امیرعلی شيرين تر از امیرعلی شيرين تر از ، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

امیرعلی دردانه ی ما

امیرعلی و اولین قدم برداشتن

1390/10/23 20:34
649 بازدید
اشتراک گذاری

ز

سلام به دوستان مهربانم و امیرعلی زرنگ و قندعسلمziba

مادر بزرگ امیرعلی (پدری) از دیروز 22/10/90 به مناسبت اربعین حسینی به مدت سه روز عزاداری حسینی تو خونشون دارن و امروز قسمت ما هم شد و با مامانم به خونشون رفتیم 

تازه رسیده بودیم که خواهر جونی خبر راه رفتن امیرعلی رو برای اولین بار بهمون داد وای چه ذوقی میکرد مامان الناز که نگو تبریک میگم خواهرجونمزیبا

بعدازظهرم که پیش دردونه بودم برای دومین بار این حرکت رو تکرار کرد خودمونیم منم خیلی ذوق کردم  قدم اول رو با موفقیت میتونی برداری ولی تو قدم دوم تعادلت رو از دست میدی و میفتی

امروز پسر نسبتا ارومی بودی موقع ناهار خوردن همش آب میگفتی امروز فهمیدم که نوشابه رو هم دوست داری ولی مامان الناز نذاشت بخوری اخه میگه برای دردونم مضره

دوستت دارم خاله جونیziba

 اینم چندتا عکس از امیرعلی جونم

دنیای زیبا

امیرعلی

امیرعلی

امیرعلی

امیرعلی

اسرا

 

این دخمل خشگل و کوچولو هم دخمل برادر جاری خواهرمه ziba

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

مامان زهرا نازنازی
23 دی 90 21:05
مبـــــــــــــــارک باشه

الهی در زندگیت ثابت قدم و سربلند باشی


مرسییییییییی
ممنونم خاله جونم
مامان ریحانا
24 دی 90 1:49
به به همیشه خوش خبر باشی
مبارکه چهذوقی داره اولین ها
ماشالا چه بزرگ شده من بدو تولدش دیده بودمش
اسرا چه نازه خیلی شبیه مامانشه اینطور نیست؟


مرسی عزیز دلم
اره خیلی ادم ذوق میکنه
اره منم گفتم شبیه مامانشه بعضیا هم میگفتن شبیه مامان بزرگش(پدری) هم هست
مامان گیسو
24 دی 90 23:00
سلامممممممم عزیز دلمممممم خوبی؟
ای جانممممممم مبارکککککککککککک اولین قدمت عزیز دل خاله
ماشاا... هزار ماشاا...
بوسسسسسسس


سلام مرسی گلم
ممنونم خاله ی مهربون
بوسسسسسس
خاله جون
25 دی 90 11:43
تبرییییییییییییییییییییک میگم جونم



مرسی خاله جووووووون
محمد
25 دی 90 14:31
عزاداری هاتون قبول حق
امتحانا خوب ههه؟
شاد باشید وسلامت


سلا
منم التماس دعا دارم
همشونو دادیم تمون شد اخیییییییییییش
مریم
25 دی 90 16:40
مباااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارکه عزیزم



مرسی عزیزم


محدثه
25 دی 90 22:29
سلام خوشملم خبری اذت نیست؟


سلام عزیز دلم فصل امتحانات و غیبت های طولانی


امید
26 دی 90 22:15
سلام
مرسی از نظرت عزیزم


سلام خواهش میکنم دوست عزیز
مامان اميرحسين
26 دی 90 23:34
به سلامتي اميرعلي جون راه ميره


مرسی ولی یه قدم بیشتر نمیتونه بره
محمد
27 دی 90 10:56






مریم
27 دی 90 14:55
خصوصی


مرسی



خاله جون
28 دی 90 11:44
سلام عزیزم ممنون از احوال پرسیاتون
بله امیرحسین اومده.ممنون


سلام گلم خواهش میکنم
به سلامتی ببوسینش
مریم
28 دی 90 16:36
رمز رو برات خصوصی فرستادم بازم راه رفتن مبارک باشه


سلام عزیزم مرسی گلم
مامان آنیسا
29 دی 90 15:02
چه پسملی ...چه پسملی...به به به


سلام
مرسی از حضورسبزتون خوشحالمون کردید
مامان سید کوچولو
29 دی 90 18:20
راه رفتن نی نی ها واقعا ذوق داره... چی میخونی نی نی درس خون؟


واقعا همینطوره دوستم
فرنوش
30 دی 90 1:03
سلام عزیزدلم خوبی ؟آقاموشه چطوره ؟
اولین قدم های گل پسری رو تبریک میگم انشالله همیشه توی زندگیش موفق و سربلند باشه
ای جااااااااااااااااااانم خاله موش بخورتت با این زبون شیرینت وووووووووووییییییییییییی


سلام عزیز دلم
مرسی لطف دارین شمام همینطور امیدوارم همیشه موفق و موید باشید
مامان عسل
30 دی 90 13:44
مبارک باشه اولين قدم برداشتنت اميرعلي خوشتيپ


مرسی خاله ی مهربونم
مریم
2 بهمن 90 17:05
سلام عزیزمشما میگی 40 تا توی 4 دقیقه ما 40 توی 1دیقیقه بزنیم نمره ی کامل میگیریم


سلام
ای بابا چقدر سخت میگیرن
مریم
2 بهمن 90 17:26
کجاشو دیدی
مامان آرمان
2 بهمن 90 20:34
قدم برداشتن گل پسری مبارککککککککک
امیدوارم در تمام مراحا زندگیش قدمهای محکم و استوار و در مسیر مثبت برداره و موفق باشه


مرسی خاله جون
مریم
5 بهمن 90 17:18
سلام عزیزم 6/11تولد منه همه دعوتین


سلام وااااااااای جشن تولد
مبارکه عزیزم تریک میگم