امیرعلی شيرين تر از امیرعلی شيرين تر از ، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

امیرعلی دردانه ی ما

امیرعلی و دلتنگی خاله

1391/2/6 12:50
1,150 بازدید
اشتراک گذاری

سلام11.gif

امیرعلی جونم خیلی دلم برات تنگ شده از وقتی کلاسام شروع شده دیگه کمتر می تونم روی ماهتو ببینم فقط از طریق تلفن صداتو میشنوم و دلم آروم میگیره

مامان بزرگ فیروزه دوهفته ای میشه که خونشون رو عوض کردن و اومدن نزدیک خونه ی شما البته سه تا عمو و یعه دختر عموی دیگه هم نزدیکن به خونه شما

از امروز تا جمعه مامان بزرگ فیروزه تو خونشون به خاطر وفات ام ابها حضرت فاطمه زهرا (ص) روضه دارن و سرت حسابی گرمه

امروز صبح خواهرم زنگ زده میگه که دیشب که خونه ی مادر شوهری مونده بودیم الان اومدیم خونمون امیرعلی فک میکنه اومدیم خونه ی شما و اتاقارو نیگا میکنه میگه اَلالـه

منم زودی گوشی رو از مامان گرفتم میبینم بله شیطون بلا داره منو صدا میزنه آخ که دلم چقدر امیرعلی رو خواست الان که این مطلبو مینویسم چند ساعتی گذشته ولی بازم دلتنگشم و اين بهونه اي شد كه بيام اينجا و برات مطلب بذارم جمعه قراره دردونمون رو ببینم الهی خاله فدات بشه

عکس جدید ندارم چندتا عکسی که قبلا گرفتمو میذارم

شکلکهای جالب و متنوع آروین

اميرعلي

اميرعلي

اينجا مامانم نماز ميخوند چادرو از مامانم گرفته و مثلا داره نماز ميخونه!!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مادرانه
6 اردیبهشت 91 14:54
سلام عزیزم خوبین شما .دوری از عزیزا خیلی سخته .اما زیبایی این دلتنگی به دیدارشه که به ادم صبر میده.موفق باشی گلم


سلام مرسي شما خوبين؟بهترين انشالاه؟
واقعا همينطوره
خاله جون
6 اردیبهشت 91 15:17
سلام عزیزم
منم احساس شماراکاملادرک میکنم خاله جون


سلام گلم
آخي بس شما هم با من همدرديد
مامان ریحان عسلی
6 اردیبهشت 91 16:35
سلام
ای پسر ناقلا
خاله کم پیدایی درس و دانشگاه خوب پیش میره


سلام
گلم اين روزا سرم شلوغه هفته اي 5بار دانشگاهم و سختي راهم كه از يه طرف!
مرتضی
6 اردیبهشت 91 16:38
سلام دوست عزیز ،بچه ی عزیز و دوست داشتنی داری انشا ء الله از زمینه سازان ظهور حضرت مهدی عجل الله بشه ،دوست دارم باهم تبادل لینک و برو بیا و اظهار نظر داشته باشیم،اگه موافقی و افتخار میدی منو با عنوان دوست آخرالزمانی یا بصیرت آخرالزمانی لینک بفرما و دوباره بفرما که شما رو با چه عنوانی لینک نمایم.امیدوارم موفق باشی ، همیشه و همیشه.


سلام آقا مرتضي
مرسي كه بهمون سرزديد چشم بهتون خبر ميدم
نارینه
6 اردیبهشت 91 16:48
نازی خاله ی مهربون ...

بوووووووووووووووس


مرسي عزيزم
بووووووووووووووووس
مامان امیرعلی
6 اردیبهشت 91 18:43
ای جانم.آخی.کی بشه خودت مامان بشی
چرا عروست نمیکنن،میخوان ترشی بندازنت
آبجی منم اگه من نرم بالا اون حتما میاد که امیرو ببینه.همش از اون بالا صدا میزنه امیر خوابه یا بیدار
منم دوست دارم خاله بشم.فکر کنم خیلی باحاله


سلام
اي بابا چرا گير دادي؟اگه دلت برام ميسوزه يكي برام بيدا كن
خاله ها همشون مهربونن انشالاه شمام به زودي طعم خاله بودن رو ميچشي
ملی مامان میکاییل
7 اردیبهشت 91 0:31
ای جانممممممممممم
عزیزم با اون چادرت ، بیا پیشه آلالاله دلش برات تنگ شده خوب


فداااااات
محمد
7 اردیبهشت 91 10:38
ماشاءالله به امبر علی؟



مرسي ممنونم
مامان گیسو جون
8 اردیبهشت 91 0:28
سلام عزیزممممممم خوبی ؟
ای جانم چه عکس بامزه ای
خاله جون برای منم دعا کن خوب ؟
بوسسسسس
خصوصی داری


سلام خانومم مرسي شما خوبين؟
چشم خاله
بوسسسسسسسسس
مرسي مرسي مرسي
مامان اميرحسين
8 اردیبهشت 91 2:17
عزيزم ايشالا هرچه سريعتر اميرعلي رو ببيني


مرسي عزيزم
مامان حنا
8 اردیبهشت 91 5:25
سلام عزیزم خوبی؟؟؟؟
با درسو دانشگاه چه میکنی ایشالله که با موفقیت پشت سر بگذاری
وای خدا پسمل نازو نگاه کن خدا از چشم بد حفظش کنه چادرشو نگاه کن خاله میخوای نماز بخونی قبول باشه عسلم می بوسمت عزیزخاله


سلام گلم مرسي شما خوبين؟
هي كنار ميليم ديگه...
مرسي عزيز دلم مرسي خاله جون شمارو هم دعا ميكنم
بوسسسسسسسسسسس:
زهرا از نی نی وبلاگ213
9 اردیبهشت 91 14:22
سلاااااااااام به کوچولوی عزیزم و خاله ی مهربونش
من زهرا هستم یه پسر کوچولو دارم به اسم محمد حسین و یه نی نی ناز در راه. خوشحال میشم با هم تبادل لینک کنیم و دوستای خوبی برای هم باشیم. لطفا در صورت تمایل منو به اسم نی نی وبلاگ213 لینک کن و خبر بده تا منم لینکتون کنم مرسی


سلااااام به دوست عزيزم
خوشحال شدم كه بهمون سرزديد
شما به جمع دوستاي اميرعلي جون بيوستيد
مامان ریحان عسلی
10 اردیبهشت 91 1:35
سلام
چه خبر از ایمیل؟


سلام مرسي اومدن عزيزم دست گلت درد نكنه
مامان هانیه سادات
10 اردیبهشت 91 7:33
سلام.از لطفت بینهایت سپاسگزارم.


سلام
مرسي عزيز دلم خواهش ميكنم
مامان آرمان
14 اردیبهشت 91 16:48
هوس کردی دخمل بشی امیر علی؟؟؟؟؟بزار کلاسهای خاله تموم بشه اونوقت یک دل سیر با هم بازی میکنید.



اين كلاساي خاله انگار تمومي نداره