امیرعلی شيرين تر از امیرعلی شيرين تر از ، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

امیرعلی دردانه ی ما

امیرعلی و شانزده ماهگی

1391/1/10 0:11
464 بازدید
اشتراک گذاری

ziba

ای تنها دلیل رد کردن هر دلیل و ای تنها بهانه ی آوردن هر بهانه

دیوانه ی مهربانی تؤام….

ای بهترین چه خوب شد که به دنیا آمدی و چه خوبتر شد که دنیای من شدی

پس برای من بمان و بدان که تو تنها بهانه برای بودنی

ziba

امیرعلی جونم همیشه به قداست چشمهای تو ایمان دارم

چه کسی چشمهای تو را رنگ کرده است؟

چه وقت دیگر گیتی تواند چون تویی خلق کند؟

فرشته ای فقط در قالب یک انسان

فقط ساده می توانم بگویم عزیزم  ماهگیت مبارک

ziba

پ.ن: امیرعلی جونم درست در سوم فروردین تونست اسمم رو بگه اونم نه یکبار بلکه صدبار الهه=الالهنیشخند

اینم هدیه ی من به امیرعلی جونم

hldvugd

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

مامان امیرعلی
10 فروردین 91 2:44
ای جانم.16 ماهگیت مبارک عزیزخاله.وای داری کم کم به واکسن 18 ماهگی نزدیک میشیا.تبریک خالش که اسمت رو میگه.میدونم چه حسی داری.آبجی منم رو امیر خیلی کار کرد تا بگه خاله ولی نگفت.اما اسمش رو صدا میزنه.مه بو=محبوب



مرسی عزیزم
یعنی خیلی سخته؟؟؟ تب میکنه؟؟
انقد دلم ضعف میره که نگو
مامان امیرعلی
10 فروردین 91 2:45
راسی ایول طراحی قالب .خیلی بامزه شده


مرسی عزیزم کار دوستمون آرش هست
مامان امیرعلی
10 فروردین 91 11:41
امیرعلی ما برا واکسن فقط یه روز تب کرد و خوابیده بود.دیگه فرداش خوب خوب شد.زیاد نگران نباش.فعلا این دندونا دارن حالشو میگیرن


انشالاه که زودی دربیارهدندوناشو تا کمتر درد بکشه فداش بشم
محدثه
10 فروردین 91 17:24
سلام امیرعلی جونم 16 ماهگیت مبارک ایشالله زودتر بزرگ میشی و زیر سایه ی پدرو مادرت زندگی پراز آرامش رو داشته باشی قاب وبلاگت خیلی بامزه شده دوستتون دارم منم آپم به منم سربزنید


سلام محدثه جونم
مرسی عزیز دلم فدات بشم همچنین
چشم گلم
ملی مامان میکاییل
11 فروردین 91 12:19
16 ماهگیت مبارک نازنین

دستته الاله جون هم درد نکنه
من یادمه یکی از خواهر زاده هام که
خیلی هم دوستش دارم وقتی ایایت
صدام کرد جقدر ذوق زده شده بودم
اتفاقان من هم براش پت خریدم یه باری سوغاتی


مرسی عزیزم
واقعا چه جالب همین اسممون رو کج و کوله میگن کلی ذوق زده میشیم چه برسه که درست بگن اون موقع هست که قلمبی میخوریمش
نارینه
11 فروردین 91 22:45
دیگه رسما خاله شدی !! وقتی اسمت رو به زبون میاره چه حسی داری !!!!!!!!!؟؟


آره؟؟
انگار قند تو دلم آب میکنن!!!


محمد
11 فروردین 91 23:10
16 ماهگیت مبارک امیر علی


مرسی عمو جون
مادرانه
12 فروردین 91 13:19
سلام عزیزم.16 ماهگی امیر علی جون مبارک ازطرف من ببوسینش
خدا پدر شمارو هم رحمت کنه.امیدوارم که این تعطیلات به شما خوش گذشته باشه.....!


