امیرعلی شيرين تر از امیرعلی شيرين تر از ، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

امیرعلی دردانه ی ما

امیرعلی و مروری به گذشته

1390/11/6 21:13
1,040 بازدید
اشتراک گذاری

 شکلکهای جالب آروین

سلام

امیرعلی جونم سه روزه که تب داره و مریض شده دکتر گفته آنفولانزا گرفته دارو و شش تا آمپول نوشته براش روزی دوتا حیونکی امیرعلیم شبا بی تابی میکنه خدارو شکر امروز یکم بهتر شده صداش گرفته قربونش برم امروز با اینکه یکم بی حال بود ولی کلی باهش بازی کردم همش دوست داره بینی و موهامو بکشه منم که با اینکه دردم میاد ولی دلم نمیاد ناراحتش کنم ziba

امروز داشتم عکسهای امیرعلی رو نگاه میکردم که دختر عمه زهرا ازش گرفته بود عکسها مربوط به بدو تولد و شش و هفت ماهگی دردونمونه حیفم اومد تو وبلاگش نذارم

 

 ziba

امیرعلی

امیرعلی

امیرعلی

اینم عکس دردونمون با ریحانه جونziba

امیرعلی

امیرعلی

امیرعلی

امیرعلی

اینم عکسهای دردونمون که با یه چشم به هم زدن بزرگ شد و الان یه پا مرد شده برا خودش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان آرینا موفرفری
6 بهمن 90 23:55
سلام عزیزم.ناراحت شدم که گل پسرمون حالش خوب نیست.انشااله زود زود خوب می شه.
تو یه چشم بهم زدن نی نی ها بزرگ می شن.


مرسی عزیزم
اره واقعا همونطوره
مامان ریحانا
7 بهمن 90 1:44
سلام
طفلکی اصلا حال نداشت ایشالا زودتر خوب بشه
می بینی خالش امیر علی توی سبد حمله ریحانه ست او نوقت هم زور گویی می کنه
طفلکی دخترم دستاشو نگاه کن



سلام عزیز دلم
یادش بخیر من عاشق این عکسم
مامان عرشیا
7 بهمن 90 11:32
ماشاا... به این مرد کوچک.بوس بوس


مرسی خاله...بوس بوس
آرش
7 بهمن 90 14:05
سلام
آخ گناه داره طفلک 6 تا آمپولللل
وای من اگه جاش بودم از خونه فرار میکردم
ایشالا هرچه زودتر خوبه خوب شه


مرسی آرش جان ایشالاه...
ملی مامان میکاییل
7 بهمن 90 16:19
عزیزممممممممممممممممم
بمیرم که دردونه مون مریض شده ایشالله که زودی خوب بشه عکسای نی نی بودنشو گذاشتی


مرسی خاله جونم
مامان امیرعلی
7 بهمن 90 17:28
ایشالا خاله زود خوب بشی.چه عکسای خوشگلی .برا خودش مردی شده ها


مرسی خاله جونم چشماتون قشنگ میبینه
نارینه
7 بهمن 90 23:09
ماشالله به این آقا کوچولو ....

انشالله زود زود خوب بشه


مرسی خاله جونم که تشریف اوردین به وبلاگ ما
مامان اميرحسين
8 بهمن 90 12:40
عزيزم چقدر ناراحت شدم طفلي مريض شده ايشالا زود زود سلامت شه پسرمون هواي زمستوني خيلي ويروس داره مواظبش باشيد اگرچه ميدونم هستيد


خیلی ممنونم چشم فعلا منم سرما خوردم بدجور چند روزه که ندیدمش امیرعلی رو
محمد
8 بهمن 90 13:28
ماشاءالله . مردی شدی امیرعلی خان


مرسی عمو جون
مامان زهرا نازنازی
8 بهمن 90 19:43
ماشاالله 1000 ماشاالله

چه عکس قشنگی با ریحانه جون


منم عاشق این عکسم
محدثه
8 بهمن 90 20:23
ماشالله امیرعلی جونم چه خوشمل شده دوستت دارم بوووووووووووووووووووووس


مرسی محدثه جوووووونم منم دوست داااااااااااارم
خاله جون
9 بهمن 90 18:28
سلام عزیزم
انشالله هر چه زودتر خوب خوب بشی جونم
وای خدای من آنفلانزا نههههههههههه
امیرحسین ما هم مریض بود.
منم آنفلانزا گرفتم خییییلی حالم بود.واي آنفلوآنزا خيلي سخته من كه بزرگ بودم از پا افتادم چه برسه به بچه
اميدوارم هميشه سالم و سلامت باشي عزيزم
امیرعلی جون ببوووووووووووووووووووس


مرسی گلم واقعا خیلی بده این مریضی بمیرم براتون
شمام امیرحسین کگل رو ببوسین
محمد
10 بهمن 90 14:09
مامان نفس
10 بهمن 90 18:59
خدا حفظش کنه این مرد کوچولوی نازنین رو...ماشاله خوشگل و نازنینه خیلیییییییی....


سلام شیماجون مرسی که به ما سر زدید ممنونم
مامان ریحانا
10 بهمن 90 21:18
1 سال و 2 ماه و 0 روز و 17 ساعت و 45 دقیقه و 53 ثانیه
14 ماهگیت مبارک


مرسی زن عمو جونم
امید
11 بهمن 90 11:06
سلام
آپـــــــــم ...
منتظرتون هستم .


مرسی که خبر دادین
مامان سید کوچولو
11 بهمن 90 11:06
ایشالله زود زود خوب شه.... چه عکسای نازی. واقعا به چشم به هم زدن بزرگ میشن


مرسی خاله جون...اره همینطوره
مامان عسل
12 بهمن 90 10:06
اميرعلي جون ايشالا هميشه سالم و سلامت باشي عکسها هم خيلي قشنگه چه زود اين فسقليا بزرگ ميشن


مرسی خاله جونم عسل بانوجونم رو بوسسسسسسسس