امیرعلی شيرين تر از امیرعلی شيرين تر از ، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

امیرعلی دردانه ی ما

اميرعلي و دهمين مرواريد

1391/4/16 21:15
1,047 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

جيگر خاله تعداد مرواريداشو به دو رقمي رسوندهورا  بالاخره دهمين مرواريد كوشولوشو هم از لثه ي پايين در آورد حالا سه تا مرواريد از لثه ي پايين داره فداش بشم اين روزا خيلي بي تابي ميكنه مامان الناز ميگه حتما از دندوناشه ايشالاه كه همشون رو درمياره و راحت ميشه  بهت تبريك ميگم خاله جون

ziba

ديروز و پريروز دردونمون بي حال بود ديروز تو خونه ي عمو محمد علی مولودي بود مامان الناز هم از ما خواست كه بريم خونشون تا از دردونه نگه داري كنيم و خودش به مراسم بره وقتي پيش دردونه هستم تموم غصه هاي دنيا رو فراموش ميكنم چنان با آب و تاب صدام ميكنه كه ميخوام همون لحظه براش بميرمziba

 

ziba

اميرعلي

اين عكس متعلق به چند وقت پيش كه  دردونه جون اينا به اتفاق عموها و  عمه جون كه از تهران مهمون اومدن رفته بودن پارك (وقتي اميرعلي مييبينه كسي ازش عكس ميندازه زود چشاشو بخاطر نور فلش  ميبنده)

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (34)

مامان ریحان عسلی
16 تیر 91 17:13
دهمین دندونشم مبارک
مراسم خونه ی مامان فیروزه بوده؟


مرسي
با عرض شرمندگي الان ويرايشش كردم
مریم--------❤
16 تیر 91 21:17
سلام عزیزم
هورررراااااااااا به افتخار دندون خوشگلش
ریحانه رو چه خوشگل افتاده
میگما نه اشتباه فکر کردی من فقط معدلم و گذاشته بودماحتمالا وب یکی دیگه رفتی

بیا منم اپ کردم


سلام عزيزم
مرسي عزيزم آره واقعا همينطوره
صب كن الان بيام ببينم خودمم قاطي كردم
مامان ریحان عسلی
16 تیر 91 21:49
سلام
آره ممنون من ازت توقعی ندارم




سلام
مرسي عزيزم
نارینه
16 تیر 91 22:24
فکر کنم به عشق خوردنه چیزای خوشمزست که زود بزود دندونش داره درمیاد !!!!

مبارکش باشه ...

این عکسی که گذاشتی هم نکته زیاد داره ها ... ولی نمیگم


شايد...
مرسي عزيز دلم
هههههههه... فك كنم بعضيهاشو متوجه شدم
مریم--------❤
16 تیر 91 22:30
رمز تلگراف شد


مرسي
مریم--------❤
16 تیر 91 22:55



مریم--------❤
16 تیر 91 22:55





[
مامان امیر علی
17 تیر 91 1:26
راسی الهه جون دلمون واست خیلی تنگیده بود.خوب شد اومدیا


الهي فداتون بشم من
بخدا منم همينطور
هزارتا بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان امیر علی
17 تیر 91 1:28
10 امین دندونت هم مبارک.
درک میکنم مامان النازو.آخی الان چقد غصه میخوره برای امیر علی به خاطره دندوناش.
ریحان عسلی هم که تو عکس هست.
نگاه کن انگار هنوز اونجا زمستونه


مرسي عزيزم
بله جمعشون جمعه
از دست اين مامانااا. درسته تابستونعه ولي شبا هوا سره نيگا به بيني اميرعلي كن ببين از سرما قرمز شده
مامان امیر علی
17 تیر 91 1:28
خصوصی


مرسيييييييييييييييييي
مامان گیسو جون
17 تیر 91 11:03
سلام مهربونم خوبی
مروارید نازت مبارک امیرعلی جونم
بووسسسسسسس


سلام دوست خوبم
مرسي خاله جونم
بووووووووووووس
مریم--------❤
17 تیر 91 16:55


فدااااااااااات
نسترن(یک عاشقانه آرام)
17 تیر 91 16:57
سلاااااااااااااااااااااام الهه جووووووووووووون
خسته نباشی گلم
منم پس فردا امتحانم تموم میشه راحت میشم
قربونت برم دلم برات یه ذره شده بود
چه خبر؟
راستی نه،ژله رو واسه همه درست کردم ولی فقط عکس اون دوتا ظرفو گذاشتم...


