امیرعلی شيرين تر از امیرعلی شيرين تر از ، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

امیرعلی دردانه ی ما

امیرعلی و یکسال با دوستان نی نی وبلاگی

1391/4/31 20:02
806 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام

از نی نی وبلاگ فقط بلد بودم به وبلاگ ریحان عسلی دختر عموی امیرعلی بروم و خاطرات روزانش رو بخونم چقدر دوست داشتم برای امیرعلی هم وبلاگ باز کنم ولی میترسیدم آخه هیچی بلد نبودم و احساس میکردم مسئولیت سنگینی هست

بالاخره دل به دریا زدم درست ساعت دو بعدازظهر رفتم سایت نی نی وبلاگ گزينه ي ثبت وبلاگ جديد رو زدم  تمام فيلدهاي ذكر شده رو پر كردم وقتي گزينه ي ثبت رو ميزدم با جمله ي "نام كاربري قبلا در سايت وارد شده است لطفا نام كاربري ديگري انتخاب كنيد" روبرو ميشدم اه پس چرا نميشود از كسي هم نميتونستم بپرسم آخر سر ساعت شش عصر نااميد از سايت خارج شدم و رفتم ياهو مسنجر ايميل هامو چك كنم ناباورانه با ايميلي از طرف ني ني وبلاگ برخورد كردم "به ني ني وبلاگ خوش آمديد..." وااي چقدر خوشحال شدم amirali2 شد نام كاربري براي  وبلاگ دردونه جونم از تعجب شاخ در مياوردم آخه من اين نام كاربري رو براي دومين بار انتخاب كرده بودم و برام ارور داره بود ولي نميدونم چرا ثبت شده بود يادمه بيش از پنجاه تا نام كاربري براي وبلاگ انتخاب كرده بودم و هربار همون پيغام تكراري رو دريافت ميكردم

وارد صفحه ي كاربري شدم هيچي بلد نبودم پر از استرس بودم بايد مطلب ميذاشتم بالاخره بعداز جستجو گزينه ي ارسال مطلب جديد رو زدم و چند خطي رو به يادگار نوشتم و شد اولين پست وبلاگ هر بار كه ميومدم سايت و وقتي ميديدم ذوق ميكردم

يادمه اولين كامنتي كه دريافت كردم يه خاله اي بود مثل خودم به اسم خاله مصي و تا امسال متاسفانه من نتونستم به سايت خواهر زاده اش برم! دومين كامنت هم از سيما جون مامان ريحان عسلي بود كه ازم خواسته بود بيشتر از اميرعلي بگم آخه نميدونستن كه براي اميرعلي خونه ي مجازي درست كردم سومين كامنت از پست اول هم از طرف دوست عزيزم بود كه يه ماهي ازش بي خبرم و دلتنگش

اولين وبلاگي كه باهاش آشنا شدم وبلاگ ريحان عسلي بود كه فوق العاده عاشق عكسهايي بودم كه مامانش ميذاشت و تنها وبلاگي كه منو تحت تاثير گذاشت و گريه ام گرفت وبلاگ گيسو جون بود و وبلاگي كه با ديدنش چند روزي ذوق زده بودم وبلاگ بهداد جوني بود آخه يه بار اتفاقي با وبلاگش برخورد كردم و خيلي خوشم اومد ولي متاسفانه آدرسش رو برنداشتم و بعد از چند ماه دوباره اتفاقي با همون وبلاگ برخورد كردم و باعث شد كه خوشحال بشم

بعدنا كه خوب راه افتادم ديدم واي چقدر دنياي عجيب و قشنگيه اين دنياي مجازي دوستايي داري مثل گل و مهربون مثل خواهر تو خوشيها و غمها كنارت هستن و باهات همدردي ميكنن وقتي نيستي دلتنگت ميشن من اسم اين رو عادت نميذارم اسم اين دوست داشتنه

و امروز درست يكسال است كه با دوستاي خوبم همراهم و اين يعني تداوم دوستيها ممنونم از دوستاي خوبم از تك تك همه ي شما ممنونم و به داشتنتون ميبالم اميدوارم عمر دوستيهامون 120 ساله بشه

niniweblog.com

پ. ن 1:اين پست ديشب نوشته شده و امروز ثبت شده است.

