امیرعلی شيرين تر از امیرعلی شيرين تر از ، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

امیرعلی دردانه ی ما

امیرعلی و پیشی

1390/11/21 22:50
611 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزانزیبا

دیروز یه روز خیلی خوبی بود آخه دردونمون مهمون ما بود انقد باهم بازی کردیم و خندیدیم که وقتی بعدنا به همدیگه نگاه میکردیم بازم خندمون میگرفت

من نمیدونم یکی از بازی هایی که امیرعلی خیلی از ش خوشش میاد کشیدن موهای منه اصلا عادت به کشیدن مو نداره ولی منو وقتی میبینه خنده کنان میاد به طرف من و موهای منو تا جایی که زور داره محکم میکشه زیبا

ما تو خونمون یه گربه داریمزیبا که حدود یه سالی با ما زندگی میکنه هر وقت امیرعلی میاد خونمون از پشت پنجره با پیشی حرف میزنه و خیلی ازش خوشش میادزیبا دیروز عصر لباساشو پوشوندم تا بریم حیاط هم یکم تاتی بکنه هم گربه رو از نزدیک ببینه اصلا ازش نترسید دوست داشت نازش کنه که نذاشتمزیبا

زیبا

 

امیرعلی

امیرعلی

امیرعلی جونم مامان النازت یه دوست دوران دبیرستان داره که خیلی باهم صمیمی هستن  پسرش الیار اسفند امسال میره تو دو سالگی امیدوارم وقتی بزرگ شدین شمام دوستای خوبی برای هم باشین

زیبا

امیرعلی

اینم دردونه جونم با دوست خشگلش الیار جوندنیای زیبا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

ملی مامانه میکاییل
22 بهمن 90 9:57
قولبونش بلم من با پیشی بازیش
خاله کوچیک همینه عزیزم
نه اتاق داره نه مو داره هیچی نداره
من از 5 سالگی خاله شدم و هر 5 سال هم پستم تمدید شد کشیدم که می گم
الان خواهر زاده بزرگم رفیق جون جونیمه یه جورایی نفسمه


خدا نکنه خاله جون
ای جوووونم انقد دوست دارم با خواهر زاده ام رفیق جون جونی بشممممممم خوش بحالت خاله جون
ثمين
22 بهمن 90 15:24
سلام
اومدم ازتون دعوت كنم از نمايشگاه هفت سين دنياي نفيس ديدن كنيد
منتظرتون هستم


سلام
خوش اومدین!
چشم خدمت میرسیم
مامان اميرحسين
22 بهمن 90 16:32
سلاممممم چقدر باحال از گربه نميترسه ريحانه هم نميترسه اما اميرحسين وقتي كوچولو بود گربه رو ميديد ميزد زير گريه سيما كلي از شيرين كاريهاي اميرعلي تعريف ميكرد


سلامممممم
اره عزیزم اصلا نمیترسید تازه میخواست بهش دستم بزنه
مرسی سیماجون لطف دارن
مامان
22 بهمن 90 23:54
_███____████__███
__███_███___██__██
__███__███████___███
___███_████████_████
███_██_███████__████
_███_____████__████
__██████_____█████
___███████__█████
______████ _██
______________██
_______________█
_████_________█
__█████_______█
___████________█
____█████______█
_________█______█
_____███_█_█__█
____█████__█_█
___██████___█_____█████
____████____█___███_█████
_____██____█__██____██████
______█___█_██_______████
_________███__________██
_________██____________█
_________█
________█.\
سلام دوست عزیز
با خوشبختی آپم
زنده باشن


سلام عزیزم
چشم خدمت میرسیم
مامان عسل
23 بهمن 90 9:12
سلام اميرعلي جون

آفرين پسر خوب که پيشي رو دوست داري چه ذوقي هم کردي خاله جون از ديدن پيشي من يه اعتراف بکنم من از پيشي ميترسم !!!! برا همين اصلا نميزارم عسل پيشي ببينه عوضش خاله عسل عاشق پيشيه و يه وقتا بهش نشون ميده


سلام خاله
خاله همه بهم میگن امیرعلی شیره!!!
اخه چرا خاله شاید عسلی دوست داشته باشه بازی کنه انقد کیف میده از نزدیک پیشی دیدن
محمد
23 بهمن 90 9:15
شاد باشید وسلامت


مرسی شما هم همینطور
محمد
23 بهمن 90 9:15



دخترک
23 بهمن 90 13:23
,واسه امیرعلی


میسیییییییی
آرش
23 بهمن 90 20:56
آخ چقدر عکس امیر علی با اون گربهه قشنگه امیر علی داره مثل دانشمندا به گربه نیگاه میکنه انگار میخواد در موردش تحقیقات انجام بدهین عکس رو دیدم روحیه ام عوض شد.


مرسی دوست خوبم شما لطف دارین
مهدی 28 کرج
23 بهمن 90 23:50
سلام امیر جونم خوبی میبینم که به پی شی ها غذا میدی کار خوبی میکنی عزیزم
مواظب باش

سلام خاله ممنون که انقد به فکر امیر هستین با اجازه من لینکتون میکنم اصلا هواسم نبود


سلام
اره عمو جون دست و دل بازم دیگه
سلام دوست خوبم مرسی خواهش میکنم باعث افتخاره منه شماهم لینک شدید
مامان ریحانا
24 بهمن 90 1:32
سلام
تیپشو نیگاهههههههههههههه
به پیشی امیر علی پنیر دادی؟


زن عمو خوش تیپم؟؟؟
اره زن عمو خاله نذاشت از غذای ظهر بدم میخواستم مرغ بدم خاله گفت پررو میشه
مامان ریحانا
24 بهمن 90 1:33
اونی اونی اونی
چه پسر خوشجلی


میسی زن عمو
کی اومدین؟خوش گذشت؟ ریحانه جون خوبه؟
محمد
24 بهمن 90 13:04



نارینه
25 بهمن 90 0:15
ای جونم پیشیییییییییییی

منم عاشقه پیشی هستم ...


میخوای پیشی خودمون رو بدم به شما نظرت چیه؟
شهرزاد مامان حسین
25 بهمن 90 4:06
سلام خاله جون. اینم از احساس صمیمیت امیرعلی نسبت به شماست که فقط موهای شما رو می کشه. نازی گل پسر. ببوسش


سلام عزیزم چه عجب خانومی؟
شاید حق بهشما باشه نمیدونم
مرسی
شیدا مامان کیمیا
25 بهمن 90 15:10
اگه شکلات بودی شیرین ترین بودی.اگه عروسک بودی بغلی ترین بودی.اگه شمع بودی روشن ترین بودی و تا زمانی که دوست منی عزیزترینی ولنتاین مبارک


مرسی عزیز دلم ولنتاین شمام مبارک گلم
مامان امیرعلی
25 بهمن 90 16:09
کلا همه امیرعلیا شجاعن.


کاملا درسته
مامان آرینا موفرفری
27 بهمن 90 0:53
آفرین پسره شجاع.آرینا هم از گربه خیلی خوشش میاد.


کلا بچه ها از حیونات خوششون میاد