سلااااااااااااااااااااام عزيز دلم
مرسي گلم
انشالاه كه نمره ي خوبي بگيري و راحت بشي
سلامتي
منم دلم ژله خواست مخصوصا ازون ژله هايي كه تو درست ميكني
مادرانه
17 تیر 91 17:12
سلام عزیزم خدارو شکر امتحانات تموم شد .خسته نباشی .دندونای امیر علی جون مبارکش باشهایشالا که همیشه شاد باشی درضمن ما که شمارو فراموش نمیکنیم.!


سلاااااااااااااااااااااام مامان قشنگ جون
الهي فداتون بشم من
مرسي ممنونم
مرسي شما هم همينطور
واقعا ممنونم شماهم هميشه تو قلب من هستيد
مـــــــیلاد
18 تیر 91 0:08
سلام
به به مبارکا باشه

حالا خوبه که بهت میگه"الاله"،اگه بهت میگفت "خاله "دیگه چی میگفتی


سلام
مرسي
اونوقت يكي بايد منو ميگرفت
شهرزاد مامان حسین
18 تیر 91 0:25
خوش به حال امیرعلی که خاله به این مهربونی داره. این پسری خوشگل رو ببوس
محمد
18 تیر 91 9:57
نسترن(یک عاشقانه آرام)
19 تیر 91 10:16
کجایی الهه جون؟کم پیداااااااااااا؟؟؟؟
دکتر سیامک شاهدی
20 تیر 91 19:35
سلام الاهه جونم...وبلاقت الیه حرف نداره


مرسي كه بهمون سر زدي ممنونم
مامان امیر علی
21 تیر 91 3:01
کشایی دخمل؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
زهرا از نی نی وبلاگ213
24 تیر 91 11:22
مبارک باشه خاله جون


مرسي برا شما هم مبارك باشه ني ني نازي داري تبريك
زهرا از نی نی وبلاگ213
24 تیر 91 11:22
ما دو تا پست جدید گذاشتیم + عکسهای نی نی مون خوشحال میشیم بیای پیشمون


چشمممممممممم تبريك تبريك
ميام خدمتتون
مریم--------❤
24 تیر 91 18:23
مبارکه
مریم--------❤
24 تیر 91 18:24
عزیزم عکسهای اون پست رمز دار ودیدی؟


اره عزيز
مریم--------❤
24 تیر 91 18:24
*.¸.*´ ¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`• _____****__________**** ___***____***____***__ *** __***________****_______*** _***__________**_________*** _***_____________________*** _***_______ـــــــــــ_________*** __***___________________*** ___***_________________*** ____***______________ *** ______***___________*** ________***_______*** __________***___*** ____________***** _____________*** ______________*
نسترن(یک عاشقانه آرام)
24 تیر 91 22:26
سلام الهه جون کجایی؟


رامین
25 تیر 91 15:35
سلام.خوب هستین؟
شرمنده من خیلی وقت بود به وبلاگم سر نمیزدم برام پیغام گذاشته بودین همکلاسی؟ شرمنده نشناختم؟
وبلاگتونم عالی بود تبریک.


سلام ممنونم
براتون كامنت گذاشتم
مامان امیرحسین و امیرعلی
25 تیر 91 22:46
مبارکه مبارکه
ببینم شما با ریحان عسلی فامیلید؟فکر کنم عکس اونه نه!!!



مرسي مرسي
آره عزيز ريحان دخمل عموي اميرعليه
مهرناز
29 تیر 91 1:42
سلام خاله
خوبی؟چطوری؟
میبینم که امیرعلی کوچولو داره دندون دار!میشه،
تبریک


سلام
مرسي شما خوبي؟
ممنونم
ملی مامان میکاییل
29 تیر 91 22:30
خاله کجایی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دلمون تنگیده ها !!! همین جوری ول کردی رفتی
تو رو خواستن نمی خوابه !!!
بی تو خورشید نمی تابه !!!


سرم گرم بود ميام توضيح ميدم
ممنونم ملاحت جونم
بووووووووووووووووووس
مامان سید کوچولو
30 تیر 91 23:42
اخه خاله جون چرا باید غصه داشته باشی که حالا فراموشش کنی





فدااااااات گلم
مامان اميرحسين
31 تیر 91 0:02
اي اميرعلي شيطون چه بامزه چشاشو بسته


مرسي عزيزم نظر لطفتونه
محدثه
31 تیر 91 0:40
رمضان خوش آمدی من به تو عادت دارم

از تو با نغمه ی پرسوز شفاعت دارم

گرچه دیریست خدا رفته زیاد دل من

من به ایام خدا ولی ارادت دارم . . .

فرارسیدن ماه رحمت و مغفرت الهی مبارک باد

التماس دعا محدثه جون...
محمد
31 تیر 91 11:45
آمد رمضان هست دعا را اثری
دارد دل من شور و نوای دگری
ما بنده عاصی و گنهكار توییم
ای داور بخشنده بما كن نظری


ممنونم
التماس دعا...