امیرعلی شيرين تر از امیرعلی شيرين تر از ، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

امیرعلی دردانه ی ما

امیرعلی و اولین ایستادن

1390/11/14 17:03
1,355 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازدونه ی خالهشکلکهای جالب آروین

امیرعلی جونم این روزا هرچی رو چندبار تکرار کنیم تو ذهن شما میمونه و اون کلمه رو شمام تکرار میکنی اگه چیزی تو دستت باشه بگیم بیار بده به من زودی میاری الهی که خاله فدای اون چشمات بشهشکلکهای جالب آروین

عزیزکم شما در سیزده ماهگی بالاخره تونستی بدون کمک گرفتن از ما یا اشیای دوروبر بایستی

دیروز که خونه ی شما بودیم میگفتم امیرعلی پاشو وایسا که میومدی وسط پذیرایی و بدون کمک گرفتن می ایستادی و چند ثانیه ای دستاتو باز میکردی و رو پاهای کوچولوت می ایستادی ما هم تشویقت میکردیم الهی قربونت برم که با تشویق ما ذوق میکردی و این کارو دوباره انجام میدادی

منم انقدر ذوق زده شدم که یادم رفت عکس ازت بندازم کوچولوی خاله خیلی خوشحالم

 

شکلکهای جالب آروین

hldvugd 

بعدا نوشت:عمه لیلا تا چند وقته دیگه صاحب نوه و مامان بزرگ میشن از همین جا به عمه لیلا و دختر شون سمیه خانم تبریک میگم انشالاه بارشون سلامت به مقصد برسه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (36)

مامان ریحانا
13 دی 90 11:36
سلام
تبریک میگم ایشالا به زودی راه میره
به به خواهر شوهری رو می بینم که خودشون هم تا چند وقته دیگه نوه دارن میشن



سلام عزیزم مرسی گلم
خودم مخصوصا عکسشو گذاشتم تا دلتنگیتون رفع بشه
اره از همین جا بهشون تبریک میگم


mamani helena
13 دی 90 12:54
salam khale joon mobarake be behtarin jaha pa bezari golam


سلام عزیزم
مرسی خاله جونم هلناخشگل رو ببوس
شیدا مامان کیمیا
13 دی 90 19:43
جون دلم مبااااااااارکه اولین ایستادن امیر علی جون
ایشالله که بدو بدو کنه براتون


مرسی عزیزم


آرش
13 دی 90 20:28
سلام
ماشالا به امیر علی دیگه الحق باید گفت امیر علی شیررررررررره
از طرف من ببوسینش


سلام
مرسی لطف دارید چشم
مامان اميرحسين
13 دی 90 21:13
آخه امير علي جون خاله الهه رو دوس داره ديگه خوب به سلامتي اميرعلي هم داره كم كم راه مي افته ميبينم كه ليلا خانوم اينجا هستن. سميه خانوم هم كه به سلامتي دارن صاحب دخمل ميشن من چند مدت پيش يه سر رفتم پيششون ليلا خانوم خيلي خوشحال بود به خاطر نوه البته خوشحالي هم داره


سلام
مرسی عزیزم پس بسلامتی نی نیه سمیه جون دخمله
اره دیگه خوشحالی هم داره


نسترن
13 دی 90 21:20
سلام دوست خوبم.وااااااااای خدارو شکر که بالاخره آدرس وبتونو گذاشتی.من چندین بار به شما خواستم سر بزنم اما مثل اینکه آدرس اشتباهی سیو کرده بودم.یعنی اون آدرس قبلیتون.خیلی دلتنگتون بودم.خوبید؟پسر گلتون چطوره؟ببوسینش از طرف من


سلام نسترن جون
مرسی که بهمون سر زدید از کم سعادتیه منه دیگه
امیرعلی خواهر زادمه دس بوسن مرسی
مامان طاها
14 دی 90 1:50
خوب چیزی نمونده که راه بیفته مبارک باشه
راستی خاله جونی چقدر پست جدید گذاشتی که من ازش بی خبر بودم


مرسی خاله جون
از کم سعادتیه منه که یه چندوقتی پیشمون نمیومدید


ملی مامانه میکاییل
14 دی 90 6:13
ای جانم عزیزم ایشالله که از این به بعد قدمهات استوار باشه مبارکهههههههههه جیگلی


مرسی خاله
میکی جونو ببووووووووس
محمد
14 دی 90 8:59
ماشاءالله به امیر علی خان
شاد باشید وسلامت


ممنونم
شماهم همینطور
مامان ریحانا
14 دی 90 16:17
سلام.ديشب خواب ديدم من وشما تو يه جمعي نشستيم
يه آقاي سبز پوشي اومد رو سر همه دست کشيد غير از شما
بهش گفتم چرا رو سر اين دست نکشيدي گفت:
اين رو زخمم نمک پاشيده گفتم:آقا شما کي هستيد ؟
اشک تو چشاش جمع شد و گفت : من خيارم

سلام
دارم برات حالا صبر کن


خاله جون
14 دی 90 21:33
سلام عزیزم
آفریییییییییییییییییینبه امیرعلی جونم ماشالله هزارماشالله
تبریک میگم خاله جون


سلام نازنینم
مرسی فدات شم
مریم مامان سروش
15 دی 90 8:18
یه سال از سروش ما کوچیکتره.خوشکل پیر الهی بزرگ بزرگ شی


سلام مرسی که به ما سر زدید ممنونم
مرجان
15 دی 90 9:44
سلام خاله ي گل اميرعلي خوبي؟خوش به حال اين پسر كوچولو كه خاله ي به اين مهربوني داره انشالله 120 سال زير سايتون زندگي كنه.
راستي منم 16 سالم.