سلام مادر مهربان
مرسی عزیزم
همچنین به شما عزیزم
مامان امیرعلی
12 فروردین 91 16:31



مامان حنا
14 فروردین 91 3:11
سلام عزیزم
سال نوتون مبارک ایشالله سال خوبو خوش و پر برکتی در پیش رو داشته باشید
تولد 16 ماهگی امیرعلی جون رو هم تبریک میگم ایشالله تولد 120 سالگیش باشه
وخوشحالم که امیرعلی جون اسم شما رو گفت و شما رو خوشحال کرد خدا براتون نگهش داره
از طرف من ببوسیدش


سلام عزیز دلم
مرسی گلم از لطفتون ممنونم خدا حنای نازنین رو هم براتون نگه داره شمام گل روی ماهشو ببوسین
مامان امیرعلی
14 فروردین 91 15:53
چرا از پست جدید خبری نیست؟


به همین زودی انشالاه
مامان اميرحسين
14 فروردین 91 23:19
عزيزم 16 ماهگي مبارك وااااااي پسر منم عاشق پت و مته


مرسی خاله البته قابلی نداره ها
عسل
15 فروردین 91 8:44
16 ماهگي مبارک اميرعلي جان آفرين که انقدر خوشگل اسم خاله مهربون رو ميگي


مرسی عزیزم
بس که خاله جونمو دوست میدارم!!!
نسترن
15 فروردین 91 15:43
مبارکه خاله جون.120 ساله شی ایشالله


مرسی خاله جونم ممنونم
نسترن
15 فروردین 91 22:04
خصوصی دارید


مرسی عزیزم ولی خصوصی نبود
سمیه : مامان مسیح مقدس
16 فروردین 91 14:40
سال نو مبارک خاله جون...
امیدوارم تعطیلات به شما و مامان و بابا خیلی خیلی خوش گذشته باشه ...
و البته بقیه سال رو هم همینطور گل لبخند رو لباتون باشه...
ما آپیم با 4 پست جدید مربوط به تعطیلات نوروز...
خوشحال میشیم بیایین پیشمون...


سلام گلم
مرسی عزیزم
چشم حتما خدمت میرسیم
باباش
16 فروردین 91 21:57
سلام عزیزان
جالبه برام که میبینم همون کاری رو که بنده کردم پدرمادرای زیادی دارن انجامش میدم خدا کوچولوتونو براتون نگه داره
منم یه وبلاگ برا امیر حسین درست کردم و گاه گاهی یه سری مطالب براش میذارم
به من هم سر بزنین
اگه اجازه بفرمایید لینکتون کنم تا بیشتر به هم سربزنیم


سلام بابای مهربون
ممنون که به ما سرزدید و خوشحال میشم تبادل لینک کنیم و بیشتر آشنا بشیم
ولی متاسفانه آدرستون رو اشتباه نوشتین من نمیتونم بهتون سر بزنم
فرنوش
16 فروردین 91 21:59
سلام الهه جونم سال نو مبارک خوبی ؟امیرعلی چطوره؟الهی قربونت بشم که همیشه به من لطف داری ببخش یه مدت نبودم آخه اسباب کشی داتشیم و گرفتار بودم و بعدشم نت نداشتم همین امروز نتم وصل شده بوسسسسسس مهربونم


واااااااای سلام گلم
ما خوبیم شما چطوری؟بخدا خیلی نگرانت بودم عزیزم
خوشحالم برگشتی پس خسته نباشی گلم
سمیه : مامان مسیح مقدس
16 فروردین 91 22:37
سلام عزیزم...ممنونم که بهمون سر زدی خانومی...
و بابت همه ی کامنت های قشنگت هم متشکرم...
سراوان یکی از شهرهای سیستان و بلوچستان هست...
ما هم زاهدان هستیم...


سلام عزیز دلم
خواهش میکنم خانومی
چه خوب پس شما زااهدانی هستید خوشبختم گلم
آرش
18 فروردین 91 15:00
امیر علی جان 16 ماهگیت مبارررررکککککککککک
الاله ماشالا به این سلیقه چه پت و مت خوجلی کادو دادی.


مرسی عموجون
خواهش میکنم قابل شمارو نداره
مریم
18 فروردین 91 15:41
16 ماهگیت مبارک باشه


مرسی عزیز دلم
مامان ریحانا
19 فروردین 91 17:26
سلام
16 ماهگی و الاله شدنت مبارک


سلام
مرسی هه هه هه مرسی عزیزم