پ. ن 2:ده دقيقه پيش مامان قشنگ جون  دوست وبلاگيم زنگ زد و حالمو پرسيد گفتن كه نگران شدم (مامان قشنگ جون ممنونم ميخواستم بگم ماشالاه بهتون نمياد كه مامان بزرگ باشيد آخه صداتون خيلي جوون به نظر ميرسيد)

پ. ن 3:حلول ماه مبارك رمضان مبارك نماز روزه هاتون قبول و التماس دعا.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان ریحان عسلی
31 تیر 91 19:37
سلام
تولد یک سالگی خونه ی مجازیت مبارک ، ایشالا پر بشه از خاطرات خوب و قشنگ
ممنونم که از ما یاد کردی و ما باعثه این رویداد جدید برات بودیم


سلام
مرسي ممنونم عزيزم
خواهش ميكنم بازم ممنونم
خاله جون
31 تیر 91 19:41
سلام یکسالگی وبلاگتون مبارک
این ماه رو هم بهتون تبریک میگم و التماس دعا
ماشاالله گل پسر نازی دارین خدا حفظش کنه


سلام
مرسي خاله جون
ممنونم منم تبريك ميگم
مرسي چشماتون ناز ميبينه
مادرانه
1 مرداد 91 9:24
سلام عزیزم....تولد یکسالگی وبلاگت رو تبریک میگم وامیدوارم همیشه لبخند رو لبات باشه و درکنار خانواده وامیر علی جون روزهای شادی رو یش رو داشته باشی درضمن از اینکه ازم یاد کردی ممنونم دل نگرانیهای من همیشه برای اونایی که دوستشون دارم پایانی نداره.


سلام مامان قشنگ جون... ممنونم عزيزم
منم اميدوارم كه روزهاي خوب و شادي رو در كنار دخترهاي گل و نوه ي ماهت داشته باشيد و هميشه تنتون سلامت باشه و لبتون خندون
ممنونم واقعا مادر و دوست بي نظيري هستسد بهتون تبريك ميگم
مامان امیرحسین و امیرعلی
1 مرداد 91 12:26
1 ساله شدن وبلاگتون مبارک باشه
امیدوارم توش فقط خاطره های شاد ثبت کنی..
حلول ماه مبارک رمضان مبارک.
التماس دعا..


ممنونم عزيزدلم
منم بهتون تبريك ميگم
التماس دعا...
خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
1 مرداد 91 12:51
به به چه خوش موقع رسیدم!!!!!!!!!! یکسالگی وبلاگ امیرعلی خان مبارک. چقدر مثل دخمل عمو شیرینی خاله مامانی گل امیر علی براتون یه هدیه دارم:
از امروز از جزء سه قرآن شروع کنید به خوندن. چون بچه ها از جمعه شروع کردن شما در آخر ماه دو جزء کم میارین برای همین در طول ماه جزء یک و دو رو هم بخونین تا در روز عید فطر انشااله یه ختم کامل قرآن کرده باشی. البته میدونی که همگی هر روز در ختم قرآن باهم شریک خواهید بود. اینم هدیه من التماس دعای فراوون خواهر عزیزم


سلام خاله جون
ممنونم از حضور گرم و صميميتون
چه هديه ي خوبي
حتما ميخونم ممنونم خيلي لطف كرديد كه جواب كامنتمو داديد
منم التماس دعا دارم
نسترن(یک عاشقانه آرام)
1 مرداد 91 18:40
سلام خاله مهربون که اینهمه خواهرزداه گلتو دوس داری...
ایشالا بزرگ شه برات جبران کنه
اول اینکه ممنونم که بهم سر میزنی دوم اینکه عکسو شوشو جان ازم گرفت تو اتاق پرو سوم اینکه تو کارت چی بود که خوشت نیومد ازش؟البته اگه فضولی نیست؟


