امیرعلی شيرين تر از امیرعلی شيرين تر از ، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

امیرعلی دردانه ی ما

امیرعلی و عکس بابابزرگ

1390/10/10 20:34
623 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

دردونه جونمون هشت ماهه بود که بابابزرگشو از دست داد بابابزرگی که عاشقانه نوه ی کوچولوشو دوست داشت یادمه دو سه باری با دردونه تنهایی خرید رفته بودن اون موقع ها امیرعلی عاشق بیرون رفتن بود وقتی امیرعلی گریه میکرد همیشه بابام بود که ارومش میکرد به هممون میگفت بدین به خودم تا ارومش کنم میخوابوند رو پاهاشو لالایی میگفت امیرعلی هم با دقت به لالایی گفتن بابام گوش میکرد و اروم میگرفت چه روزایی بودن یادشون بخیر باباجونم همیشه از مهربونیات و قلب بزرگت به امیرعلی خواهم گفت

درست سه روز مونده به مرگ بابام امیرعلی با دستاش به سرش میزد مامان بزرگ امیرعلی(پدری) که بخاطر ناراحت نشدن ما بعدنا گفت که امیرعلی انگار میدونست که قراره اتفاقی بیفته اخه بچه ها پاکترن و به دلشون میفته که یه خبر بدی میفته

خواهرجونی تو خونشون یه عکس از جوونیای بابام داره که دردونه علاقه ی خاصی به عکس داره هروقت عکس رو میبینه نگاهش میکنه و به حالت ناز کردن دستاشو رو عکس میکشه فدات بشم کوچولوی خالهشکلکهای جالب آروین

امیرعلی

امیرعلی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان ریحانا
10 دی 90 20:24
واقعا مرد نازنینی بود خدا رحمتش کنه


مرسی عزیزم لطف دارید
مامان زهرا نازنازی
10 دی 90 20:33
سلام خانومی

اول از همه ممنون از توجه و لطف و محبتتون

روح پدر بزرگوارتون شاد درک می کنم که از دست دادن پدر و مادر جزو بدترین مصیبت هاست

امیدوارم امیرعلی عزیز در پناه مهربون عالم سلامت و شاد باشه


سلام دوست نازنین ممنونم که به ما سر میزنید
زهرا نازنازی رو ببوسین
مامان آرمان
10 دی 90 22:12
سلام.
خدا رحمتشون کنه
خاله مهربون همونجوری که گفتی همیشه یاد روزهای با پدر بزرگ را براش تکرار کن.

تا خاطره اون همیشه زنده باشه


مرسی عزیزم
چشم حتما دوست من
mamani helena
10 دی 90 22:20
salam azizam rohe pedare bozorgvaret hamishe shad


سلام مامان هلنا مرسی که به ما سرزدید
مامان اميرحسين
10 دی 90 22:42
خدا بيامرزتش اميرعلي هم بابابزرگش رو دوس داشته و داره براي همين عكسش رو نازي ميكنه


مرسی عزیزم
محدثه
10 دی 90 23:18
سلام خاله خدا رحمتش کنه


مرسی عزیزم
مامان گیسو
11 دی 90 14:31
سلام عزیزم دلم
خدا بیامرزتشون
الهی قربون دل پاکت برم من عزیز خاله
خصوصی داری


سلام عزیزم
مرسی دوستم لطف داری ممنونم
خاله جون
11 دی 90 23:21
سلام عزیزم
روح پدربزرگوارتون شاد
همین الان فاتحه فرستادم


سلام مرسی عزیز دلم
ملی مامانه میکاییل
12 دی 90 6:13
سلام
من می دونم که چی می گی !!! خدا رحمتش کنه مرگ حقه همه آدمهاست اما خیلی سخته قبولش جای خالیشون همیشه حس میشه هر لحظه منو یاده بابام انداختی خدا رحمت شون کنه


سلام دوستم واقعا خیلی سخته ببخش که ناراحتت کردم
مامان عسل
12 دی 90 6:50
سلام

خدا حمتشون کنه


سلام
مرسی دوست مهربونم
محمد
12 دی 90 8:07
غمتان سنگین است ، کلامی برای تسلی نیست ، صبرزمان یارتان باد
روحشان شاد ویادشان گرامی
ممنونم آبجی


ممنونم
محمد
12 دی 90 8:34
سلام بر آبجی عزیزم
ممنونم که بهم رمز دادید . خوش به سعادت امیر علی خان که خاله مهربونی مانند شما رو دارن . با افتخار جزء دوستانم قرارتون دادم .
لطف کنید ایمیلتون رو برام بذارید
شاد باشید وسلامت


سلام
شمام با افتخار لینک شدید
چشم براتون میذارم
خاله سودی
12 دی 90 15:28
سالام خاله
پدرا همیشه نازن و مهربون خدا رحمتش کنه


سلام خاله جون
به راستی که همینطوره ممنونم
مامان پارسا
16 دی 90 7:33
خدارحمتشون کنه
قربون دل مهربون و پاکت برم من عزیزم


خدا نکنه مرسی عزیز دلم