امیرعلی شيرين تر از امیرعلی شيرين تر از ، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

امیرعلی دردانه ی ما

لغت نامه ی امیرعلی

1390/10/29 21:50
651 بازدید
اشتراک گذاری

 شکلکهای جالب آروین

سلام نفس خالهziba

قربون حرف زدنت بشم من الهی امیرعلی ما حرف زدن رو خیلی زود شروع کرد برعکس راه رفتنش که الان یکی دو قدم بیشتر نمیتونه قدم برداره

موش زبونتو بخوره که این روزا کارت شده دلبری کردن واسه ماها وقتی یه کلمه ای رو دو سه بار تکرار کنیم و یاد میگیری و میشه اون کلمه تکه کلامت راسته که میگفتن شیرین ترین دوران کودکی همون حرف زدنشه ziba

چندتا از کلمه هایی که دردونمون یاد گرفته رو مینویسم البته هم فارسیشو هم ترکیشودنیای زیبا

مامان:مامان

بابا رفت: بابا گِددی

الو:ایو

آب:آب

اونو بده:اوووونی

عروسک و عکس خودش:نی نی

من چکارکنم:من نِی نییم

عمه:عمه

یک دو سه:یک دو سه

برو:گِد

وقتی هم که اب رو مینوشی اخرش میگی هَــه این کارو از بابا رحمان یاد گرفتی

امیرعلی

 

این پست ادامه دارد...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

مامان امیرعلی
29 دی 90 22:07
سلام.آفرین به امیر علی شیرین زبون.


سلام مرسی خاله جون
مامان اميرحسين
29 دی 90 23:59
چه خوب داره تركي كم كم وارد ميشه هاخيلي خوبه لغت نامه اش رو براش يادگاري ميزاري


مرسی عزیزم ممنونم
امیرحسین نازنین رو ببوس
مامان ریحانا
30 دی 90 2:44
آفرین به این پسر شیرین زبون
اونی اونی اونی


مرسی زن عمو جوووون
اونی اونی میخوام (منظورم ریحانه رو میخوام
مامان عسل
30 دی 90 13:42
سلام به به چه پسر باهوش و زرنگي خيلي ناز حرف ميزني خاله آفرين


مرسی خاله جونم عسل جونو ببوس
sevin
30 دی 90 14:17
به سایت ما سر بزنید و کد لوگو را کپی کنید.


چشم مرسی که به ماسرزدید
هستی
30 دی 90 16:16
سلام
انار کوچولو به آسمان ها رفت
روحش شاد


برای یک لحظه خشکم زد...
ای وای واقعا متاسف شدم و ناراااااااااااااااحت
آرش
30 دی 90 19:25
سلاااااااااااااااممممم
چقدر دوس دارم صداشو بشنوم وقتی داره شیرین زبونی میکنه
خدا حفظش کنه امیر علی گلتونو


سلاااااااااااااممممم
میگفتین گاوی گوسفندی برای اومدنتون قربونی میکردیم
مرسی که اومدی و ممنونم از لطفتون
مامان زهرا نازنازی
30 دی 90 21:53
همیشه لبت خندون و دلت شاد باشه عزیزم


مرسی خاله جون
مامان آنیسا
1 بهمن 90 1:47
سلام @};
به به به .افرین به این گل پسر ...قند عسل


سلام
مرسی لطف دارید
محمد
1 بهمن 90 9:13
باریکلا به امیر علی خان .
شاد باشیسد وسلامت


مرسی دوست خوبم
همچنین شما
محمد
1 بهمن 90 13:14
رحلت حضرت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن( ع )و امام رضا (ع)برشما وخانواده محترمتان تسلیت باد. التماس دعا


منم بهتون تسلیت میگم ...التماس دعا
مریم
1 بهمن 90 14:05
ای قربونش برم من شیطون بلا مامانی


خدا نکنه عزیزم ممنونم
مریم
1 بهمن 90 15:14
عزیزم متن و تلگراف کردم


مرسی عزیزم
مریم
1 بهمن 90 15:14



مریم
1 بهمن 90 15:14
ملی مامانه میکاییل
1 بهمن 90 16:36
به قوله بچه های امروز حرف زدنت تو حلقمه مخصوصان بابا گددی


سلام انگار شمام زبون اذری بلدیدا؟
شیپلپلون
1 بهمن 90 17:33
امیر علی خان هم مثل بقیه دوستای نی نی وبلاگیش شیرین زبونه دیگه ،الهی به قربون اون کلمه های خوشگل که از لابه لای مرواریدات با زحمت میگی ان شاالله برا خاله مهربونت که اینقد دوست داره قصه بگی قند عسل


سلام
مرسی عزیزم چرا چند وقتی نبودید؟
مهدی 28 کرج
2 بهمن 90 14:35
سلام ممنون که سرزدین وبلاگ شما هم قشنگه انشالله امیر علی صد سال دیگه زنده باشه
اون اهنگم تو وبلاگم خودم خوندم اون اهنگ لری هست که برای دیار مادرم خوندم به اسم نهاوند که نزدیکی بروجرد هست ولی در حال حاضر کرج هستیم


سلام مرسی از حضور سبزتون
واقعا؟چه جالب خیلی قشنگ خوندین
مامان آرمان
2 بهمن 90 20:32
سلام مجدد.
ماشاءا..... چقدر لغت بلدی امیر علی جون...پس شما از اون پسرهایی هستی که زود زبان باز کردی....آفرین به شما
چقدر عکس زیبایی ازش گرفتید و گذاشتید...
حتما براش اسپند دود کنید
خاله مهربون اسمتون را نمیدونم ولی حتما تو حرم امام رضا جز کسانی هستید که یادتون میکنم.امیدوارم به زودی قسمت شما هم بشه ...


سلام دوست خوبم مرسی بابت این همه لطفتون ممنونم اسمم الهه است بازم التماس دعا دارم...
فرنوش
2 بهمن 90 23:10
سلام عزیزدلم خوبین؟
وای خدایا انار پرکشید؟؟؟؟؟؟؟؟؟الهی بمیرم برای دل مادرش خداجونم بهشون صبر بده
عزیزم نارینه جون وبلاگش توی وبم هست به نام خاطرات من و باباش


سلام عزیزم
مرسی گلم
ملی مامانه میکاییل
3 بهمن 90 7:05
نه اتفاقان اصلان بلد نیستم از رو پسته خوذت گفتم حالا یعنی چی این بابا گددی ؟



جلوش نوشتم جونم یعنی بابا رفت
مامان آرشیدا کوچولو
23 اسفند 90 2:02
قربونت برم اولا که کلیک راست قفلههههه؟؟!!! چطوری عکس رو بردارم دوم عکسش عالیه اما من عکس بدون قاب میخوام خاله جون


ولی عکشسی که آدرسشو دادم بدون قابه
اگه ایمیلتون رو لطف کنید براتون میفرستم