بازم راستي منم آپم


سلام مرجان نازنین
ممنونم چشم خدمت میرسم
محمد
15 دی 90 11:26
می بینم مامان ریحانا خوب حالتون رو گرفته خاله امیر علی
بابت ایمیلات متشکرم


دارم براشون اقا محمد
خواهش میکنم


محدثه
15 دی 90 13:48
سلام خاله جون طاها ی ما هم یاد گرفته وایمیسه اما همش میفته خوشحال میشم به ما هم سر بزنید


تبریک میگم چشم گلم
ابوالفضل
15 دی 90 22:45
من لینگ تون کردم



منم همینطور
مامان پارسا
16 دی 90 7:14
سلاااااااااااام
خوبین
انشاالله که همیشه روی پای خودش وایسا این شازده خان و قدمهاش تو راه موفقیت و شادکامی استوار و مستدام باشه
پارسا هم فقط وایمیسه و از راه رفتن خبری نیست


سلام مرسی عزیزم
چه عجب؟پس کجایین شما اخه؟چرا اپ نکردین دلتنگتون بودیم
ایشالاه راه هم میرن عجله نکن عزیزم
مامان پارسا
16 دی 90 7:21
منم به سمیه جون و عمه لیلا تبریک میگم
مریم -----------♥
16 دی 90 10:49
سلام عزیزم!
1.وبتون خیلی نانازه نی نی تونم همین خوشمل تر!
2.من مریم زند هستم 12سالمه!
3.بیاین به وبم و نظرتون رو درباره ی تبادل لینک بگین!خوشحال می شم!
4.امیدوارم دوستای خوبی باشین عزیزم.
5.منتظرم



سلام
مرسی که به ما سرزدید چشم حتما خبرتون میکنم بازم مرسی
منم امیدوارم مریم جونم
مامان زهرا نازنازی
16 دی 90 19:25
سلام دوست خوب و مهربونم

مبارک باشه آفرین به امیرعلی جون

تبریک پیشاپیش به عمه لیلای عزیز


سلام دوست نازنینم مرسی عزیزم
امید
16 دی 90 19:56
سلام . وبلاگ زیبایی دارید . خوشحال میشم از وبلاگ منم بازدید کنید . منتظر نظر گرمتون هستم .
در ضمن هر سوالی در مورد کامپیوتر داشتید در قسمت نظرات وبلاگم مطرح کنید در اسرع وقت بهتون جواب میدم . فقط آدرس ایمیلتون برای جواب بگذارید .
منتظر شما هستم .


سلام مرسی از حضور سبزتو
چشم خدمت میرسیم
امید
16 دی 90 20:08
مرسی که اومدید.
مریم -----------♥
16 دی 90 21:44
ای قرررررررررربونش برم من


فدااااااااااااااااات
مریم -----------♥
16 دی 90 21:45



شهرزاد مامان حسین
17 دی 90 1:18
الهی. اولین لحظه ی ایستادن بچه ها لحظه ی باشکوهیه.خدا حفظ کنه این خوشگ پسرو


واقعا همینطوره مرسی عزیزم
منصور
18 دی 90 10:31
سلام وب جالبی داریدخیلی با حال بود هم مطالب هم عکسها


سلام مرسی شما لطف دارید
ممنون که به ماسرزدید
سمیه : مامان مسیح مقدس
18 دی 90 13:30
سلام به امیر علی جون و خاله مهربونش....
اولا تبریک به امیر کوچولو برای ایستادنش و شروع اولین نشونه های راه افتادنش....
دوما : ممنونم از خاله امیر علی که اینهمه مهربونه و همیشه به ما سر میزنه...حتی اگه ما نتونیم تند تند بهشون سر بزنیم...
مررررررررسی


سلام عزیز دلم
ممنونم دوست گلم وظیفمونه مسیح جون ازبس نازه که باعث میشه به وبتون همیشه بیام بازم مرسییییییی
مامان سید کوچولو
18 دی 90 13:33
چقدر ادم خوشحال میشه از ذره ذره تغییرات این کوچولوها... ایستادنت مبارک. دیگه مستقل مستقل شده


واقعا لذت بخشه.... مرسی دوست نازنینم
پارسا خشگل را ببوســـــ
مامان امیرعلی
19 دی 90 10:36
تبریک.گل پسر شما هم داره کم کم راه میوفته .مبارک


مرسی عزیز
نسترن
19 دی 90 10:37
سلام.دشمنتون شرمنده باشه.رمزو براتون خصوصی میذارم.بوووووس



سلام
ممنونم نسترن عزیزم
خاله جون
19 دی 90 16:58
سلام عزیزم
ممنون از این همه لطفی که دارین گلم
بله من ازدواج کردم.



سلام عزیزم
خواهش میکنم گلم خوشحالم و برایت ارزوی خوشبختی میکنم
مهدي
19 دی 90 21:26
ااااااا اين وروجك چه بانمكه



مرسی لطف دارین
امید
20 دی 90 12:33
آپم . .


اومدم...
مامان امیرعلی
20 دی 90 17:22



:



امید
20 دی 90 18:22
مر30
مامان آرمان
21 دی 90 13:22
سلام.
تبریکککککککککککککککک
امیدوارم که همیشه در زندگیت محکم و قوی قدم برداری پسر خوب


مرسی خاله جونم
ارمان نازنین رو ببوس