امیرعلی شيرين تر از امیرعلی شيرين تر از ، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

امیرعلی دردانه ی ما

اميرعلي و رفتن به تهران

1391/3/19 15:47
1,355 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام

اين مامان الناز كچلم كردRolling Pin ازبس هي پرسيد عكسهاي تهران رو گذاشتي؟

آخه وقت نميكردم كه تازه مناسبت هايي كه تواين هفته بودن مجال نميداد كه راجب مسافرت  پنچ روزه ي دردونمون به تهران مطلبي بنويسمComputer

همون طور كه تو پست هاي قبلي گفته بودم دختر عمه ي دردونمون سميه خانوم دخمل نانازشو باران جون رو  اين ماه بدنيا آورده بود و اميرعلي جونم اينا هم براي عرض تبريك و ديدن باران جون سه شنبه ي هفته ي قبل  با عمو عبدالله رفتن تهران 

جمعه هم همگي به ويلاي دوست شوهر عمه رفته بودن و حسابي خوش گذرونده بودن

از سگ پا كوتاه پسرعمه مجتبي بگم اين آقا مجتبي يه سگي داره به اسم پاپي كه اميرعلي جونم با اين سگه دوست  شده بود و ازش اصلن نمي ترسيد تازه بهشم دست ميزد پاپي هم اميرعلي رو دوست داشت هرجا كه اميرعلي ميرفت اونم دنبالش ميرفت اين پاپي يه توپ بزرگي داشت كه هروقت باهاش بازي ميكرد اميرعلي خوشش ميومد و قهقهه ميكرد بابا رحمان هم برا اميرعلي جون هم از اون توپ ها به رنگ قرمزش برات خريد كه تو پست واكسن 18 ماهگي عكسشو گذاشتمhttp://www.thesmilies.com/love/00800000.gif

 http://up.vatandownload.com/images/v7cnmxqb9djlc69mu2k.gifhttp://up.vatandownload.com/images/v7cnmxqb9djlc69mu2k.gif

اميرعلي

اميرعلي

اميرعلي

اميرعلي

اميرعلي

اميرعلي جونم تو ماشين بابا رحمان

پ.ن1: تو پست تولد بابا رحمان رم ريدر خراب شد و نتونستم عكس كيك تولد بابا رحمان رو  كه مامان الناز خريده بود رو بزارم اينجا ميزارمShukhi.Com

كيك تولد

 پ.ن2:خاله ي باران جون براي يكي يه دونشون وبلاگي باز كرده دوستان اگه خواستن ميتونن عكس باران جون رو برن ببينن اينم ادرسش: www.baran91.niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (27)

مامان گیسو جون
19 خرداد 91 17:41
سلام دوست گلم چطوری ؟
الهی قربونش برم من ماشاا... دیگه برای خودش آقا شده
ببوسش


سلام عزيزم
خدا شاهده چند دقيقه قبل تو وبتون بودم مطلب جديد نذاشته بوديد منم كامنت نذاشتم
ممنونم
مامان امیر علی
19 خرداد 91 18:17
آقا من این پستت رو خوندم.مگه کامنت نذاشتم؟!
چه سگ خوشکلی.بابا شجاع!
این عکسه که رو میز بیلیارده مثه عکسای آتلیه ای شده.حرفه ایه
چه کیکه خوشکلی.فکر کنم بابارحمان کیکو دیده 20 سال جوون شده از بس ذوق زده شده


نخير اين پست رو همين الان نوشتم كجا خوندي تو؟
آره آخه عكاسش كه بابا رحمان حرفه ايه از اون كار درستاست
قشنگه نه؟پولش با مامان الناز بود و انتخاب و خريدش با من!!!
باباش
19 خرداد 91 20:21
سلام
چه خبر؟
امیر آقای ما خوبه؟ خوش میگذره انگاری با این پاپی؟
یه ماچ حسابی از طرف ما به این کوچولو بدین ایشالله همیشه سلامت باشه این کوچولوی ما


سلام
سلامتي
نبوديد؟
خوبه سلام دارهمرسي
مـــــــیلاد
19 خرداد 91 23:10
ماشالا به این امیر علی که همش در حال گردشه
اصلا خودش یه پا ایرانگرد شده

چرا انتهای اون سگه اونجوریه!!!

من در این...سال عمر باعزتی!که داشتم هنوز میز بیلیارد از نزدیک ندیدم اونوقت امیرعلی رفته نشسته وسطش!!!

دست مامان الناز هم درد نکنه،کیک قشنگی خریده
من که قسمت نشد ازش بخورم ولی فک کنم خوشمزه باشه


مرسي كاش ماهم جاي اميرعلي بوديم
والا ماهم نديديم !!!
بابا ايهاالناس كيك رو من خريدم مامان الناز فقط هزينشو داد همين
انتهاي سگه مگه چه شكليه؟دمشو ميبيني چه خشگله تازه خواهرم ميگه بعد هر حموم صاحبش به موهاش سشوار ميكشه!!!


