امیرعلی شيرين تر از امیرعلی شيرين تر از ، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

امیرعلی دردانه ی ما

امیرعلی و پیدایش پنجمین و ششمین مروارید

1390/10/3 21:56
473 بازدید
اشتراک گذاری

 شکلکهای جالب آروین

سلام به دوستان مهربون و دردونه ی گلم شکلکهای جالب آروین

امروز که خونه ی دردونه رفته بودیم  خواهرجونی پیدایش دوتا مرواریدwww.smilehaa.org همزمان از لثه ی بالایی را بهم داد وای وروجک شیطونم الان شما صاحب شش تا مرواریدwww.smilehaa.org کوچولو هستی دوتا دندون بانمک از پایین و چهارتا از بالا بهت تبریک میگم عزیزم

امروز کوچولومون برای اولین بار انگشتم رو گاز گرفتwww.smilehaa.org وای که چقدرم محکم این کارو کرد ولی من دلم ضعف رفت برای این گاز گرفتنش همش میگفتم امیرعلی بیا خاله رو گاز بگیر که با مخالفت شدید خواهرجونی روبه رو شدم www.smilehaa.orgگفت که این گاز گرفتن رو بهش یاد میدی عواقب بعدیش رو من باید تحمل کنم  اخه خواهرجونی میترسید موقع شیردادن امیرعلی خواهری رو گاز بگیره حالا اینکه خواهری نذاشت و تو ذوق منم خورد www.smilehaa.orgبماند ولی امروز شیرینترین و قشنگ ترین روز رو با امیرعلی جونم داشتم خیلی دوستت دارم شازده کوچولوی خاله

امیرعلی

اینم از دردونه ی وروجکمون در حال دست زدن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان ریحانا
3 دی 90 21:24
سلام
مرواریدای 5 و 6 مبارک


مرسی عزیزم
مامان اميرحسين(سام)
3 دی 90 21:45
چقدر خاله مهربوني داره امير علي البته ببخشيد الهه جون من با الناز خانوم موافقم واقعا مادر شدي ميفهمي چه عواقبي داره اين گاز گرفتن. بگذريم كه ني ني ها تو اين سن دندون دار ميشن كيف ميكنن گاز بگيرن


سلام گلم شما لطف دارید اره واقعا حق باشماست ممنون عزیز دلم
آرش
4 دی 90 17:54
مبارکه امیر علی جان
مامان عسل
6 دی 90 7:28
مبارک باشه مرواريدهاي 5و6 اميرعلي
اتفاقا من هم هميشه با اين قضيه درخواست اطرافيان براي گاز گرفته شدن توسط عسل روبرو هستم و چه حالي هم ميکنند اين خاله و.... وقتي انگشتشونو گاز ميگيره منم ميگم بابا جان فکر من هم باشين آخه


اخه خیلی حال میده ذوق میکنه ادم
ابوالفضل
18 دی 90 14:17