امیرعلی شيرين تر از امیرعلی شيرين تر از ، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

امیرعلی دردانه ی ما

امیرعلی و شاه توت

1391/3/25 18:05
1,544 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

پریروز عشق خاله آومده بود خونمون انقد ذوق کرده بود قربونش برم عاشق حیاطمونه از وقتی میاد خونمون همش میره تو حیاط

تو حیاطمون درختهای گردو و انجیر هست ولی هنوز نرسیدن امیرعلی رو برداشتمو بردم خونه ی بابابزرگ خودم(پدری) با ديدن بابابزرگم اميرعلي تعجب كرد و گريش گرفت 396320_shout.gifمنم بردم تو حياطشون تا سرگرمش كنم  تو حیاط بابا بزرگم یه درخت بزرگ شاه توت هست رسیده و درشته وقتی یکی چیدم از استقبال امیرعلی به خوردن شاه توت ها روبه رو شدم بابا بزرگمم یه ظرف بزرگ از شاه توت هارو چید و داد دستمون

ماهم آوردیم خونه و نوش جان کردیم البته نصف بیشترشو امیرعلی خان خوردن!!! خواهرم به امیرعلی گفت کی این به به هارو داده؟آقا بابا؟ امیرعلی ماهم همش میگفت آق بابا

برای یه لحظه یاد بابام افتادیم آخه خواهرم به بابام میگفت بابا چی دوست داری امیرعلی بهت بگه؟بابا جون خوبه؟ ای روزگار!!!

 شکلکهای جالب آروین

اميرعلي

اميرعلي

اينم از حال و روز دردونه ي ما

اميرعلي

اينجا هم مامان الناز داشت وبلاگتو ميديد اومدي و خواستي كه بذاريمت رو ميز كام و وقتي پاپي رو ديدي گفتي ني ني شکلکهای جالب و متنوع آروین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (34)

مامان امیر علی
25 خرداد 91 17:25
به به شاتوت


بفرماييد شاه توت...
مامان امیر علی
25 خرداد 91 17:26
ددهنم آب افتاد


اي جااااانم
مامان امیر علی
25 خرداد 91 17:26
دلم خواست


آخـــــــــــي ... من عوضه تو ميخورم هههههه
مامان امیر علی
25 خرداد 91 17:26
خدا بابا بزرگت رو حفظ کنهایشالا


مرسي عزيزم
مامان امیر علی
25 خرداد 91 17:27
یعنی امیرعلی بوده که بابات ...؟


آره عزيزم اولين سالگرد بابام نزديكه
مامان امیر علی
25 خرداد 91 17:27
آخی خدا بیامرزه


مرسي عزيزم
مامان امیر علی
25 خرداد 91 17:27
راسی حاله دوستت خوبه؟


كدوم دوستم عزيزم؟
مامان امیر علی
25 خرداد 91 17:29
من فردا صب دارم میرم شیراز.حلالم کن


فداااااااات بشم ايشالاه كه خوش بگذره
مواظب خودتون باشين
مامان ریحان عسلی
25 خرداد 91 17:42
سلام
اول خدا پدرتو رحمت و پدر بزرگتون رو حفظ کنه
دوم ای جونم شاه توت نوش جونت
چه با حال ریحانه تا پاپی رو می بینی هم صداشو در میآره که میگه هاپ هاپ هم اسمش



سلام
مرسي عزيز دلم
واقعا از دست اين ريحانه ي باهوش و خشگل خودم
خاله سودابه
25 خرداد 91 18:59
به به م م میکوری بقول ریحانه
نوش جونت عسیسم چه بلایی به سرو روش اورده واه واه منم خیلی شاه توت دوس دارم اما هنوز اینجا نیومده
خدا رحمت کنه پدرت عسیسم ایشالا همیشه شاد و برقرار باشین
خصوصی داری


فدااااااي ريحان بشم من با شيرين زبونياش
مرسي خاله جونم
ايشالاه كه زودتر مياد و شماهم نوش جان ميكنيد
ممنونم
فداااااااااات
مـــــــیلاد
25 خرداد 91 21:46
منم شاه توت میخوام
آخه چرا با روح و روان مردم بازی میکنی؟؟؟
حالا اگه عکس این شاه توت هارو نمیذاشتی نمیشد؟؟؟

به جای اینکه اینقدر از امیرعلی عکس بگیری،یه روز خیلی محترمانه باهاش صحبت کن و بهش بفهمون که دهنش در کدوم قسمت از صورتش قرار داده که موقع خوردن از تموم صورتش به عنوان دهن استفاده نکنه


خب برو از بازار بخر بخور
واسه اينكه خوشم مياد
چشم ولي اي خدااااااااا كاش ميشد عكس بچگياي اين ميلادو ميديدم هنگام خوردن غذا و ميوه
مامان امیرحسین و امیر علی
25 خرداد 91 23:21
سلام سلام
اخه از اق بابا ترسید...نوش جونش شاتوتا...
خالش ببوسش اگه وقت کردی


سلام
اره اولش ترسيد
چشم حتما
نسترن(یک عاشقانه آرام)
25 خرداد 91 23:28
آره عزیزم خالم 42 سالشه..