نایسل
19 خرداد 91 23:52
ماشالااا چقدرررر شجاعی تو بچه من همین جوری اش دیدم از سگه ترسیدم


سلام
كلا بچه هاي كوچولو از جك و جونور نميترسن برعكس ما بزرگترا
خداييش من از اين سگه كه تو عكسه ميترسم!!!
نایسل
19 خرداد 91 23:53
یعنی میشهههههه
منم یه روزی بشم مامان الناز آخه اسم خودم النازه


چرا نميشه گلكم
انشالاه كه به مراد دلت برسي فداي تو بشم من
چه خوب الناز اسم قشنگيه
مهدی
19 خرداد 91 23:57
سلام امیر علی جون خوبی عمو میبینم که با هاپو دوست شدیفقط اذیتش نکنی.تولد باباتم مبارک باشهبراش چی خریدی
وقتی هم میشینی تو عقب ماشین کمبرندتو ببندانشالله که همیشه بری گردش شاد باشی


سلام عمو جون
مرسي عمو جون راستي تولد شما كي هست؟
چشم حتما
مرسي شما هم همينطور
مهدی
20 خرداد 91 0:09
من تولدم 20 دی ماه


چه خوب حتما تو يادم ميمونه
مامان امیر علی
20 خرداد 91 6:25
آقا من 27 دی تولدم.یادت میمونه


اوووووووه همه ي تولدها هم كه تو دي ماه جمع شدن البته كه يادم ميمونه كلك
محمد
20 خرداد 91 9:58



نسترن(یک عاشقانه آرام)
20 خرداد 91 15:25
سلااااااااااااممم
تازه از سفر برگشتم!
وااای چه سگی!
آپ میکنم بعد بیا پیشم.بووووووس برای امیرعلی و خاله گلش


سلاااااااااااااااام
رسيدن بخير
چششششششم
بووووووووووووووس
آرش
20 خرداد 91 16:48
سلااااااااااااااااااااام خاله جان
پس امیر علیکلی خوش گذشته بهش
چقدرم که عکساش قشنگ شده بودن
سگه هم خیلی باحال بود خاله.
امیر علیو ببوسینش از طرف من


سلاااااااااااااااااام آرش خان
آره جاي من و شما خالي بود
هههههه همه كه گفتن وااااي سگ ما ميترسيم و ازين حرفا!!! شما كه اولين نفربوديد خوشتون اومده
مرسي
مادرانه
20 خرداد 91 19:04
سلام عزیزم.خوبی ..ماشالا به امیر علی شجاع که از پاپی نترسیدهداره نشون میده که پسر گلمون برا خودش مردی شده خدا نگهدارش باشه ...ببوسش خانومی


سلام
مرسي شما خوبيد؟
مرسي مامان قشنگ نظر لطف شماست
گلشيد مثل ماه رو ببوسيد
خاله جون
20 خرداد 91 19:10
سلام عزیزم_ سلام خاله جون
انشالله همیشه به سفروشادی گلم


سلام عزيز دلم
مرسي خاله جون مهربان
نایسل
20 خرداد 91 20:56
من بودم سکته میکردم ای ول الناز خیلی خوشمله


آره واقعا
نسترن(یک عاشقانه آرام)
20 خرداد 91 22:35
بدوووووووووووو بیاااااااااااا الهه جووووووووووووننننننن


اوممممممممممممممممممممممممممممدم
خاله ی باران
20 خرداد 91 22:58



نارینه
21 خرداد 91 1:06
سگ !!!!!!!!!!!
ننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننه


آرههههههههههههههههههههههههههه
مامان ریحان عسلی
21 خرداد 91 17:22
سلام
ما برگشتیم
همیشه به گردش امیر علی کوچولو ! تولد بابا رحمان هم مبارک


سلام
رسيدن بخير خوش اومديد
مرسي من عموجون!!!(از زبان خود اميرعلي)
ممنون عزيز دلم
مامان امیرحسین و امیر علی
21 خرداد 91 19:43
سلام سلام
ایندفعه زود پست گذاشتی
همیشه به گردش و سفر.عکسهای گل پسرم قشنگ بود.


سلاااااااااااااام
آره ديگه جو گير شدم
مرسي عزيز دلم
مامان امیرعلی
22 خرداد 91 11:21
2 تا پست جدید میزاریو الفرار




هههههههههه

نسترن
22 خرداد 91 13:04
کجایی الهه جون؟نیستی؟


سلام
ببخش عزيزمممممممممم
الان ميام وبت
نسترن(یک عاشقانه آرام)
22 خرداد 91 15:44
قربونت برم.
نمیدونم میشه چند ماه ولی طبیعیش قرار بود آخر تیر اوایل مرداد زایمان کنه...
توروخدا دعا کن براش


ايشالاه كخدا خودش كمك ميكنه
منم دعا ميكنم
نسترن(یک عاشقانه آرام)
22 خرداد 91 15:57
دیدی چقدر اکتیو شدم؟؟؟


ههههههههههههه آره بابا
مامان اميرحسين
24 خرداد 91 9:34
عكسها خيلي قشنگ بودن مخصوصا كه اميرعلي از پاپي نميترسه


ممنون عزيز دلم
ملی مامان میکاییل
24 خرداد 91 23:58
عکسا خیلی خوشگلن حق داشته مامان الناس


ممنونم عزيز دلم
بافق مظلوم
25 خرداد 91 17:44
سلام مرسی از حضور سبزتان تو وبلاگ بافق مظلوم
ضمنا به مامان امیرعلی بگید که رستوران شرزه و رستوران هفت خوان یادشون نره حتما تشریف ببرن

سلام
خواهش ميكنم
چشم حتما ميگم