سلام عزيز دلم
انشالاه...
مرسي كه با حوصله جواب كامنتامو ميدي
برات جواب رو كامنت ميذارم
مهدی
1 مرداد 91 21:50
سلام امیرعلی عزيز ______$$_________$$$
_____________________$$$$_______$$$___$$$$$
____________________$$$$$$_____$$$___$$$$$$$
___________________$$$_$$$$___$$$__$$$$____$
___________________$____$$$$_$$$$_$$$
_______________________$$$$$$$$$$$$$$
منتظر حضورت _______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
___________________$$___$$$$$$$$$$$$$$$$$
..____________@ __$$____$$$$_$$$_$$$__$$$$$
_________€€€€€€€€$____$$$$___$$__$$$$___$$$
______€€€€€€€€€€€€€€__$$$_____$$___$$$____$$
____€€€€€€€€€€€€€€€€€€_$$_____$$$___$$$____$
___€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€_$$_____$$____$$$
__€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€_$_____$$$____$$
_€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€____ __$$$____$
€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€______$$$
$$$___$$$___$$$___$$$___$$$_____$$$
_°_____°______°_____°_____°_____ _$$$
_____________€__________________$$$
_____________€__________________$$$
زود بيااااااااااا ____€_________________$$$$
_____________€._______________$$$$$
_____________€..____________ $$$$$$$$
____________€€€€€€€._..-?*°*?-.._ ~~~*°*~~~
~~~ _..-?*°*?-..~~~~ _..-?*°*?-.._
_..-?*°*?-..__..-?*°*?-.._
-------------------------------------
...........|""""""""""""""" " """"""""|\|_
...........|......*اينم وسيله!!!* ....|||"|""\___
...........|________________ _ |||_|___|)
...........!(@)'(@)""""**!(@ )(@)***!(@)
اگه خواستي ازراه دريا بياااااااااولی مواظب باش غرق نشی

°°°°°°°°°°°°|/
°°°°°°°°°°°°|_/
°°°°°°°°°°°°|__/
°°°°°°°°°°°°|___/
°°°°°°°°°°°°|____/°
°°°°°°°°°°°°|_____/°
°°°°°°°°°°°°|______/°
°°°°°°______|_______________
~~~~/____________________\~~~~
,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.- منتظرم


سلام
چشم خدمت ميرسيم
مهدی
1 مرداد 91 21:52
سلام به به چه عجب پیداتون شد
نوزده ماهگیت مبارک مشالله دیگه مرد شدی ببینم روزه میگیری یا نه کله گنجشکی افرین پسل خوب
قبول باشه


سلام
مرسي عمو جون
منكه هنوز به سن تكليف نرسيدم!!!
ملی مامان میکاییل
1 مرداد 91 22:55
سلامممممممممم
اواین آشنایی من با شما فکر می کنم تو بحبحوهه ایی بود که میکاییل تازه به دمیا اومده بود و من خیلی وقت وبلاگ اومدن نداشتم و خیلی کامنت ها تو یادم نمی موند اما یادمه که هر وقت می اومدم می دیدم داری همه پست های منو می خونی و کامنت می ذاری واسه همین تو یادم موندی و دوستم شدی عزیزم شدی قول بده همیشه اینجا بیای ایشالله که یه روز بیای خاطره امیرعلی و خواستگاری رو بنویسی



سلام ملاحت گلم
شما ها از بس مهربون و دوست داشتني هستيد كه از اول تو دلم خونه كرديد واسه همينكه همه ي پستاتو با علاقه خوندم
من قول ميدم شماهم قول بده كه هميشه دوستم بموني
انشالاه خواستگاريه ميكائيل جونو اميرعلي جون
نارینه
2 مرداد 91 2:17
یه ساله شدی بالاخره !!! ایشالله یه عالمه سال دیگه هم بیاد روش
خوبه که برا خواهرزادت وبلاگ باز کردی .. ولی نوشتن برای نینی خودت یه مزه ی دیگه میده !! دست بجنبون لطفا !!!!!!


اوووووووه آره !!! مرسي ايشالاه در كنار دوستاي خوبي مثل شما
چشم هرچه سريعتر اقدام ميكنم!!!!
رامین
2 مرداد 91 17:56
اوکی.شرمنده نشناخته بودم.خوب هستین؟چه خبرا؟
در ضمن تولد 1سالگی وبلاگتونو تبریک میگم وبلاگت واقعا عالیه همیشه هم عالی بمونه.کاش ما هم از این خاله ها داشتیم خوش به حال امیرعلی.
وقتی بزرگ بشه این وبلاگ براش پر از خاطره است.


مرسي شما خوبين؟
ممنونم
وبلاگ شماهم عاليه نظر لطفتونه
خوشحال شدم كه بهم دوباره سرزديد
ملی مامان میکاییل
4 مرداد 91 21:23
من که قول می دم ، ایشالههههههههه