امیرعلی شيرين تر از امیرعلی شيرين تر از ، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

امیرعلی دردانه ی ما

اميرعلي و هشتمين مرواريد

1391/3/22 16:40
1,426 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

واااااي آدم دو روز كه نمياد اينترنت انگار كه دويست ساله نيومده و همه هم شاااااااكي كه چرا پست جديد نميزاري!!! (منظورمو خودش فهميد با كي بودم) بدجور آدمو وابسته ميكنه ماهه پيش يه جوري بودم اينترننت زده شده بودم ولي اين روزا دوست دارم همش وب گردي بكنم

بريم سر اصل مطلب!!!

ديروز خواهري بهم خبر دراومدن هشتمين دندون دردونه رو از لثه ي بالا از سمت چپ رو داد مباركه عشق خاله

 اينجوري كه پيش ميره ايشالاه همه ي دندوناي مونده رو اين روزا درمياره و راحت ميشه

اميرعلي

اينروزا اصلن دردونمون نميره حمام از وقتي كه از تهران اومدن از حموم كردن ميترسه با هزار ترفند و نقشه بايد ببريم حموم ! قبلنا خودش  از خواهرم ميخواست بريم حموم و تو وان كوچك پر از آب مينشت و آب بازي ميكرد ولي حالا از  نشستن تو وان و آب ميترسه يه گريه اي ميندازه كه بيا و ببين نميدونم مشكل از كجاست!!!

اميرعلي

عكسهاي جديد نداشتم فعلا از عكسهاي تهران گذاشتم تا سر فرصت از دردونمون عكس بگيرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (29)

نسترن(یک عاشقانه آرام)
22 خرداد 91 16:37
مبارکهههههههههههههههههههههههههههه
یوهوووووووووووووووو
یه کف مرتب واسه امیر علیجونممممممم
قفونت بشم الهه جون مرسی از بوسای خوشمزت


مرسيييييييييييييييييييييييييييييييي
فداي تو دوست گلم بشمممممممممممم
قابلي نداشت عزيز دلم
مامان ریحان عسلی
22 خرداد 91 16:38
سلام
مبارکه
منظورت هشتمی بود دیگه نه هیجدهمین


سلاممممممم
اي وااااي امان از حواس پرتي!!!
الان ويرايش ميكنم
نسترن(یک عاشقانه آرام)
22 خرداد 91 23:04
راس میگی؟
خیلی خشگله؟


خشگل چيه محشررررررره
نسترن(یک عاشقانه آرام)
22 خرداد 91 23:19
کدی نیست عزیز دلم.
باید بری توی قسمت ویرایش قالب و از اونجا نوشته هارو تغیر بدی.راستش یه کم پیچیده است فکر نکنم اینجوری بتونی متوجه بشی.میخوای یه کاری کن.
کد قالبتو با عباراتی که میخوای تغییرشون بدی برام بفرست من برات درستشون میکنم.چطوره؟


الان ميام وبت
نایسل
22 خرداد 91 23:21
مرسی عزیز دلم
به من لطف داری


فداااااااااات
نایسل
22 خرداد 91 23:21
چشای خوشگلت قشنگ میبنیه


ممنونم عزيز دلم
نایسل
23 خرداد 91 0:07
مرسیییی گلمم بوسسسس
آره راست میگی من دیگه بهشت توجهی نمیکنم اونجا دلم یکم گرفت


فدااااااااااااات دوستم
قربون دل نازكت بشم من
نسترن(یک عاشقانه آرام)
23 خرداد 91 0:12
انجام شد.دیگه چی؟


قربوووووووووووووووووووووونت
ديگه سلامتيت نفسي
نسترن(یک عاشقانه آرام)
23 خرداد 91 0:18
خدا نکنه گلم...
قابل شمارو نداشت.امیرعلی و خاله مهربونش بیشتر از اینا واسه ما عزیزه


آخ كه تو چقد مهربوني...
ممنونم عزيز دلم
یاس کوچولو...!!!
23 خرداد 91 10:04
سلام عزیزدلم خوبی؟؟؟؟
ایشاللا تموم دندوناتوکه درآوردی یه گاز محکم از خاله بگیر تا حالش جا بیاد ....
چقدم خوشمله ه ه ه ه ه ه



سلام فايزه ي نازنين
ممنونم كه بهمون سرزدي امتحانات نزديكه ها خوب بخون بهم تقلب برسوني آفرين دخمل خوب
مامان امیرعلی
23 خرداد 91 12:17
مبارکه دندونه جدید امیرعلی جیگر.
امیر من که عاشق حمومه.خودش میگه مابون حمو آبازی.یعنی صابون حموم آب بازی


فدااااااااااااااااي تو دوست خوشجلم بشم من
چه جالب اميرعليه ماهم اونجوري بود ولي اينروزا
خاله ی باران
23 خرداد 91 15:56
مبارکه عزیزم


