امیرعلی شيرين تر از امیرعلی شيرين تر از ، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

امیرعلی دردانه ی ما

مهمانی مامان بزرگ جون

1390/5/19 17:02
473 بازدید
اشتراک گذاری

                   زیبا

سلام به همه ی عزیزان و دردانه جون

طاعات و عباداتتون مورد درگاه حق قبول

خدارو شکر میگویمpraying که امسال ماه رمضان یک عضو کوچک دیگر بر سر سفره ی افطار به جمع ما  پیوسته و باوجود نازنینش زندگی مارو شیرینتر کرده

این مطلب برمیگرده به جمعه که عمه جون و عموجون دردانه از تهران اومدن و مامان بزرگ جونی(پدری) مهمونی داده بودن و اولین مهمونی رفتن شازده کوچولوی ما بود

امیرعلی ما که این روزا پرجنب وجوش شده هی دست میزد و صدا درمیاورد و وقتی هم دخترعمه جونشو میدید میگفت به به مه مه اونا هم میخندیدنniniweblog.com خلاصه اون شب شبه به یادموندنی بود و به کوچولومون خوش گذشته بود  

 زیبا

خندیدن 

 

فدای خندیدنت بشم من عزیزکمزیبا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان ریحانه
19 مرداد 90 0:22



زهرا دختر عمه
19 مرداد 90 0:23
سلام چقدر تو خوشگل شدی تو این عکس


سلام عزیزم مرسی جونم چشات خشگل میبینن
مامان ریحانه
19 مرداد 90 4:28
همیشه به شادی آقا امیر علی


مرسی مهربونم
ریحانه
19 مرداد 90 8:57
سلام؛
ممنون یه من سر زدین.
منم شما رو لینک کردم.
صاعات و عبادات شما هم قبول.
وقتی با دردونه سر سفره افطار بشستین منو هم دعا کنین.


مرسی عزیزم حتما دعا میکنم
ارشیا
20 مرداد 90 15:46
سلام سایت قشنگی دارین نی نی تونم خوشکل وبا مزه هست
با اجازه من لینکتون کردم شما هم اگه دوست دارین این کارو بکنید



سلام مرسی حتما
زيبا جون
17 مهر 91 0:12
اخي

X[