امیرعلی شيرين تر از امیرعلی شيرين تر از ، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

امیرعلی دردانه ی ما

اميرعلي و خونه مامان بزرگ فيروزه+17ماهگي

1391/2/10 21:08
731 بازدید
اشتراک گذاری

سلام112.gif

بلـــــــــه بالاخره روز جمعه شد و من و مامان صبح زود راهي خونه ي اميرعلي جونم شديم آخه من ساعت يازده كلاس داشتم واسه همين زود رفتيم  نون روغني و خامه عسلم گرفتيم و دوره همي صبحونه اي نوش جان كرديم يكمي هم با اميرعلي جونم بازي كردم و چندتا عكس گرفتم كه تو بست هاي بعدي ميذارم

بعدازظهر مامان و خواهرم قرار بود برن خونه ي مادربزرگ فيروزه همون طور كه تو بست قبلي گفتم از چهارشنبه تا جمعه روضه داشتن منم ساعت هفت رسيدم خونه ي مامان بزرگ فيروزه همه ي زن عموها و دخترعموهاي دردونه اونجا بودن

زن عمو سيما زحمت كشيدن از اميرعلي چندتا عكس گرفتن كه اينجا براتون ميذارم

شکلکهای جالب و متنوع آروین

 

 

اميرعلي

اميرعلي

اميرعلي

اميرعلي

اميرعلي

اينجا وقتي داشتيم عكس ميگرفتيم چشماتو بخاطر نور فلش ميبستي(وقتي ميگيم اميرعلي چشمك بزن اين جوري چشماتو ميبندي و باز ميكني)

اميرعلي و

اينم اميرعلي جونم با ريحان عسلي دخمل عموش

ريحانه اين روزا وقتي اميرعلي رو ميبينه ميگه اميييير امييييير بيا بيا (انقد قشنگ ميگه كه خدايي قند تو دلم آب ميشه)103.gif

اميرعلي

اميرعلي- عسل-ريحانه. خونه ي عمو یحیی (اين عكسو امروز سيما جون ايميل كرده گفتم اينحا بذارم يادگاري بمونه)

شکلکهای جالب و متنوع آروین

عزيكم اميرعلي جونم

الفبا برای سخن گفتن نیست / برای نوشتن نام توست اعداد

پیش از تولد تو به صف ایستاده اند

تا راز زاد روز تو را بدانند

ماهگيت مبارك

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان ریحان عسلی
10 اردیبهشت 91 17:00
خصوصی
مامان ریحان عسلی
10 اردیبهشت 91 17:36
سلام
عزاداری هاتون قبول
به به عکسای ریحان هم که گذاشتی ریحان اینجا ریحان اونجا ریحان همه جا
خواهش میکنم .. کاری نکردم گلم
17 ماهگی امیر خان هم مبارک ... ماه دیگه اوف میشه خاله جون
راستی امیر علی دخملم که این همه مهربونه و حتی صدات میکنه امیر بیا بازی دیگه نزنیشاااااااااا کُب ( اینم به قول ریحان که به خُب میگه کُب )
اینم واسه توضیح عکس آخری که گذاشتید : خونه ی عمو یحیی شب دوم عید 91 تصحیحش کن


سلام گلم
خواهش ميكنم عزيز دلم ريحان عسلي محبوب همه هست
مرسي زن عمو جون چشم سعي ميكنم ديگه اذيتش نكنم
.اااي مرسي عزيزم
خاله جون
10 اردیبهشت 91 20:11
هفدهمین ماهگردتو تبریک میگم جونم.


مرسي خاله جون
محدثه
10 اردیبهشت 91 22:23
سلام امیرعلی جونم 17 ماهگیت مبارک عزیزم عکسات مثل همیشه خیلی خوب شدن خاله جونم دستتون درد نکنه


سلام محدثه جونم
مرسي گلم نظر لطفته فداااااات
X
نسترن
10 اردیبهشت 91 23:23
سلام.چه عکسای قشنگی.ولی نفهمیدم چی شد؟امیر علی با ریحان عسلی مگه باهم نسبت دارن؟


سلام
مرسي عزيزم بله ريحانه دختر عموي اميرعلي هستش
مامان حنا
10 اردیبهشت 91 23:37
سلام عزیزم
17 ماهگی امیرعلی جون مبارک
وای عزیزم من نمی دونستم امیرعلی جون دختر عموی ریحان جون هستش چه خوب خدا هر دوشون رو حفظ کنه
خیلی خاله مهربونی هستی عزیزم ایشالله روزی برسه که خودت مادر بشی
عکسا خیلی قنگ بودن از روی ماه امیرعلی جون ببوس خیلی دوستتون دارم


