ای جوووون...چه با مزه خیره شده به کتاب !
الهی...مبارکت باشه خاله جون
خانومی دستورتون اطاعت شد ....با تلگراف فرستادم


سلام عزیزم مرسی که به ما سرزدید
واقعا ممنونم
مامان ارشیا
12 مهر 90 8:41
سلام چه گل پسر درس خونی حسابی تو عمق مطلبه ها
بابا امیر علی بسه دیگه چقدر درس می خونی حالا کو تا کنکور 91 بابا خیلی وقت داری


فرنوش
12 مهر 90 20:30
سلام عزیزم خوبی ؟امیرعلی موشه خوبه ؟
مرسی گلم که به من سر میزنی من هم لینکت کردم ببخشم که بهت سر نزدم آخه خیلی سرم شلوغه
راستی من هم یه خواهرزاده دارم اسمش امیرعلیه و عشق خاله است الان کلاس 3 هست وقتی موچولو بود خیلی بلا بود مثل امیرعلی شما


سلام عزیزم خواهش میکنم نازنینم
خدا امیرعلی رو براتون حفظش کنه
مامان پارسا
16 مهر 90 21:55
مباااااااااااااااااارکه
مامان پسرا
17 مهر 90 8:47
سلام خاله! خوش به حال این پسر بلا با این خاله ی مهربونش!


سلام دوست نازنینم مرسی لطف داری بهترینم
مامان سام
19 مهر 90 23:46
خاله الهه كتابي خوشگلي واسش خريدي سامي هم داره از اين كتابه داره وقتي عكسهاي اميرعلي رو با اين كتاب ديد، رفت ببينه كتابش سره جاشه بهش گفتم سامي از اين كتابه زياده، همه جا هست اماحسه مالكيته خاصي داره از دسته بچه ها


مامانی خیلی خندم گرفت
فدای سام گلم برم هزار هزار بوس برای سامی