وااااااااااي چه جالب
مرتضی
25 خرداد 91 23:42
سلام دوست خوبم شرمنده مدتیه نظر نمیزارم اما آرزوی موفقیت و شاد باشی براتون از عمق وجود دارشته و از خدا خواستارم
وبمو کلا سیستمشو تغییر دادام دوست دارم لطف نمائید و بیاید در موردش منتقدانه اظهار نظر نمائید منتظرم


سلام
خواهش ميكنم شرمنده كه منم نتونستم بهتون سربزنم
چشم حتما خدمتتون ميرسم
ملی مامان میکاییل
26 خرداد 91 0:46
یه عمر دلم برات عاشق و بی تابه .........
مرسی که باز این آهنگ رو گذاشتی
---------------------------------
عجب شاتوتایی نوش جونت عزیزم


باور ميكني فقط به خاطر تو دوستم گذاشتم
مرسي عزيزم
مواظب خودتون باشيد سفر بي خطر
نارینه
26 خرداد 91 13:52
نمیگی یهو یه خانومه حامله از اینجا رد بشه ببینه چی میشه .. ها ؟

مثلا من الان دلم خواست


راس ميگين بخدا
ببخشيد
مریم
26 خرداد 91 14:46
خدایا منم میخواممممممممممتمشک میخوام
سلام عزیزم
من برگشتم دوبارهاینم وبمhttp://tateneh.niniweblog.com/
لینکیدمت تو لینک کن



سلام خوش اومدي چشم حتما
مرسي
مامان اميرحسين
26 خرداد 91 16:22
دلم آب افتاد منم شاتوت ميخواممممممم


واي شرمندم
مهدی
26 خرداد 91 18:45
سلام امیر علی جون خوبی به عمو نمیدی شاه توت دلمونو اب انداختیحالا بریم از کجا پیدا کنیم بریم از رو درخت مردم بخوریممیگیرن کتکمون میزننن

نوش جانت


سلام عموجون
بفرماييد شاه توت همشون مال شما
مامان گیسو جون
27 خرداد 91 12:19
سلام عزیزم خوبی ؟
خدا پدرتون رو بیامرزه گلم
به به چه عکس های خوشمزه ای
الهی همیشه شاد باشید دوست گلم
بووسسسسسس


سلام
ممنونم عزيز دلم
شماهم همينطور
بوووووووووس
مریم
27 خرداد 91 12:30
سلام عزیزم
ادرس اشتباه دادم مال یکی از دوستان بود
درست اینهhttp://maryam-zand.niniweblog.com/


سلام عزيزم متوجه شدم لينكت كردم
محمد
27 خرداد 91 14:55
خدارحمت کنه پدر عزیز ومهربونت رو . روحش شاد ویادش گرامی
نوش جونتون شاتوت
من هم دیروز روستا بودیم جاتون خالی دلی از عزا درآوردیمممممممممم


مرسي داداش جون
واقعا؟پس جاي ما حسابي خالي بود!!! نوش جون شما هم
مامان گیسو جون
28 خرداد 91 11:40
ما خیلی عاشقتونیمااااااااااااااااااااا
محمد
28 خرداد 91 13:16
ای شاه سوار ملک هستی / سلطان خرد به چیره دستی ای ختم پیمبران مرسل / حلوای پسین و ملح اول سر خیل تویی و جمله خیلند / مقصود تویی همه طفیلند بعثت پیامبر گرامی اسلام مبارک باد
مامان آرمان
28 خرداد 91 16:49
سلام نوش جونت بشه و گوشت بشه بچسبه به جونت پسر خوب...چقدر هم تمیز خوردی....نگران نباش شما فقط بخور به بقیه کارها کارت نباشه خدا پدر محترمتون را بیامرزه.... خدا پدر بزرگ شما را حفظ کنه و سالهای سال سایشون بالای سرتون باشه
تارا
28 خرداد 91 19:34
وایییییییییییییییی منم شاه توت میخوام! دلم آب افتاد ممنون از حضورت من عاشق این آهنگی هستم که تو وبم گذاشتم!معذرت اگر غمگینه
مامان امیر علی
30 خرداد 91 17:48
میبینم که من رفتمو برگشتم پست جدید نزدی
خاله جون
30 خرداد 91 22:09
نوش جونت عزیزم
يك دوست
31 خرداد 91 17:40
بیاد داشته باشید که پیش از آنکه این دعا را بخوانید یک آرزو کنید. چیز دیگری وجود ندارد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که این نامه را با دیگران سهیم شوید، و در روز چهارم انتظار چیزی را بکشید. از انکه باید این نامه را به دیگران هم بفرستید متاسفم اما خواهش می کنم این توالی را نشکنید.دعا کردن یکی از بهترین هدایای رایگانی است که می توانیم دریافت کنیم.دعای زیر را بخوانید. ای کاش امروزمان پر از صلح و آرامش باشد. ای کاش به خالق آنچنان باور داشته باشید که چرایی برای آنچه هستید به میان نیاورید.ای کاش پیامدهای بیکرانی را که زاییدهَ دعا کردن است را از خاطر نمی بردید. ای کاش از نعماتی که دریافت می دارید استفاده کنید و عشقی که نصیب تان می شود را به دیگران منتقل کنید. ای کاش گنجایش دانستن این مطلب که مخلوق هستید را داشته باشید. بگذارید این حضور در مغز استخوان تان جاری شود، به وجود تان اجازه دهید آواز بخواند، پایکوبی کند ستایش کند و عشق بورزد حالا، در عرض 5 دقیقه این نامه را به 11 نفر بفرستید. شمارش را شرع می کنم، 1.... علت را خواهید فهمید.
مامان امیر علی
31 خرداد 91 18:42
کشایی تو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان امیرحسین و امیرعلی
3 تیر 91 0:24
کجایی پس خاله جون
خاله سودابه(خانوم زیگزاک)
3 تیر 91 1:09
دختر بجنب منتظر آپ جدیدیما
آرش
8 تیر 91 10:18
سلاممممممممم دست آق بابا درد نکنه ندیده بودیم جیگر شاتوت بخوره که اینم دیدیم ای خدا چه قیافه اش بامزه شده
مامان سید کوچولو
11 تیر 91 22:51
عزیزم. بگو مربا درست کنن ازش تا سال دیگه این موقع نوش جان کنی