امیرعلی شيرين تر از امیرعلی شيرين تر از ، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

امیرعلی دردانه ی ما

پرکشیدن انار نازنین

1390/11/5 13:57
929 بازدید
اشتراک گذاری
خداحافظ گل لادن تموم عاشقا باختن
 
ببین گریه هام از عشق چه زندونی برام ساختن
 
خداحافظ گل پونه گل تنهای بی خونه
 
لالایی ها دیگه خواب به چشمانم نمی شونه
 
یکی با چشمای نازش دل کوچیکمو لرزوند
 
یکی با دست ناپاکش گلای باغچمو سوزوند
 
تو این شب های تودرتو خداحافظ گل شبو
 
خداحافظ گل مریم گل مظلوم پردردم
 
خداحافظ همین حالا همین حالا که من تنهام
 
خداحافظ به شرطی که بفهمی تر شده چشمام
 
خداحافظ کمی غمگین به یاد اون همه تردید
 
به یاد آسمونی که من و از چشم تو می دید
 
اگه گفتم خداحافظ نه اینکه رفتنت ساده اس
 
نه اینکه میشه باور کرد دوباره آخر جاده اس
 
خداحافظ واسه اینکه نبندی دل به رویاها
 
بدونی بی تو و با تو همینه رسم این دنیا
---------------------------------
 
 
خداحافظی کردی، یک جوری که انگار، دیگه بر نمی گردی

اشکات شده بود سیل، یک جوری انگار، سراپا همه دردی

سراپا همه دردی، دیگه بر نمی گردی


----------

بار غم رو شونه، بردمش تا خونه ، جای خالیت رو دیدم، اشکام شد روونه

به جز عطر خیالت، نبود از تو نشونه، می دونم که پس از تو، دلم تنها می مونه
__________________
 
انار نازنینمون که این روزا همه ازش حرف میزدن... از سوختگی شدیدش... همه که منتظر خبر خوش از حال انار بودن...همه که ناامید نبودن و به خوب شدن زخماش امید داشتن... دیروز جمعه مورخه30/10/90 برای همیشه پر کشید به اوج آسمونا روحش شاد...یادش گرامی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان اميرحسين
1 بهمن 90 15:47
من كه از صبح كه شنيدم خيلي ناراحتم


منم همینطور
شیپلپلون
1 بهمن 90 17:28
سلام ،انار نازنین مثل اسم بهشتی اش تو آغوش ،دوباره از روی زمین دونه انار بهشتی اش رو پیدا کرد .اگه غصه ایه برای دل تنگ بابا و چشم زار مامانه ولی عزیز دل همه باآرامش بخواب ...
dp
1 بهمن 90 18:23
وای خدا مو به تنم سیخ شد . خدایا به پدر و مادرش صبر بده . خدایا خیلی سخته ، خدایا نمی تونم خودم رو جای پدر و مادرش بزارم . انار که جاش تو بهشته ، اما به پدر و مادرش رحم کن . ای خدا قضا و قدر رو از تمام خانواده ها دور کن . ... وبلاگ روزنگار دختر زیبا و قشنگ بنده با موضوع : واکسن چهار ماهگی ملیسا خانم به روز شد . خیلی خوشحال میشم اگر با اومدنتون ، سری به کلبه یگانه دخترم ، ملیسا بزنید و با نظرهای پر از مهر و محبتتون ، یادگاری از این روزهای طفولیت ملیسا جان به ارمغان بیارید . بی صبرانه منتظر حضور شما هستیم . در ضمن وبلاگتون زیباست . بهتون تبریک می گم .


سلاممرسی از حضور سبزتون
خدا ملیسای نازنین رو براتون نگه داره چشم حتما سر میزنیم
مامان ریحانا
2 بهمن 90 11:12
سلام



سلام عزیزم خوبی؟

محدثه
2 بهمن 90 16:03
محدثه
2 بهمن 90 17:43
سلام خاله جونم این آدرسی که گذاشتم آدرس وب جدیدمه


مرسی گلم
امید
2 بهمن 90 18:10
خواهش میکنم وظیفه منه که به شما خدمت کنم
مامان آرمان
2 بهمن 90 20:28
سلام. من شبی که انار کوچولو پر کشید متوجه شدم و براش خیلی ناراحت شدم.خدا حافظ تمام فرشته های کوچولوش باشه و انار ناز را هم رحمت کنه گرچه اون پاک بود و در کنار فرشته ها جای گرفت.
امید
2 بهمن 90 20:34
مرسی بابت دادن آدرس


خواهش میکنم
آرش
2 بهمن 90 20:52
انار کوچولو از درد و رنج خلاص شد.خدا به بابا و مامانش صبر بده
امید
2 بهمن 90 22:21
سلام
آپم ...


سلام
خدمت میرسیم...
مامان ریحانا
3 بهمن 90 0:10
مامان ریحانا
3 بهمن 90 0:10
سلام
چه خدای عاشقی که گناه می خرد و بهشت می فروشد و ناز بنده را می کشد .
خداوندا در این آخر ماه صفر به حق خون حسین ابن علی به دردهای دل زینب به غریب امام هشتم و به حرمت آقا رسول الله گیرنده این پیام و عزیزانش را در زمره یبهترین بندگانت و مایه مباهات فرشتگانت قرار ده و حاجات خیرش را بر آورده ساز آمین


آمین...
نارینه
7 بهمن 90 22:59
خدا به پدر و مادرش صبر عاجل عنایت کنه

همه جا خبرش رو خوندم ولی عکس نازش رو ندیده بودم ...

خدا به مادرش آرامش بده انشالله