سلام خانومم
مرسي عزيزم
خيلي ها با ديدن اين بست فهميدن كه باهم نسبت فاميلي دارن گرچه كه قبلنم از ريحانه جون عكس گذاشته بودم
مرسي شمام حناجون رو ببوسينX[
مامان سيد كوچولو
11 اردیبهشت 91 0:02
معلومه خيلي شيطون شده پسركمون. از نگاهش معلومه ديگه خيلي زود زود دلت براش تنگ ميشه. نه خاله جون؟


آره عزيزم شيطون و بلا
آره هميشه وقتي نيستم ميگه آلاله
مامان امیرعلی
11 اردیبهشت 91 17:45
سلام.نمیدونستم ریحان عسلی دختر عمو امیرعلیه.چه جالب.بابا ایول همه فامیلین اینجا.ما فقط غریبیم.تک و تنها.
امیرعلی جونم چه خوشتیپ شدی تو اون لباسا


سلام
واقع؟با ديدن عكس ريحانه تو اين قسمت همه اين حرفو ميزنن تازه دخترعمه ي اميرعلي هم وبلاگ داره"باران رحمت الهي"
غريب چرا بس ما اينجا چيم؟
واقعا چشمات خوش تيبن
مادرانه
11 اردیبهشت 91 19:13
سلام گلم.17ماهگی امیر علی جون مبارک خاله جون جونی.خب خدارو شکر که رفتی ازامیرعلی نیرو گرفتی تا دیدار بعدامیر علی جون رو ببوسشامیدوارم که همیشه سلامت باشه


سلام عزيزم
مرسي ممنونم
مرشسي شما هم گلشيدجونو ببوسين شما هم هميشه شاد باشيد ديگه نبينم غصه بخوري مامان قشنگ جون
نارینه
12 اردیبهشت 91 1:05
چشمت روشن خاله ی دلتنگ ... بالاخره دیدی گل پسری رو

17 ماهگیش هم مبارک

عکس اول و دوم خیلی قشنگه ... کلی دست و پا توشه !!


مرسي نارينه جونم الهي من فدات بشم عزيزم
ممنونم ايشالاه 17 ماهگيه بهداد جونم
اووووه چقدر به جزئيات فك ميكني
محمد
12 اردیبهشت 91 8:53
17ماهگیت مبارک امیرعلی خان
عزاداری هاتون قبول حق


مرسي عمو جونم
مرسي به همچنين
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
12 اردیبهشت 91 15:43
سلام عزیزم.ممنونم بابت تبریکتون.شما هم استاد من بودین و بهم درس زندگی دادین.روز شما هم مبارک.



سلام گلم
خواهش ميكنم ممنونم مرسي
مامان آرینا موفرفری
12 اردیبهشت 91 16:20
عزیزم 17 ماهگیت مبارک.
چه عکسای خوشگلی گرفتی خاله جون.


مرسي خاله جون
فدات بشم نظر لطفتونه
مهدی
13 اردیبهشت 91 20:40
سلام خاله خوبی ریجانه عسلی فامیلونه

سلام امیر جونم خوبی دیگه سری به ما نمیزنی دلم برات تنگ شده ریحانه رو اذیت کن باشه به منم سر بزن


سلام بله عزيزم دخترعموي اميرعليه
خب شما مطلب جديد بذاريد بيايم مياي ميبينيم نيستيد برميگرديم بازم ميايم بيشتون


ملی مامان میکاییل
14 اردیبهشت 91 12:17
اول این که 17 ماهگیه عزیزه دلم مبارک
دوم اینکه عکسای این پست واقعان قشنگ بودن عزیزمییییییییییییی امیر علی


مرسي عزيز دلم
الهي فدات بشم من چشمات قشنگ ميبينن
مامان آرمان
14 اردیبهشت 91 16:44
سلام مجدد.
راستی از پیام تبریک زیباتون ممنون..امیدوارم شما هم همیشه موفق باشید...راستی راستی این امیرعلی چقدر عوض شده..داره مرد میشه...خیلییییییییییییی ناز افتاده از همیشه قشنگتر....


سلام
خواهش ميكنم مرسي ممنونم چشماتون قشنگ ميبينه شما هميشه به ما لطف داشتين