امیرعلی شيرين تر از امیرعلی شيرين تر از ، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

امیرعلی دردانه ی ما

امیرعلی و بیوگرافی تحصیلی خاله

1390/10/22 9:16
759 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

سلام خاله جونمziba

عزیزک خاله امتحانات خاله جونی دو هفته ای میشه که شروع شده و تا هفته ی بعد ادامه داره امتحاناتم رو بدم وارد ترم چهارم میشم واااااااااااااای خدا جونم اصلا باورم نمیشه که دوسال گذشتزیبا

قند عسلم من قبولی کنکور  89 ام در رشته ی ریاضی در مقطع کارشناسی از دانشگاه پیام نور شهرستان بستان اباد که حدود نیم ساعتی با تبریز فاصله داره مهر امسال بابا رحمان زحمت کشیدن و انتقالی به صورت مهمان منو به تبریز گرفتن البته خاله جونی اصلا دانشگاهمون انتقالیمو نمیداد با برگ فوت بابا بزرگ جونی و کلی دوست اشنای بابا رحمان(پارتی بازی) تونستن یک ترم رو تو تبریز بخونم حالا ترم بعد رو خدا کریمه ببینیم چی میشه شاید برگردم دانشگاه خودمون

دوست داشتم عکسهای دانشگاهی که به صورت مهمان میخونم تو وبلاگت بزارم تا بعدنا که خودم و خودت دیدی یادی از گذشته بکنم و خاطراتم دوباره زنده بشهziba

ziba

 
 
درب ورودی دانشگاه
 
 
  •  اینجا هم حیاط دانشگاهمون هست (حیاط پشتی)
 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان ریحانا
22 دی 90 9:18
سلام
موفق باشید یاد خودم افتادم یادشششششششش بخیر
خصوصیتو چک کن


سلام
مرسی عزیزم
مریم
22 دی 90 14:44
موفق باشی گلم


ممنونم مریم مهربون
مامان زهرا نازنازی
22 دی 90 19:26
موفق و سربلند باشی خاله ی مهربون


مرسی دوست نازنینم
ملی مامانه میکاییل
23 دی 90 10:27
بابا ریاضی دان ، تانژانت ، کتانژانت ، جدوله ضرب
من که کلاس اول بودم تفریق بزرگترین مشکله زندگیم بود


بابا مرسییییییییی
من ارزو میکنم کاش الان کلاس اول بودم
مامان گیسو
24 دی 90 23:03
عزیزم منم یه ترم ریاضی محض خوندم اما انصراف دادم
موفق باشی گلم


چه جالب! واقعا درس سختیه
مرسی عزیزم
محمد
25 دی 90 14:33
امیدوارم در تمام مراحل زندگی موفق وموید باشید
دانشگاه قشنگی دارید ؟
ان شاءالله مقطع دکتری


مرسی ممنونم انشالاه
مامان اميرحسين
26 دی 90 23:35
ايشالا موفق باشي و ترم بعد ديگه موندگار شي تبريز


مرسی عزیزم انشالاه
مامان امیرعلی
29 دی 90 22:08
بابا ایول دمت گرم خاله.بچه درس خونیا.موفق باشی همیشه


مرسی عزیز دلم شمام همینطور
مامان عسل
30 دی 90 13:46
ايشالا هميشه موفق و سربلند باشيد


مرسی عزیز دلم


مامان آرمان
30 دی 90 23:40
سلام.امیدوارم همیشه در تمام مراحل زندگیت موفق باشی خاله مربون


سلام
مرسی دوست بهترینم
ابوالفضل
4 بهمن 90 22:19