فدااات خاله جون
مامان سيد كوچولو
23 خرداد 91 21:16
ماشالله شما كه هميشه به روز مينويسين. اون هم مطالب و خاطرات و عكس هاي متنوع:
قربون امير علي جونم كه هر روز خوش تيپ تر ميشهX


ممنونم عزيزم
فداتون بشم قندعسل خاله رو ببوسين
مهدی
23 خرداد 91 23:45
با همه قهرم


چرااااا؟؟؟؟؟؟
مامان اميرحسين
24 خرداد 91 9:32
هشتمين مرواريد مبارك به به اميرعلي خوشتيپ


مرسي عزيزم
روي گل اميرحسين جونو ببوسين
خاله ی باران
24 خرداد 91 10:33



محمد
24 خرداد 91 11:52



نسترن(یک عاشقانه آرام)
24 خرداد 91 14:33
مرسییییییییییییییییییییییی
ایشالااااااااا خدا از دهنت بشنوه


فدااااااااااااات
ايشالاه گلم...
خاله سودی
24 خرداد 91 17:30
سلام حال شما میبینم خبرای خوبی دارین
چشمتون روشن هشتمین دندون دردانه ما مبارک باشه


سلام خاله سودي جون مهربون
ممنونم از حضورتون فداي شما
مامان امیر علی
24 خرداد 91 19:52
فکر کنم آپ کردم


چه عجبـــــــــــــــــــــــــــــــــ!!!!
نایسل
24 خرداد 91 20:49
نه بابا افتضاح شد نه وقت کردم نه شیر داشتیم دیگه


عجب تولدي شده!!! فداي سرت
نایسل
24 خرداد 91 20:49
مرسی گلممم بوسس


بووووووووس
نارینه
24 خرداد 91 21:56
مبارکه

انگار بچمون نیاز به تشویق اطرافیان داره !!
دست دست ... دست دست دست


مرسي عزيزم
اي جااااااااانم فدات گلم ممنونم
مهدی
25 خرداد 91 0:28
عیب نداره خاله شبتون خوش


شرمنده ديگه
مرجان
25 خرداد 91 1:35
▒)(▒)_______███☼███____(▒)(▒)
(▒)(█)(▒)__ ███_☼██████
_(▒)(▒)___██____████████
_________██____███▒▒▄▒▒....
__________██____█▒▒▒▒▒▒...
___________██____ █▒▒▒♥___(▒)(▒)
____________██_____▒▒____(▒)(█)(▒)
__________ __██____▒▒______(▒(▒)
_____________██__▓▓▒▓_______█
________██__██ ▓▓▓▒▒▒▓____█
_(▒)(▒)___███_ ▓▓_▓▓▓▓▓___█
(▒)(█)(▒)______▓▓__▓▓▓▓▓___█
_(▒)(▒)_____ _▓▓__▓▓▓▓▓___█___█
___________ ▓▓___▓▓▓▓_▓___█_█
__________ ▓▓___▓▓▓▓__▓▓__█
_________ ▓▓___███☼█__▓▓__█
___♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥ __▓▓_█
___ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__▒▒▒
____ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒____█
______ ♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__█
________♥▒▒♥▒▒♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒♥
___________♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒
_______________▓▓_▓▓
_(▒)(▒)_________▓▓_▓▓
(▒)(█)(▒)_______▓▓_▓▓
_(▒)(▒)_________▓▓_▓▓
_______________▓▓_▓▓
_______________▓▓▓▓
_______________▓▓▓
______█████████
________██____██
______█☼█____██
______█_______██
______________█☼█
آپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم

عزیز همونطور که خواسته بودی رفتم اون سایت به امیر علی رای دادم


ممنونم عزيز دلم دست گلت درد نكنه
خواهرزاده ي گلتو هم ببوس
mamani helena
25 خرداد 91 12:17
slam khale joone mehrabon bah bah mobarake dandonaye gol pesari bebosesh khale joon ma ham be roz shodima


سلام
ممنونم عزيزم
حتما خدمت ميرسم
مامان آرمان
28 خرداد 91 16:54
دندون جدید مبارک باشه ایشاءا.....دندونها زود زود در بیان تا پسری راحتر غذاهای سفت را هم بتونه بخوره راستی برای مشکل حمام رفتن حتما در موقع رفتن به حمام از اسباب بازی های مختلف و کاسه برای آب بازی و ماشینهایی که میتونه تو بازی کنه استفاده کنید شاید راه حل مشکل حمامش باشه
خاله جون
30 خرداد 91 22:11
هشتمین مرواریدت مبارک عزیزم
آرش
8 تیر 91 11:44
سلااااااااااممم خوب کاشکی تو وان حمومش چنتا از این توپ رنگیا مینداختین باهاشون بازیکنه سرگرم شه